Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vi selger Morrison til West Ham. Teves til Liverpool klinger bedre i mine ører enn Ba til Liverpool. Tevez vil kanskje gjøre Liverpool bedre en sesong, men han lager alltid et helvette før eller siden.

 

Ellers er det lite som tyder på at vi åpner sjekkheftet i dette vinduet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ravel Morrison til WH tror jeg må være den kjipste "spiller solgt" overgangen på årevis. Med rett veiledning blir han bedre enn Wayne Rooney, men neida Ferguson, din jævla dust. Pogba drar vel også ila dagen. Litt av et signal vi sender ut dere

At Morrison blir solgt nå er vel egentlig bare like greit, ingen er større en klubben, å denna gutten har etter alt å lese fått nok av sjangser å hjelp fra United uten at det lille hode hans forstår det.

Ja vi mister vårt største talent, men da får noen andre mulighet til å bevise.

Det hjelper lite hvor god du kan bli når du gir Fxxn å ikke møter på jobb.

signalet vi gir ut er at United ER å Skal være en seriøs klubb som ikke vil menge seg med kriminelle å useriøse idioter.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Vel. Jeg kan tenke meg at Morrison sammen med så mange unge spillere har krevd å få spille på alaget. Slik som Pique og Rossi gjorde i sin tid. Det kan vi ikke tilby og derfor drar han

 

Jeg har litt sansen for det alikevel om vi mister noen toppspillere for dette er spillere som er for gode til et reservelag. Å gå til en mindre klubb og få spilletid kan være den beste løsningen

Lenke til kommentar

Morrison vil aldri bli noe. Hoodlum. Han kommer til å få spilletid i Hammers, men hør mine ord, han kommer til å være av og på i to års tid før han driter seg ut for siste gang med noe utenomsportslig og ender i søla med gangstergutta sine. Det eneste som kan være bra i forhold til dette er nettopp at han kommer seg vekk fra Manchester, men London har sikkert et like "godt" miljø av hva angår gangbanging.

 

Er helt uenig med deg, Game. Fergie er ikke dusten i denne saken. Ravel har fått sin siste sjangs under et av de beste akademiene i verden. Her er det ikke noe mer vi kan gjøre, og nei, han blir aldri større enn Rooney. Det setter jeg penger på. Om Pogba går derimot, skal jeg grinerunke til månelyset blender meg blind.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ble skuffet over nyheten selv. Men Ferguson har alltid prioritert talenter. Når Morrison ikke får enda en sjanse så er det hans egen feil. Det vi har lært gjennom media er utvilsomt bare toppen av isfjellet, og vi har ingen forutsetninger for å vite hvordan Morrison har oppført seg ellers i United. Det har SAF.

 

Skal det være greit å oppføre seg som et rasshøl bare fordi man er god? Hva slags signal sender det til de andre unge spillerne som skal opp og fram? Noen spillere er gode nok til å flyte på talentet, men er det slike holdninger klubben skal dyrke? Uprofesjonalitet og mangel på respekt kan spre seg som et virus i en spillerstall. Og det at han er et så stort talent gjør saken bare verre.

 

Når det er så mye vi ikke vet, er det bare rett og rimelig å la tvilen falle SAF tilgode.

Lenke til kommentar

Amos kan i hvertfall ikke være noe dårligere enn De Gea. Stoke spillerne ville vel kastet inn innlegg i boksen fra 45 meter i hytt og pine fordi de vet at alle baller som kommer inn i boksen er en nesten 100% målsjanse med De Gea i mål. Håper Amos blomstrer i dag og setter De Gea ned som tredjekeeper.

Lenke til kommentar

Amos kan i hvertfall ikke være noe dårligere enn De Gea. Stoke spillerne ville vel kastet inn innlegg i boksen fra 45 meter i hytt og pine fordi de vet at alle baller som kommer inn i boksen er en nesten 100% målsjanse med De Gea i mål. Håper Amos blomstrer i dag og setter De Gea ned som tredjekeeper.

 

De starter uten langkasterne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...