Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Giggy <3 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 To assists for Giggs og ellers noen nydelige forseringer på venstre kant, hvem sa han var for gammel for dette her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bra kamp og alt det der, men det er ganske utrolig hvor treig Tevez er. Han må være en av de treigeste spillerne United har på banen nå. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fint å se at måla begynner å komme Men har ikke TV3 og begynner å bli litt lei av å sitte å glo på den greia på UEFA.com. Noen som vet hvor jeg kan få sett Champions League gratis, eller betaling pr. kamp? Språk er ikke døden, men helst engelsk eller nordisk... På forhånd takk visst jeg får noe svar Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 4-1 Imponerende bra spill i dag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Veldig bra dømt av dommeren å dømme straffe der, og så iskaldt av Ronaldo Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som så Andersons gjennombruddspasning til Tevez rett før målet? Noe av det sykeste jeg har sett, verdensklasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dynamo skulle vel strengt tatt også hatt straffe, men det hadde ikke betydd noe fra eller til på resultatet. Dynamo skulle vel strengt tatt også hatt straffe, men det hadde ikke betydd noe fra eller til på resultatet. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hmm... Bra skudd av Dynamo spilleren, ikke fullt så bra av Van der Sar Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Komfortabel seier, men den jævla sløsinga irriterer meg, både denne kampen og Villa-kampen hadde vi sjansen til å score 3-4 mål til, og det irriterer meg faktisk. Dynamo burde kanskje hatt straffe, hadde vært greit å blåse på den. United-straffa var straffe det, akkurat innenfor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Syns vi lot Kiev komme mere inn etterhvert i kampen, denne kampen kunne vi ha vunnet 10-0 minst.! Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Raste, ikke overdriv Men gratulerer med seieren, det var fortjent! Sjekk også Arsenal kampen du, 7-0 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) helt greit resultat. jeg bekymrer med over at vi spiller inn 2 mål. 3 mål på to kamper nå. Vi har en fot og 4 tær i kvartfinalen nå. Vi har to greie hjemmekamper igjen og trenger et poeng. Endret 23. oktober 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sier seg jo selv at i gruppespillet tar du jo ikke ut alt du har av energi når du leder 4-1. Det er naturlig at spillerne slipper seg litt bakpå, og det er egentlig bare bra siden vi har program helt fram til mai. Håper alle som tvilte på Giggs har fått med seg dagens forestilling, der han virkelig viser både hvor og hvorfor han bør spille. Fantastisk. Og Anderson, vel, hva kan man si? Fyren preger jo kampen fra start til slutt, dirigerer alt, og løper jo som f***! Helt utrolig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fantastisk pasningsspill av Anderson i dag, han viser klasse. Giggs er tilbake! Tevez jobber og jobber. Ronaldo leker seg. Nani driver med så sykt mye tull og tøys at jeg blir irritert. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Anderson imponerer meg veldig idag, blir spennende å følge med hans utvikling Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fantastisk pasningsspill av Anderson i dag, han viser klasse.Giggs er tilbake! Tevez jobber og jobber. Ronaldo leker seg. Nani driver med så sykt mye tull og tøys at jeg blir irritert. Akkurat som jeg skulle sagt det. Flott at Giggs er tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dynamo skulle vel strengt tatt også hatt straffe, men det hadde ikke betydd noe fra eller til på resultatet. Dynamo skulle vel strengt tatt også hatt straffe, men det hadde ikke betydd noe fra eller til på resultatet. Hvorfor det? Hvis du så hvor høyt dommeren la lista vedrørende holding og sånt så var det ikke noe spesielt. Dessuten hadde han som "ble felt" i feltet akkuratt spilt seg til et frispark i forkant av den situasjonen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nani surrer i dag ja, men jeg tror ikke det er mye å være redd for. Tror han vil bli bedre og bedre etterhvert som han får spilt litt. Anderson var fantastisk i dag, nydelig å se han spille. Virker som han har god kontroll på hva han gjør og det virker ikke som han har problemer med å tilpasse seg United. Grei seier i dag. I starten håpet jeg på et resultat som lignet litt på det vi klarte mot Roma i våres, men vi misbruker noen sjangser. Alt i alt en bra kamp, veldig underholdene fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå