Muggkaare Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 The Sun hadde rett ja. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 The Sun hadde rett ja. Jepp, som sagt. Kjempeglad for at The Sun bringer oss nyhetene først, som alltid. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Barton med et godt poeng på Twitter: If ur Anderson and a player that has been retired for 6 months and gets on before u. Surely u have got to reconsider the club ur at. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Scholes var bare en piss-take. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 The Sun hadde rett ja. Ja faktisk, jeg må spise de orda mine der. Men de har fremdeles en veldig dårlig statestikk i mine øyne Lenke til kommentar
Roshi Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Makan til talentløs dømming skal en leite lenge etter. Dere united supportere klager over at folk skylder på dere har dommeren med dere når dere vinner, er ikke løye etter en kamp som denne. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Makan til talentløs dømming skal en leite lenge etter. Dere united supportere klager over at folk skylder på dere har dommeren med dere når dere vinner, er ikke løye etter en kamp som denne. Akurat som alle andre. Jeg har prøvd den der "godt eksempel" oppdørselen og ble bare ledd av. Hva var det som ble sagt? "dommerfeil er bare morsomt når det går mot Manchester united" Til de som gidder: lag noen klager på kozetrollet så blir vi kvitt han. Ikke svar han, det er bare det han vil Endret 8. januar 2012 av Limbeck Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Skulle likt å se litt statistikk på antallet som skriver statestikk. 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Til de som gidder: lag noen klager på kozetrollet så blir vi kvitt han. Ikke svar han, det er bare det han vil Patetisk. Hvorfor gjør du det ikke selv? Og, hva har dere egentlig å klage på? Relativt lite. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Er fornøyd med resultatet, men gruer meg til å treffe folk jeg kjenner etter hva som skjedde i løpet av kampen... Noe sier meg at de ikke blir å holde kjeft om dommerhjelp på en liten stund ennå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Vi fikk ikke noe dommerhjelp. Ble vi ikke enig om dette. Kortet er soleklart rødt. Vi ble snytt for straffe. City ble snytt for straffe. Men i tillegg ble vi snytt for en corner. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg syntes det røde kortet var strengt. Det var ikke helt på viddene, men strengt likevel. Dessuten, tror du alle de andre supporterne blir å se helt bort fra denne kampen? Det er en gjeng hvor enkelte mener at en seier er ufortjent dersom United fikk et feilaktig innkast på egen banehalvdel. Lenke til kommentar
Populært innlegg Xanman Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Men i tillegg ble vi snytt for en corner. Håper virkelig at dere klager til FA. En seier for fotballen at dere vant til tross for dette. 11 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Enig i at det var en seier for fotballen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Hjemmekamp mot et storlag i FAC og jeg bestiller biletter i kveld. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 http://falive.tv/ Trekning om 10-15 minutter. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Når er neste match? Om jeg har penger og vi finner en billig løsning er jeg med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) niko: Jeg sitter klar og bestiller dersom vi trekker Spurs, Pool, Arsenal/Leeds eller Chelsea. Snakker vel muligens litt i overkant av 2000kr for fly, hotell og kampbilett. Får vel ikke svar før i morgen, så du kan tenke på det til da. Kampen spilles 28. januar Endret 8. januar 2012 av Ranur™ Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Bare hos meg kvaliteten på FATv er dårlig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Bare hos meg kvaliteten på FATv er dårlig? Ja. For hos meg har jeg ikke bilde en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå