kloffsk Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 ... er ikke det bra? Fyren kan jo plutselig slutte å suge og da er det jo dumt å selge ham til en engelsk klubb. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Ja, han har vært veldig dårlig de kampene han har spilt i årets sesong. nesten like dårlig som Carroll. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 @WayneRooney Great win yesterday. Welbeck great player for mufc and england. Valencia in this form is Scary. Scholes. What more can u say. LEGEND Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 ... er ikke det bra? Fyren kan jo plutselig slutte å suge og da er det jo dumt å selge ham til en engelsk klubb. Ahh, Kloffsk, tåpelig og bitter som alltid. Berbatov er klasse, milevis foran alt Liverpool har hatt de siste årene kanskje med unntak av Torres på sitt beste. http://www.youtube.com/watch?v=EQ6H9PxXw3A 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 ... er ikke det bra? Fyren kan jo plutselig slutte å suge og da er det jo dumt å selge ham til en engelsk klubb. Minutter pr. mål Berbatov 66 Rooney 119 Bellamy 140 Hernandez 148 Welbeck 195 Suarez 290 Carroll 527 10 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Trist om det han forsvinner. Forstår det strengt tatt mtp at han ikkje blir satsa på i tilstrekkeleg grad, men det vil også bety at vi står igjen med Welbeck, Rooney, Hernandez og Ower som offensive alternativ og sistnevnte skal vel vere ute ein mnd til eller noko sånt, i tillegg til at han har vore mykje mindre effektiv enn Berbatov når han har fått sjansen. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Like greit å bare kvitte seg med Berbaflopp. 4 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Ligaen blir helt klart en attraksjon fattigere uten Berbatov, ballkontrollen han oppviser til tider er helt orgasmisk og han har en herlig og forstått arroganse i sin oppførsel på banen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Er litt synd om vi mister Berbatov. Men jeg skjønner han også Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Berba set for Leverkusen talks Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Hmmm.... Vet ikke hva eg skal synest. Liten vits å beholde han hvis det skal fortsette som det har gjort den siste tiden. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Hadde jeg vært Berbatov, straks 31 år gammel og på tampen av karrieren og Anzhi kom med et lukrativt (kanskje til og med bedre betalt) tilbud og en 3-4årskontrakt hadde jeg faktisk ikke tenkt meg om engang. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Med tanke på alderen så er det greit nok. Likevel er det veldig merkelig at han ikke har fått flere sjanser i årets sesong, og på slutten av forrige. Når vi først spiller 442 er han stadig det beste alternativet sammen med Rooney. Samtidig tar jeg ikke dette så veldig tungt. Vi har Welbeck som bør bli fast ved siden av Rooney. Så kan Chicharito overta arven fra Solskjær som super-sub. På lang sikt er det kanskje ikke så dumt. 2 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 håper ikke berba blir solgt, absolutt en av mine favoritt spillere.. Mitt inntrykk av han er at han aldri klager til tross for lite spilletid, er enormt teknisk og en meget god fotball spiller.. Så jeg håper han avslutter karrieren sin i united og ikke går til noe andre lag.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Håper for min del at han blir, men for karrieren hans sin del håper jeg han får en ny sjanse i en annen klubb. Kjip behandling han har fått det siste halvåret synes jeg. Spesielt i CL-finalen. Kommer aldri til å forstå hvorfor SAF valgte Owen før Berba. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 En som nevnte at han mest sannsynlig bare mellomlandet i Tyskland på vei hjem til Bulgaria. I don't know. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 En som nevnte at han mest sannsynlig bare mellomlandet i Tyskland på vei hjem til Bulgaria. I don't know. Den dagen selveste Berba mellomlander, da står ikke verden til påske. Håper han drar. For en latterlig god fotballspiller, altfor god til å sitte på benken hver kamp. Han fortjener å spille, og da er en overgang det eneste riktige. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Hmmm.... Vet ikke hva eg skal synest. Liten vits å beholde han hvis det skal fortsette som det har gjort den siste tiden. Den siste tiden, som i de siste 5 kampene han har spilt? 6 mål på 5 kamper? Skjønner hva du mener, men den siste tiden har han faktisk vært god. I starten av sesongen fikk han ikke spille, så jeg aner ikke om han var god. Kunsten Berbatov bedriver er uansett så stor at jeg håper han går til en annen PL-klubb, slik at jeg får sett mannen spille. Tysk fotball ser jeg like ofte som spansk og italiensk. Det hender jeg finner en stream på nett, rundt 2 ganger i sesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Eg mente ikke at han har vært dårlig, men at han ikke har fått spille i det hele tatt det siste halvåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå