Muggkaare Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Som sagt, jeg vet ikke om det er sant, men jeg er overrasket over at Everton faktisk ikke bare hentet en spiller, men også betalte for ham jeg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jojo. Blir Sunderland2 no. Neville, Saha, Howard og Gibbo. Tre enkle poeng. Evt så sett Gibson to i mål frå 70 meter. Som det einaste positive i løpet av kontraktsperioda for Everton. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Idiotisk, ja. Men det er jo sånn han må si. Hva ellers skal han si? "Jeg vet jeg var bedriten når jeg fikk sjangsen og det er fullt forståelig at jeg ikke er med i fremtidsplanene til United. Men jeg håper at jeg kan bidra til at Everton fortsetter å være et middelmådig fotball-lag." Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Alle vil jo ha ønske om å spele mest mulig. At han har vore United-spelar vil jo også gjerne gje han trua på at han har vore nokonlunde, til tross for at vi som har sett på ofte har vore temmelig frustrerte over prestasjonane. Det kan jo hende han faktisk blir noko betre med ein større andel fast førstelagsspel. Berre satse på at han spelar godt mot dei han skal spele godt mot, og scorar sjølvmål på Old Trafford. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 - Han ødela livet mitt Man kan si mye rart om enkelte fotball-spillere, men når det kommer til Ryan Giggs... så tror jeg det blir vanskelig å finne noen som kan matche han. Han er i en liga for seg selv når det gjelder ufyselighet. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 - Han ødela livet mitt. Jeg ønsket ham død, sier Rhodri Giggs. Stemmer, ufyselig. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ol'H Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 - Han ødela livet mitt Man kan si mye rart om enkelte fotball-spillere, men når det kommer til Ryan Giggs... så tror jeg det blir vanskelig å finne noen som kan matche han. Han er i en liga for seg selv når det gjelder ufyselighet. Legende. 12 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har ikke noe problem med å forstå Gibson og ønsker han lykke til i Everton Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 - Han ødela livet mitt Man kan si mye rart om enkelte fotball-spillere, men når det kommer til Ryan Giggs... så tror jeg det blir vanskelig å finne noen som kan matche han. Han er i en liga for seg selv når det gjelder ufyselighet. Legende. Enig! Dog, utrolig latterlig å skitne til karrieren hans på denne måten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hva han gjør når han har fri er vel opp til Giggs. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Det er det, men gentleman Giggs kunne klart seg fint uten denne saken. Men så kom det jo fra en leir som kanskje ikke har så mye imot utroskap og horing over en lav sko, så Endret 14. januar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skikkelig kjernekar. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hei kozeklumpen! Lenge mellom hver gang du er innom? Hadde håprt på litt mer kontinuitet fra forumets toppbrukere. Endret 14. januar 2012 av Jotun 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg IcedInsanity Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) SFO er stengt i helgene. Endret 14. januar 2012 av LunaticFanatic 11 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Lenge mellom hver gang du er innom? Ikke egentlig. Som regel er det ikke noen verdi i å skrive her. SFO er stengt i helgene. Fornøyd med den? 6 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Ikke egentlig. Som regel er det ikke noen verdi i å skrive her. Så du er ganske verdiløs siden du kontra dine egne ord skriver her? SFO er stengt i helgene. Fornøyd med den? Hadde vært mer fornøyd om du fortsatt var i SFO. Skal du svare med ett nytt spørsmål nå for å dekke over det faktum at du ikke har noe å komme med? Endret 14. januar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Ikke egentlig. Som regel er det ikke noen verdi i å skrive her. Så du er ganske verdiløs siden du kontra dine egne ord skriver her? Vet du hva "som regel" betyr? Jeg leverer gull, det er de fleste klar over. SFO er stengt i helgene. Fornøyd med den? Hadde vært mer fornøyd om du fortsatt var i SFO. Skal du svare med ett nytt spørsmål nå for å dekke over det faktum at du ikke har noe å komme med? Forventer du egentlig saklig respons på "SFO er stengt i helgene."? Du prøver deg på en hersketeknikk ved å hinte frempå at jeg er et barn. Det funker dårlig. Endret 14. januar 2012 av kozeklumpen 6 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skulle ikke han moderatoren som var her fjerne han da? Ellers så er det ikke helt bra av Giggs, men tipper det er en viktigere sak for abuene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Er ingen som gjør en dritt her uansett. Faenskap får leve i beste velgående. On a side note: Michael Carrick has now scored as many league goals this season as Fernando Torres and Andy Carroll. #MUFC Fantastisk! :!: Endret 14. januar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Oioioioi. 85 mill spissen Carrick Synes egentlig Carrick har levert hakket bedre denne sesongen enn forrige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå