Saetre Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I morgen er det Boro... Da er det 3 poeng! Jeg tipper 3-0 til United Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Et United lag som er mye sterkere enn Boro og som er i storform, mot et svekket Boro lag som er totalt ute av form og har tapt de 4 siste kampene, i tillegg til at vi er på hjemmebane. Jeg tipper uavgjort! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Får satse på mer enn 4 mål mot Boro-shiten da. Tåler ikke trynet på Southgate. Hvis vi er mer effektive burde vi klare 6 mål. Rooney og Tevez spesielt må være mer effektive. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Håpar det går bra i morgå. Ikkje alltid vi gjer det så skarpt mot boro, men håpar det blir en overbevisande seier med endel mål.... Fortsette den gode offensive trenden vi har hatt i det siste og prøve å holde tett bakover. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Blir vel en helt grei seier med en to-tre mål. Håper Simpson får prøve seg, selvom Brown imponerer veldig offensivt om dagen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tipper 1-0 til oss...det er jo så lenge siden sist Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tipper 1-0 til oss...det er jo så lenge siden sist Blir ikke bare et mål i Boro kamper. Tipper vi får noen baklengs i morgen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gode nyheter, fra manutd.com: Gary Neville may find himself back in United's first-team squad when the Reds welcome Middlesbrough to Old Trafford. A series of injuries have forced the Reds' captain to miss more than seven months' action, but Sir Alex told English press on Friday that Neville, 32, has regained full fitness and trained without incident for more than two weeks. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gode nyheter, fra manutd.com: Gary Neville may find himself back in United's first-team squad when the Reds welcome Middlesbrough to Old Trafford. A series of injuries have forced the Reds' captain to miss more than seven months' action, but Sir Alex told English press on Friday that Neville, 32, has regained full fitness and trained without incident for more than two weeks. Tipper de utsetter det et par uker i morra jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, dem har jo gjort det siden sommeren. Vis han ikke kommer i om et par uker så da begynner jeg å bli skeptisk... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 HER snakker vi gode nyheter! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 HER snakker vi gode nyheter! Haha...de har begynt med volleyball Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nope.. Fotballtennis kalles det MEHEHE Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ah, Anderson og Hargreaves på midten, knall! Bør gå greit mot boro, vanskelig å tippe resultat, men 4 scoringer til oss og seier er vel det det har gått i det siste. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gleder meg til kampen i morgen! Skal på en Irsk pub her i Barcelona og se kampen Håper United tar 3 poeng i morgen!! Gjør meg heler ingenting om Arsenal snubler i morgen, selv om jeg ikke har så stor tro på det, da jeg vet at Arsenal er i vesentlig bedre form enn Liverpool for tiden. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 4-2 til oss...Boro pleier å score, og me pleier å score ein del mot boro..så ds blir det jevnt 2-2 rundt det, så vinner me til slutt 4-2 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 HER snakker vi gode nyheter! Yes yes yes! For en flott nyhet etter en kjedelig kule på byen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 HER snakker vi gode nyheter! Yes yes yes! For en flott nyhet etter en kjedelig kule på byen. flott nyhet ja er du drita? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 HER snakker vi gode nyheter! Yes yes yes! For en flott nyhet etter en kjedelig kule på byen. flott nyhet ja er du drita? Nei, har da visse begrensninger, er så og si edru nå Håper på dette laget imorra: VDS Pique - Rio - Vidic - Evra Ron - Hazza - Lil'Wayne - Giggsy Roon - Carlitos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå