The Hoff Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tre uker ute, ankelskade igjen. Dog i den andre ankelen. Kjeks, dessverre, tviler på han vil få en stor rolle denne sesongen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er vel ingenting som er bekreftet per nu. Litt tidlig å konkludere med at han er en kjeks? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er vel ingenting som er bekreftet per nu. Litt tidlig å konkludere med at han er en kjeks? Media bommer sjelden med dårlige nyheter. Synes ikke det er tidlig i det hele tatt. Var noen som kvitret en oversikt over alle mulig småskader han har hatt de siste 2-3 årene. Alt fra kneskader, overtråkk og strekk til skulderskader. Ny Saha, tåler ikke engelsk fotball. Tragisk, men bare å venne seg til tanken. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det har jeg faktisk gjort allerede :/ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fernando Torres' 81 Liverpool Goals 2007/2011 | QuickfireGoals Episode #7 Herrejesus Rooney + Torres ville vært helt sinnsykt. Karen kan jo såvidt være verdt $20mp nå. Etter min mening verdens beste spiss i form. Go for it, Fergie! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Torres var en av verdens beste når han var i form ja, men spørsmålet er jo om han noen gang vil komme tilbake til den formen. Akkurat nå ser det iallefall ikke slik ut, men mulig en manager som Sir Alex kunne vært akkurat hva han trenger. Uansett så måtte prisen vært usannsynlig lav før det kunne vært verdt å gamble på han. Endret 26. februar 2012 av Apox Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Herregud så mange drøye mål han hadde ass. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Torres har definitivt mistet gnisten. Han var vanvittig de første sesongene i Liverpool, men etter VM slukna han helt. Noen fine avslutninger, av og til får han til en lekker dragning. Men at vi fikk 50M for han? Takk gud for rike russere.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Chelsea bruker mannen helt feil. Jeg tror knapt jeg har sett Chelsea slå ballen mot Torres når Torres er rettvendt. De bruker han som Drogba og er sjokkert over at han ikke fungerer i rollen. Hadde ikke gjort meg noe om vi hadde kjøpt mannen for £15-£20M. Det er vel i prisleiet til Henderson? Frykter at Boas får fyken, og neste manager legger om spillestilen slik at den passer bedre til Torres sine styrker. Høy fart på ball fremover passer Torres, mens Chelsea skal surre rundt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Chelsea bruker mannen helt feil. Jeg tror knapt jeg har sett Chelsea slå ballen mot Torres når Torres er rettvendt. De bruker han som Drogba og er sjokkert over at han ikke fungerer i rollen. Hadde ikke gjort meg noe om vi hadde kjøpt mannen for £15-£20M. Det er vel i prisleiet til Henderson? Frykter at Boas får fyken, og neste manager legger om spillestilen slik at den passer bedre til Torres sine styrker. Høy fart på ball fremover passer Torres, mens Chelsea skal surre rundt. Hva har det med saken å gjøre? Uansett, de selger ham nok ikke før senest etter neste sesong. Drogba ryker nok før det, og når(hvis?) Villas Boas får satt sammen laget som han ønsker det så vil nok Torres blomstre. Men tviler på at vi får se ham i samme form som før. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Såg på den Torres filmen, og fortsatte å se på compilations. En ting jeg merket, fyfaen jeg savner magien Ronaldo produserte! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hva har det ikke med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Nei, jeg tenkte på Henderson fordi han og Carroll er vel to som har erstattet Torres. Jeg ville før hatt Torres i Chelsea-form enn Henderson i Liverpool-form. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Mål-reelen til Beckham er faen meg rå. Endret 26. februar 2012 av Stonemeister 3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Nei, jeg tenkte på Henderson fordi han og Carroll er vel to som har erstattet Torres. Jeg ville før hatt Torres i Chelsea-form enn Henderson i Liverpool-form. Nå er jo Henderson verken spiss, eller noen utpreget målscorer. Han hadde for all del ingen god start, men han kommer seg. Ung er han, og Carroll hadde någenlunde samme start, men han kommer seg han, og. At Torres ville forsterket dere har jeg ikke tvil om.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Sjeldnere har det vært så trangt om plassen i buksa mi som i dag. Scholes og Giggs. OOOLAAAAAAALAAAA!! 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 På nyåret sa jeg til meg selv at hvis vi klarer å være maks 5 poeng bak City etter Spurs borte så er vi der vi vil være Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 På nyåret sa jeg til meg selv at hvis vi klarer å være maks 5 poeng bak City etter Spurs borte så er vi der vi vil være Prøver du ta en Sir Alex? Problemet ditt er at det du sier ikke er rasjonelt. 5 poeng bak med knappe ti kamper igjen er ikke en ønskesituasjon. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Neste kamp mot Spurs, sammen med kampen mot City er våre vanskeligste hinder. Frykter litt Wolves-kampen også. City har et langt vanskeligere program enn oss, så selv med tap mot dem har vi en mulighet. Jeg håper vi klarer uavgjort mot dem iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå