Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. JA. JA! J-A. Jådd A. Je A. Jådd AH. Jådd AHHH!!! Gibbo bidrar til en perfect night. Om City taper dette ligagullet skal jeg, som jeg skreiv til en kompis forledendag, gå i Jones-drakta en måned i strekk i sommer. Faens jævla taperklubb. Med hora Mancini i führer-setet krevende etter mer midler til spillerkjøp. Jævla tegneserieklubb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I en mer alvorlig tone, Maef. Hvor fornøyd er du med signeringen? West Ham kom som et sjokk på meg til tross for at jeg har fulgt Ravel og utviklingen hans (og rundt han) relativt tett. Regner du med en plass i førsteelleveren for han fra første dag? Noe annet godtar han nemlig ikke, og det var vel også derfor han valgte et Championschip-lag fremfor og spille for Englands gigant uregelmessig. En kravstor, rappkjefta, drittunge av en spiller, med allverdens talent. Er det èn klubb jeg håper han vokser i er det West Ham, hvertfall.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor Ravel dro?

 

For å få spilletid vil jeg tro. Det kan ikke vi tilby han så da dro han. Trenger å vokse opp litt men West Ham som er flinke til å få frem talenter kan være klubben å gjøre det i.

 

Og angående Gibson så er vel dette det viktigste målet han har scåret hvis man ser på ren nytte for oss. Det var riktig å Selge Gibson. Vi hadde ikke så mye å tilby han, men hvis han får mye spilletid og vokser seg inn i laget så tror jeg Everton kan være en flott klubb for han.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

..Og United produktene i PL fortsetter å levere. F. Campbell tilbake fra skade og har hatt to stormers av noen kamper. Putta nå mot Norwich. Et bortglemt talent? Husker jeg hadde et godt øye for Frazier når han var i United, men skader har ødelagt karrieren hans frem til nå. Var god før han brakk beinet i Sunderland også

Lenke til kommentar

Han var veldig bra. Viste lovande takter, om enn mot eit Stoke-lag som alt hadde tapt kampen og blei litt uorganiserte etter mi meining. Det eg likte var at han roa seg ned og spelte med den same tryggheita som han har gjort for reservane og U-18. Virkelig trygg med ballen når han trur på seg sjølv, har nok fart og fysikk til å stå seg nokonlunde bra i PL og når han spelar som mot Stoke så gjer han også veldig mange gode val. Eg trur Pogba kan vere ein spelar vi kan vere temmelig avhengige av å kunne behalde mtp framtida. Det har vore snakka om at han gjerne ville hatt fleire sjansar på førstelaget og at det har stått i vegen for kontraktsforhandlingar, men når ein ser kven agenten er, så kan det like gjerne berre vere noko som blir nytta for å prøve å skru opp krava i evt lønnsforhandlingar. Uansett kor god ein spelar er, så kan vi ikkje gje dei pengar berre for å gjere det. Prestasjonsbasert lønn, der han evt hadde fått lønnshopp etter så og så mange kampar for førstelaget ville kanskje vere noko, men det blir jo berre spekulasjonar i forhold til kva som vil skje framover. Eg håpar i det minste at det blir lagt ned seriøst arbeid for å halde på Pogba som er eit fantastisk spanande talent, og som til forskjell frå Morrison også har viljen og arbeidsmoralen for å lukkast. Så spørs det om ambisjonane og griskheita er større enn lojaliteten. (Kan jo kanskje virke sånn mtp måten han kom til United på.)

 

Edit: Ser på twitter at SAF har sagt at United visstnok skal ha mogelegheita til å utvide kontrakta til Pogba med 12 mnd.

Endret av archanios
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...