Givanildo Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Hvor kan jeg kjøpe en Sunderland-drakt? Her: http://www.safcstore.com/category/136/201112_Home_Kit Vet ikke hvordan det er med toll osv, men det finner du sikkert ut. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Det prosentopplegget ditt er så tåpelig, atte hjælp. 2 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Dette var bra av SAFC Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Det er mulig Rooney drak seg full, og det er mulig det var feil å vrake han, og det er også mulig hele greia er tull. Om det er sant så har vi en skadefri og uthvilt Rooney Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Vi er fortsatt de store taperne denne helgen uansett. City er ferdig med en vanskelig bortekamp, mens vi "brukte opp" sesongens enkleste kamp. EDIT: Bare sånn for å være litt ekstra negativ Endret 1. januar 2012 av Ranur™ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Pøh, vi er konger. All pengedopinga til Chelsea og City og vi er fremdeles med. Vi er konger Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Man kødder ikke med Brown og O'Shea Da har vi altså tap for Manchester United, Arabia og Russland og uavgjort for Tottenham Fotball er morro Tapte Arabia og Russland? Jøss. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Jepp Emils1. Arabia er City og Russland er Chelsea. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Er United USA? Til Runar: Ja, dere gjorde det "dårligere" en City, men det var alikevel en bra dag for United da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Det prosentopplegget ditt er så tåpelig, atte hjælp. Sjerp deg! Hadde det vært noen som helst andre brukere her på forumet skulle eg støttet deg! Men YNWA32 jobber med slike ting hver dag! Disse tallene er garantert utarbeidet for betting selskapene internt. Mye cash å hente på disse beregningene! Er United USA? Bra YNWA32! Det er bare tull det de sier om deg! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Artig at flere av dere United gutta her inne, kun diskuterer meg og hverken United, Citys tap eller andre ting. Dere må seriøst slutte å ta ting så sykt bokstavelig . . . 5 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Er United USA? Til Runar: Ja, dere gjorde det "dårligere" en City, men det var alikevel en bra dag for United da. Om du vil så. Poenget mitt er at det City og Chelsea er i dag ikke har noe med klubbene City og Chelsea. De blir kunstig holdt i live av en ekstern pengebinge. Endret 1. januar 2012 av Limbeck 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Du høres ikke ut som en som er glad i fotball. For meg høres det ut som du skulle ønske United var det eneste laget i verden og at konkurranse er farlig for det kan forhindre at United vinner hvert eneste år. 2 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Merkeleg tolking av det han skriver. For meg virker det som han er frustrert og missfornøyg med at rikingar kan komme inn i fotballen og gje enkelte klubbar økonomiske fordelar framfor andre. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Nå tenker jeg generelt på alt Limbeck har skrevet, ikke kun den ene setningen. Men han er generelt imot alt som vippe United av tronen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Da sitter vi med forskjellige inntrykk, Emils1. Veldig forskjellige. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Nå tenker jeg generelt på alt Limbeck har skrevet, ikke kun den ene setningen. Men han er generelt imot alt som vippe United av tronen. Jeg er generelt imot alt som er dårlig for Arsenal. Men det må jo bety at jeg ikke liker fotball! Jaja, får vel finne fram en annen hobby da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Haha, nå missforstår dere helt her. Så vi kan like så godt la det ligge når trollet også kommer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 Tja. Se på Tottenham. Har jeg kritisert dem? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 2006 - 2011 purchased gross: 1. Man City, 2. Chelsea, 3. Liverpool, 4. Tottenham. Så kanskje du burde? Selv om City og Chelsea stiller i en liga for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå