Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Bra kamp og alt det der, men det er ganske utrolig hvor treig Tevez er. Han må være en av de treigeste spillerne United har på banen nå.

Lenke til kommentar

Fint å se at måla begynner å komme :D Men har ikke TV3 og begynner å bli litt lei av å sitte å glo på den greia på UEFA.com. Noen som vet hvor jeg kan få sett Champions League gratis, eller betaling pr. kamp? Språk er ikke døden, men helst engelsk eller nordisk... På forhånd takk visst jeg får noe svar ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dynamo skulle vel strengt tatt også hatt straffe, men det hadde ikke betydd noe fra eller til på resultatet.

Dynamo skulle vel strengt tatt også hatt straffe, men det hadde ikke betydd noe fra eller til på resultatet.

Lenke til kommentar

Sier seg jo selv at i gruppespillet tar du jo ikke ut alt du har av energi når du leder 4-1. Det er naturlig at spillerne slipper seg litt bakpå, og det er egentlig bare bra siden vi har program helt fram til mai.

Håper alle som tvilte på Giggs har fått med seg dagens forestilling, der han virkelig viser både hvor og hvorfor han bør spille. Fantastisk.

Og Anderson, vel, hva kan man si? Fyren preger jo kampen fra start til slutt, dirigerer alt, og løper jo som f***! Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Hvorfor det? Hvis du så hvor høyt dommeren la lista vedrørende holding og sånt så var det ikke noe spesielt. Dessuten hadde han som "ble felt" i feltet akkuratt spilt seg til et frispark i forkant av den situasjonen. :p

Lenke til kommentar

Nani surrer i dag ja, men jeg tror ikke det er mye å være redd for. Tror han vil bli bedre og bedre etterhvert som han får spilt litt.

Anderson var fantastisk i dag, nydelig å se han spille. Virker som han har god kontroll på hva han gjør og det virker ikke som han har problemer med å tilpasse seg United.

Grei seier i dag. I starten håpet jeg på et resultat som lignet litt på det vi klarte mot Roma i våres, men vi misbruker noen sjangser. Alt i alt en bra kamp, veldig underholdene fotball :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...