Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo har da ikke nådd toppen, mangler enda mye overblikk og plasseringsevne. Når han får dette på plass blir han verdens beste.

Selvsagt har han ting som kan forbedres, men veldig mye bedre tror jeg ikke han blir. Tror Lionel Messi kommer til å gi han hard konkurranse om verdens beste spiller også. Tror ikke jeg har sett et så sykt talent noen gang.

Barca har det der med å fostre talenter. Bare se på Bojan Krkic, han kommer til å bli enda bedre enn Messi.

Syntes ikke Ronaldo er den beste på United engang, Rooney på en god dag overgår Ronaldo.

Verdens beste er uansett Totti.

Skal være enig i at Totti på sitt beste er verdens beste spiller, men synest han var mere stabil før, og han har den bakdelen at når spillet og et par dommeravgjørelser går i mot han så synker han veldig fort på et dårlig nivå. Men på sitt beste er han enestående.

Lenke til kommentar
Totti er en juksemaker,akuratt som resten av italiener pakket!

Skikkelig drittspiller.

Slesk og jævlig

Idiot. :nei: Fordommer på høyt nivå.

Se litt Serie A neste gang du uttaler deg, smarten...

Glemmer ikke spyttinga.. Eller, var det han? :p

Skal nevnes at Poulsen (som forøvrig er en mye verre grisespiller), hadde tirret på seg Totti hele kampen, uten at det forsvarer det han gjorde.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Totti er en urokråke. Er enig i det. Om han er verre en visse andre er et annet spørsmål.

<Skal nevnes at Poulsen (som forøvrig er en mye verre grisespiller), hadde tirret på seg Totti hele kampen, uten at det forsvarer det han gjorde.

Blir ikke det litt som å si at Håland fotjente det fordi han var en grisespiller selv?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Totti er en juksemaker,akuratt som resten av italiener pakket!

Skikkelig drittspiller.

Slesk og jævlig

Idiot. :nei: Fordommer på høyt nivå.

Se litt Serie A neste gang du uttaler deg, smarten...

Glemmer ikke spyttinga.. Eller, var det han? :p

Skal nevnes at Poulsen (som forøvrig er en mye verre grisespiller), hadde tirret på seg Totti hele kampen, uten at det forsvarer det han gjorde.

Har vel sett mer Serie A enn du noen gang kommer til å gjøre.

Fordommer??Can you blame me?? Er jo spillerens egen skyld at folk hater han når han driver med slike ting som bare en juksemaker kan drive med på en fotballbane.

"Idiot" kan ikke du uttale deg om siden du ikke har aaanelse om hvem eg er.

Og Totti er muligens god,men hans usportslige opptredener overskygger hans prestasjoner totalt.

Og det kan INGEN komme her og nekte for,Totti fan eller ikke.

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Har vel sett mer Serie A enn du noen gang kommer til å gjøre.

Fordommer??Can you blame me?? Er jo spillerens egen skyld at folk hater han når han driver med slike ting som bare en juksemaker kan drive med på en fotballbane.

"Idiot" kan ikke du uttale deg om siden du ikke har aaanelse om hvem eg er.

Og Totti er muligens god,men hans usportslige opptredener overskygger hans prestasjoner totalt.

Og det kan INGEN komme her og nekte for,Totti fan eller ikke.

Jaha? Jeg ser mye Serie A, og er stor Italia-fan generelt (Landslaget bl.a.)

Jeg kalte deg idiot pga uttalelsen din om at Totti er en juksemaker, sammen med resten av italienerne (Akkurat det jeg reagerte på...)

Lenke til kommentar

Hmm....her diskuteres det serie A, landslagene til Italia og Frankrike i en Man Utd tråd. Hva med å se fremover til lørdagens kamp mot Boro? Et lag som United har hatt sine problemer med på OT. Man har ikke slått Boro siden 02/03 sesongen på eget gress i ligaen, og nå er det faen meg på tide. Forventer ikke nytt målkalas, men seier. Så hadde det også vært greit om Arsenal snublet mot Liverpool.

Lenke til kommentar

http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...densherredoemme

Er det bare jeg som får gåsehud når jeg leser hva vår eminente stormannsgale manager sier! Fy faen jeg elsker den mannen. Å han har helt rett, dette United laget er ikke avhengig av Scholes, Neville og Giggs lenger. Han har klart det umulige, bygge et nytt lag som ikke trenger 92" generasjon. Å vi er klar for verdensherredømme, skjer nok ikke i år. Men når dette laget vokser opp, vel da skal Europa få noe å bryne seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...