Raste Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 @Banan Uten tvil Carrick pdd. + Rooney. Carrick er i sitt livs beste form virker det ut som om dagen. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Da har LFC skaffet seg verdensklassespilleren Cavani fra Napoli. Hvor er forsterkningene, Fergie? Er det gjelden? Eller har du fortsatt klokketro på Anderson? Det er faktisk kun en spiller som er god nok til å være fast på midten for United per dags dato og det er Carrick. Pensjonistene Scholes og Giggs holder så vidt i 90 minutter før de er totalt utslitte. Hva skjer om Carrick blir skadet? Det ville blitt en katastrofe uten like, bare Carrick er litt ute av form blir jo midtbanen løpt i hjel som mot Newcastle. Krise om det ikke blir noen forsterkninger. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Da har LFC skaffet seg verdensklassespilleren Cavani fra Napoli. Du er nå naiv også da. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Da har LFC skaffet seg verdensklassespilleren Cavani fra Napoli. Regner med at Carroll går motsatt vei som en del av avtalen? ... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Jommen sa eg pisspreik. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Finner ikke at det er bekreftet. Det jeg fant er minst like artig: http://www.liverpool-kop.com/2012/01/lfc-chairman-this-player-is-brilliant.html? Han har vel tro på Cleverly, Anderson, Giggsy, Carrick og Scholes. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Roy Carroll skal spille for Olympiakos. Det overrasker meg litt http://united.no/united/nyheter/nyheter/carroll_til_piraeus Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Øy, spørsmål. Jeg har PL kanalene i tvpakka (canal digital) - kan jeg da bruke sumo også? Har en kamerat som påstod det nemlig og jeg har stort behov for å en slik sumokonto på tirdag. Hvis noen har løst å låne meg en tirsdag kveld (Utd kamp) så blir jeg kjempehappy. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Du kan få bli med meg hjem og se den her, kjekken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 TV2sumo og TV2 PL pakka er to forskjellige tjenester. Hvis det er det du mener? Du må kjøpe et sumo abonnement for å kunne bruke Sumo. Følger ikke med i PL pakka, hverken til CD, Viasat eller RT Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Du kan få bli med meg hjem og se den her, kjekken. Om det hadde vært ålreit da! Kosing i sofakroken din med seidel og firstprice pølser, mmmm. Men rikke hjemme på tirsdag, derfor jeg er på utkikk. Er jo faen ikke et menneske som har sumo heller, bare oss sære geeks. Emils: Ok, det var den biten jeg lurte på ja. Det var jo balle kjipt. Endret 29. januar 2012 av toppmeis Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Forsovet helt idiotisk system at man i det minste ikke får med Tv2sumo PL abonnement. Så lenge TV2 av og til sender enkelte PL kamper på Sumo. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Hazard vil til England Unggutten til Lille, Edin Hazard, vil tydeligvis til England, men bare etter sesongen er over. Kanskje dette hadde vært noe? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Grattis med dagen lille venn! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Michael Carrick has the 3rd-highest average number of forward passes per game for a CM in the league in 11-12: 38.3. #MUFC Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Hadde vært veldig interessant å se den statistikken sammenlignet med hans to foregående sesonger. Tror forskjellene er veldig store. Det er smått utrolig hvor mye Carrick har løftet seg denne sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Hva tror dere om Carricks sjanser til å bli med til EM? Han har sammen med Rooney (og til dels Jones) vært vår viktigste spiller denne sesongen, synes han fortjener en plass i Capellos tropp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Håper han blir vraket. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Kevin De Bruyne til Chelsea - skulle ønske Fergie hadde hentet ham.. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Blir nok aldri noen kjøp så lenge Fergie fortsetter å tro at Anderson har et potensiale. Den offensive midtbanespilleren som har vært i United helt siden 2007, som man kan telle antall mål skårt for klubben på en hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå