Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at han har scoret mer enn fire mål, fordi jeg faktisk ser kampene (noe du tydeligvis ikke gjør). Han har scoret fire i PL, og to i CL. Hvis du klarer å finne veien frem til den engelske versjonen av Wikipedia fremfor den mangelfulle norske Wikipedia-artikkelen, så kan du lese det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om han så har skåret fire, fem eller seks mål spiller for såvidt ingen rolle, det er fortsatt alt for lite for en spiller av offensiv kaliber som har vært så lenge i klubben. United må jo ha den svakeste sentrale midtbanen til å være et topplag i Europa. Både City, Chelsea, Tottenham, Arsenal, Liverpool og andre topplag i andre land har en midtbane som er milesvis bedre enn United sin. Det fikk jo United erfare på lørdag da midtbanen ble løpt i hjel av Liverpool sin. Og selv etter å ha blitt rundspilt i to finaler mot Barcelona hvor midtbanen ikke hang med, har ikke Fergie giddet å løse problemet, men heller valgt å signere en spiller som la opp i fjor og som egentlig er ferdig. Det er nokså desperat.

Lenke til kommentar

Vi ser ikke samme kamper - det er sikkert. I kampen jeg så ble vi ikke løpt i senk av Liverpool sin midtbane. Det vi manglet var derimot en kreativ spiller som kan åpne slike kamper. Vi spilte mye rundt (som en Barcelona light), uten å finne Messi.

Det skjedde litt på høyrekanten, men ellers var det lite å skrive hjem om.

 

At Liverpool vinner kan iallefall ikke midtbanen til Liverpool ta æren for.

Lenke til kommentar

Jeg vet at han har scoret mer enn fire mål, fordi jeg faktisk ser kampene (noe du tydeligvis ikke gjør). Han har scoret fire i PL, og to i CL. Hvis du klarer å finne veien frem til den engelske versjonen av Wikipedia fremfor den mangelfulle norske Wikipedia-artikkelen, så kan du lese det selv.

Ååå! Det var deilig å se Jørgen. Knuser tomme tullete innlegg med enkel fakta og kunnskap!

 

Takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Øy, spørsmål.

 

Jeg har PL kanalene i tvpakka (canal digital) - kan jeg da bruke sumo også? Har en kamerat som påstod det nemlig og jeg har stort behov for å en slik sumokonto på tirdag.

 

Hvis noen har løst å låne meg en tirsdag kveld (Utd kamp) så blir jeg kjempehappy. :p

 

Du har ikke en kamerat eller noen du kjenner som har altibox og Pl-kanalene. De har tilgang til pl-kanalene på nett.

Lenke til kommentar

Øy, spørsmål.

 

Jeg har PL kanalene i tvpakka (canal digital) - kan jeg da bruke sumo også? Har en kamerat som påstod det nemlig og jeg har stort behov for å en slik sumokonto på tirdag.

 

Hvis noen har løst å låne meg en tirsdag kveld (Utd kamp) så blir jeg kjempehappy. :p

 

Du har ikke en kamerat eller noen du kjenner som har altibox og Pl-kanalene. De har tilgang til pl-kanalene på nett.

Har vi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...