Lionel_Luthor Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=m8118SWvP3Q Er ganske dårlig kvalitet.. men fikk frysninger på slutten når han går bort og henter skjerfet.. folk tar helt av.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Becks tilbake til United, Skjer ALDRIG! dessuten vil jeg heller ha en med mer fart Endret 10. januar 2012 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Becks tilbake til United, Skjer ALDRIG! dessuten vil jeg heller ha en med mer fart Joda.. Ville jo heller hatt en ung stjernespiller på midtbanen.. Men vist det hadde vært mulig å fått han på lån eller noe slik, så tror jeg det hadde vært en god kortsiktig løsning.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Becks tilbake til United, Skjer ALDRIG! dessuten vil jeg heller ha en med mer fart Spiller for mye Fifa du. 6 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Ja takk til Beckham! Signer han omså i et og et halvt år! Mannen har erfaring, og er fortsatt god nok. Og det ville vært perfekt å se han ende karrieren der han faktisk hører hjemme! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Becks tilbake til United, Skjer ALDRIG! dessuten vil jeg heller ha en med mer fart Spiller for mye Fifa du. Hahaha, det var rette ræva som feis! Endret 11. januar 2012 av Solaar 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 På seg selv kjenner man andre vet du solaar, så luna kan komme med en sånn kommentar. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Jeps, regnet vel med at jeg gikk glipp av noe internt der. Det var derfor jeg måtte endre innlegget ti ganger for å forklare meg men så fant jeg ut at det fikk bare stå, håpløt det her internettet noen ganger hehe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Becks tilbake til United, Skjer ALDRIG! dessuten vil jeg heller ha en med mer fart Spiller for mye Fifa du. Hahaha, det var rette ræva som feis! Ja igrunn, 4 kamper på 18 dager syns eg høres lite ut. Og poenget var det der med fart = Fifa win. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Haha, da har til og med jeg spilt mer enn deg i det siste. Kjøpte 12'ern før jul og regnet med å spille en del men det har bare blitt liggende helt frem til for to dager siden og nå har jeg spilt en hel sesong på manager mode, må vel nesten prøve meg online etterhvert også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 Gått litt lei eg... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Everton vurderer Gibson for £2,5M. Bare å selge før alle skjønner han ikke er verdt det. Det var vel snakk om £5M i fjor? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Everton vurderer Gibson for £2,5M. Bare å selge før alle skjønner han ikke er verdt det. Det var vel snakk om £5M i fjor? Bare å få solgt 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Håper på en overgang for han. Hadde vert morro å sett han få litt spilletid for en klubb Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Everton vurderer Gibson for £2,5M. Bare å selge før alle skjønner han ikke er verdt det. Det var vel snakk om £5M i fjor? Everton kjøpe spiller? Det skulle tatt seg ut 4 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 De får vel inn noen kroner for Cahill. Bra for alle parter. Vi blir kvitt Gibson, og Gibson sitter ikke lenger på benken til United. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Banemannskapet tok sikkert vare på myntene som Everton-fansen slengte etter Suarez og Bellamy under Mersey-derbyet i høst De får vel inn noen kroner for Cahill. Bra for alle parter. Vi blir kvitt Gibson, og Gibson sitter ikke lenger på benken til United. Gary Cahill spiller vel i Bolton? Ikke hørt noe om at Tim skal ut på tur... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Hehehe... De to har eg og blandet lenge. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Oj - stemmer! Hvor jeg fikk den linken fra aner jeg ikke. Koblingsfeil her - beklager. Everton er vel ikke nødt til å selge noen i år? Mener å ha lest at de har råd til å takke nei til bud på Baines og Rodwell. £2.5M for Gibson må være et kupp. Edit: Punktum lagt inn i prisen. Fortsatt mer enn mannen er verdt... Endret 12. januar 2012 av Sovehest Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 £25M for Gibson må være et kupp. Vil si det er syyykt mye for Gibson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå