makkaa Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 beklager det tte med blacjkburn altså! det er jo ikke alle som kan fa ra fra di me 3 poeng! de ahr jp trosls alt slått jhele 3 lag så langt i sesongn så! slappa v dere HEhe! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 beklager det tte med blacjkburn altså! det er jo ikke alle som kan fa ra fra di me 3 poeng! de ahr jp trosls alt slått jhele 3 lag så langt i sesongn så! slappa v dere HEhe! quoted, så vi ikke får en edru edit 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jævla overbetalte horer fra øverste kanter, jeg vil ha alle disse drittspillerne vekk fra United ASSSAAP. Tenk å tape 3-2 mot Blackburn på hjemmebane, jeg hadde hatt så flau smak i kjeften som en drittsmak fra en spybøtte som kunne ha vært en bøtte med dritt og deretter en bøtte med fyrverkeri. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette pisset her, kan være at jeg er litt full enda etter å ha spydd opp innvollene mine og mine mandler i en bøtte kl2100. Ja, fuck dette her. Jeg fikk ikke sett noe fyrverki KL.12. Dette er pga Sir Alex, og nissene fra Manchester. Fuck alle sammen i Premier League, fuck Suarez, fuck 50 Cent, fuck Ronaldinho, fuck De Gea til og med. Han må virkelig få en 2mnd pause og komme seg å trene med vekter. Den dagen han gjør det så er han verdens beste. I dag er det nok jeg som er verdens beste. En er svak og en er sterk, vi er begge mesterverk. Vi leveeeeer! 7 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Feed the Yak and he will score! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du må forte deg å poste det samme for tredje gang i kamptråden også. Her eg skal linke deg slik at det går fortere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1404131&pid=18778663&st=200entry18778663 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Feed the Yak and he will score! Er vel heller Skjea som har anoreksi og ikke tar imot det han får.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 La dem holde på. Husk at det er det beste komplimanget vi kan få Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Er dette troverdig? Forklarer ihvertfall hvorfor Rooney var helt utenfor matchtroppen... - Vraket Rooney etter bytur og ga millionbot ! 1% sjanse for at dette er fakta, 79% sjanse for at historien er ekstremt overdrevet. 20% sjanse for at det er totalt oppspinn. Endret 1. januar 2012 av YNWA32 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!!!! SUNDERLAND!!!! HAHAHAHAHHAHA!!!! Endret 1. januar 2012 av Alastor 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Takk for prosentene. Det gjør det mye enklere å vurdere saken. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er dette troverdig? Forklarer ihvertfall hvorfor Rooney var helt utenfor matchtroppen... - Vraket Rooney etter bytur og ga millionbot ! 1% sjanse for at dette er fakta, 79% sjanse for at historien er ekstremt overdrevet. 20% sjanse for at det er totalt oppspinn. Har savna prosentinndelingen din. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Sunderland??????????? FANTASTISK! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Neiånei så fantastisk!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Takk for den Sunderland. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Man kødder ikke med Brown og O'Shea Da har vi altså tap for Manchester United, Arabia og Russland og uavgjort for Tottenham Fotball er morro Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvor kan jeg kjøpe en Sunderland-drakt? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er dette troverdig? Forklarer ihvertfall hvorfor Rooney var helt utenfor matchtroppen... - Vraket Rooney etter bytur og ga millionbot ! 1% sjanse for at dette er fakta, 79% sjanse for at historien er ekstremt overdrevet. 20% sjanse for at det er totalt oppspinn. Du prater seriøst bare tull. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!!!! SUNDERLAND!!!! HAHAHAHAHHAHA!!!! Feil! Martin O`Neil!!!!! Han er en av Premier Leagues 3 beste managere, sammen med Ferguson og Wenger. Håper Liverpool kan få han om 2-3 år når King Kenny takker for seg. Gratulerer United fans med heldig utvikling på Stadium of Light. Er dette troverdig? Forklarer ihvertfall hvorfor Rooney var helt utenfor matchtroppen... - Vraket Rooney etter bytur og ga millionbot ! 1% sjanse for at dette er fakta, 79% sjanse for at historien er ekstremt overdrevet. 20% sjanse for at det er totalt oppspinn. Du prater seriøst bare tull. og poenget ditt er? at Rooney har blitt straffet med millionbot og ble ikke "hvilt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå