Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper alle som tvilte på Giggs har fått med seg dagens forestilling, der han virkelig viser både hvor og hvorfor han bør spille. Fantastisk.

"Vi" som tvilte på Giggs vet jo alle hva han står for. Grunnen til at vi faktisk tvilte og tviler litt på Giggs er jo fordi han ikke har åpnet sesongen bra. Giggs spilte en god kamp i dag, la oss bare håpe han fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Fint å se at måla begynner å komme :D Men har ikke TV3 og begynner å bli litt lei av å sitte å glo på den greia på UEFA.com. Noen som vet hvor jeg kan få sett Champions League gratis, eller betaling pr. kamp? Språk er ikke døden, men helst engelsk eller nordisk... På forhånd takk visst jeg får noe svar ;)

www.livesport247.com

Lenke til kommentar

Jepp, ein flott kamp.

Eit par feil; 1-2 målet til Kiev skulle aldri ha blitt eit mål, han får stå heilt aleine å heade, litt irriterande.

Det andre målet til Kiev var ikkje den beste prestasjonen til Van der sar, kanskje han var litt skadet?

Litt sløsing av sjanser.

Gode ting; Fantastiske angrep

Anderson imponerer meg stort.

Nani var kanskje litt usikker og egoistisk, han skulle ha gitt ballen videre til Rooney fram for mål, mot slutten av kampen, hadde blitt 2-5.

Giggs er konge, min favoritt.

Ein herlig kamp, 9 av 9 poeng :)

Lenke til kommentar
Fint å se at måla begynner å komme :D Men har ikke TV3 og begynner å bli litt lei av å sitte å glo på den greia på UEFA.com. Noen som vet hvor jeg kan få sett Champions League gratis, eller betaling pr. kamp? Språk er ikke døden, men helst engelsk eller nordisk... På forhånd takk visst jeg får noe svar ;)

www.livesport247.com

Ikke gi pengene dine til livesport247! Det fins p2p streamer med grei kvalitet på nett. Usikker på om det bryter med retningslinjene å gi adressen. Har spurt tidligere, men fikk ikke noe klart svar.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig sett kampen (forbanna dritt å jobbe natta...), fikk kun sett 15 minutter i går før jeg måtte stikke. Men koste meg stort nå for å si det sånn :)

Strålende angrepsspill for å si det pent, nå starter de endelig å ligne på noe, 12 mål på de tre siste :new_woot:

Lenke til kommentar
Da er det bare å gratulere en fantastisk spiller med bursdagen i dag.

Gratulerer med dagen Wayne Rooney! :fun:

22 år gammel bare. Digg å vite at han fortsatt har 10-11 år igjen på topp. Han har allerede gjort mye bra for klubben, og kommer til å gjøre mye mer :D

Lenke til kommentar
Blir helt utrolig interessant og se hvor gode Rooney og Ronaldo blir hvis de holder seg i klubben gjennom hele sine karrierer. Tror dere det er en sjanse for det?

Meget interessant ja. Rooney har nok enda mer potensiale inne i seg ihvertfall. Virker som han begynner å bli bedre inne i boksen også. Sikrere og mer målfarlig. Men spørs vel om Ronaldo kan bli så veldig mye bedre enn det han var i fjor. Han hadde jo en helt syk sesong, og var enten den beste spilleren i verden eller nr. 2, noe som sier sitt.

Det er absolutt en sjanse for at begge blir til karrieren er over. Spesielt for Rooney, men ikke umulig at Ronaldo blir med helt ut han også. Han uttrykker jo at han stortrives, han storspiller og United er en stor klubb som holder et jevnt høyt nivå.

Lenke til kommentar
Ronaldo har da ikke nådd toppen, mangler enda mye overblikk og plasseringsevne. Når han får dette på plass blir han verdens beste.

Selvsagt har han ting som kan forbedres, men veldig mye bedre tror jeg ikke han blir. Tror Lionel Messi kommer til å gi han hard konkurranse om verdens beste spiller også. Tror ikke jeg har sett et så sykt talent noen gang.

Lenke til kommentar
Ronaldo har da ikke nådd toppen, mangler enda mye overblikk og plasseringsevne. Når han får dette på plass blir han verdens beste.

Selvsagt har han ting som kan forbedres, men veldig mye bedre tror jeg ikke han blir. Tror Lionel Messi kommer til å gi han hard konkurranse om verdens beste spiller også. Tror ikke jeg har sett et så sykt talent noen gang.

Barca har det der med å fostre talenter. Bare se på Bojan Krkic, han kommer til å bli enda bedre enn Messi.

Syntes ikke Ronaldo er den beste på United engang, Rooney på en god dag overgår Ronaldo.

Verdens beste er uansett Totti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...