archanios Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Everton seal Gibson deal Fire og eit halvt års kontrakt for Gibson. Er nok det beste både for United og spelaren sjølv. Større sjans for å få nokonlunde fast plass på laget og betre mogelegheiter for utvikling. United frigjer ein spelar som ein ikkje heilt har visst kva ein skulle gjere med. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 £8-10M på Gibson er ganske mye basert på hva han har vist hittil. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Eg leser rundt £2M. Kvar får du 8-10 frå? 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Eg leser rundt £2M. Kvar får du 8-10 frå? Ryktes £30K/£40K i uken, i 4,5 år. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Men er det betaling til United eller lønn til Gibson? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Men er det betaling til United eller lønn til Gibson? Begge deler. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Han ville vel neppe akseptert så mykje dårlegare lønn enn han har i United, så at han får greit betalt i Everton også er nok ikkje så altfor merkelig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Endelig ble vi kvitt han, Da er det bare Evans igjen 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jeg er spent for Gibson. Håper han lykkes i Everton. Han har gitt oss noen gode øyeblikk Endret 13. januar 2012 av Limbeck Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er det noe han ikke skal klandres for, så er det ikke for å ha skapt noen magiske øyeblikk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Gibson scåret vel i semifinalen i CL etter å ha fått kjeft på twitter. Det var ganske magisk for meg http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=rh99r5K6bOA Jeg stiller dog litt spørsmålstegn med hvor lurt det var å selge han nå og ikke til sommeren. Vi er litt tynslitt på sentral midtbane Endret 13. januar 2012 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kanskje det kommer en ny midtbanespiller???? Tror det når eg ser det! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jo, jeg vil tro at sjangsen er stor. Ihvertfall til sommeren. Men det er selvfølgelig ikke sikkert. Jeg vet ikke hva som er tilgjengelig rundt omkring. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Rio Ferdinand @rioferdy5 @RavelMorrison49 whoever saying you nicked a watch from training that was mine is talking rubbish...see you at training monday. #StayFocused 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 @louissaha08 After Darren can we have Diouf and Pogba too?!? Just askin. Would be great too. Just sayin. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 - Ja, jeg ble veldig frustrert. Jeg synes nemlig selv at jeg gjorde det bra når jeg først fikk sjansen. Men så ble jeg selvfølgelig satt ut av laget igjen ved neste anledning, og måtte nøye meg med en kamp her og en kamp der. Det var veldig frustrerende. Derfor tror jeg det var riktig av meg å dra videre nå. - Nå gleder jeg meg bare til å komme igang. Når alle er skadefrie har vi en god stall, og forhåpentligvis blir den enda litt bedre med mine bidrag. - Jeg anser meg selv for å være en målscorende midtbanespiller, og håper å kunne bidra med noen scoringer. Herrejesus lever fyren i en boble eller? Han gjorde det bra når han fikk sjansen? Det eneste fyren kan er langskudd og han kan ikke det engang. Klart han scorer mål innimellom når det eneste han gjør når han får ballen er å brenne til. Bedriten fotballspiller og viser at han ikke har virkelighetsforståelse. Fuck off. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Eg leser rundt £2M. Kvar får du 8-10 frå? Det jeg leser nå er £500.000. Om det er sant vet jeg ikke. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 For Gibbo? Eller leser du om Morrison no? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skal ikkje sjå vekk ifrå det, men det virkar litt lavt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå