Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper spurs beholder Harry ut sesongen. I tillegg krever de nok solid kompenasjon for å gi slipp på Harry.

 

Nå kan vi spekulere i hvem som tar over Spurs. Mourinho?

 

Mourinho er vel drømmen, en fantastisk manager hvis største svakhet er kjeften og mulige kontroverser.

 

Om Redknapp vet sitt eget beste så tar han ikke jobben. Det er fantastisk det han er i ferd med å gjøre i Spurs. Tar han landslagsjobben så kan det bare gå nedover.

Lenke til kommentar

Tipper spurs beholder Harry ut sesongen. I tillegg krever de nok solid kompenasjon for å gi slipp på Harry.

 

Nå kan vi spekulere i hvem som tar over Spurs. Mourinho?

 

Mourinho er vel drømmen, en fantastisk manager hvis største svakhet er kjeften og mulige kontroverser.

 

Om Redknapp vet sitt eget beste så tar han ikke jobben. Det er fantastisk det han er i ferd med å gjøre i Spurs. Tar han landslagsjobben så kan det bare gå nedover.

 

Han har jo selv uttalt at det er en drøm å trene England, og da blir det dumt å ikke ta den ene sjansen kun fordi det "kan" gå galt, alt kan jo i teorien gå galt.

To dare is to do.

 

Det han har gjort for Spurs er fantastisk, men vi kan ikke tviholde Redknapp på liv og død fordi vi vil være i toppen lengst mulig.

Vi må ta til oss det Harry har lært oss og ta det med videre.

Vi skylder han såpass.

Lenke til kommentar

Jada. Redknapp skylder ikke Spurs noe, jeg tenker mere på karrieren hans personlig. Jeg tror ikke han kan få den type medgang med landslaget og jeg tror også Spurs trenger Redknapp for å klare å holde på fremgangen. Altså, dere er på grensen av å ha kontakt med Manchester klubbene, og er videre i CL. Spurs gjør sin beste sesong på temmelig lenge. Uten Redknapp tror jeg det kan se stygt ut desverre.

 

De godtok straffen på 8 kamper uten å anke. Det vil si at de respekterte og godtok avgjørelsen, men det er fult mulig og også være uenig i avgjørelsen. Jeg er 100% sikker at alle fans og klubber ville reagert slik. Det ville også SAF gjort, og har vel allerede kjeftet huden full på FA grunnet utestengelser av egne spillere. Greit at Kenny er spesiell, men han gjør som oftest det trenere skal gjøre, nemlig å støtte egne spillere og gjerne ofre seg for dem.

 

Fergie støttet for eks. Rio når han ikke pissa i koppen. Det gjorde klubben også.

Lenke til kommentar

Giggs tar et nytt år i trøya. Kjenner jeg er litt likegyldig til det. Han holder ikke like høyt nivå som han hadde i fjor, og alderen tynger vel litt. Han mistet vel ungdomskilden sin... :)

 

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/02/10/2897389/ryan-giggs-signs-one-year-contract-extension-at-manchester?

 

Minutter per assist i PL 11/12: 1. Giggs (MU) 106. 2. Valencia (MU) 151. 3. Drenthe (EVE) 153. 4. Silva (MC)156. 5. Young (MU) 182.

Lenke til kommentar

Giggs tar et nytt år i trøya. Kjenner jeg er litt likegyldig til det. Han holder ikke like høyt nivå som han hadde i fjor, og alderen tynger vel litt. Han mistet vel ungdomskilden sin... :)

 

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/02/10/2897389/ryan-giggs-signs-one-year-contract-extension-at-manchester?

Vet ikke hva jeg synes. Synes det blir tøyd litt vel langt nå. Etter min mening er Giggs alt for ofte bedriten, men så er han ofte nest sist på ballen når de avgjørende målene kommer.

Lenke til kommentar

Synes Giggs har tatt seg opp etter en litt treg sesongstart for hans del. Blir nok enda mindre spilletid på han neste sesong, vi burde tross alt få hentet inn en midtbanespiller, og Cleverley holder seg forhåpentligvis skadefri.

 

Var skeptisk til at han skulle fortsette en sesong til, men er nå overbevist om at han kan bidra. Enten det er som avlaster, eller i cupkamper.

Lenke til kommentar

Visstnok "bare" noen som spytta på de Gea...

 

http://united.no/united/nyheter/nyheter/ble_spyttet_paa

I følge The Sun. Enough said.

 

Dagens kuriositet:

 

Ryan Giggs har nå 899 kamper for klubben. For å sette det i perspektiv hadde legenden Paolo Maldini 902 for Milan.

 

Og ikke et eneste rødt kort for oss heller.

 

Hyll hyll. Tenkte at han måtte begynne å nerme seg snart. 900 kamper. 11 ligatitler. Fy flate for en fyr fotballspiller

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...