DJ_Dark Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) GUTTA!! (Jørgen, niko., Points, Game, Hoff) Oppmøte på puben kl 15.00 (grei tid, niko?) i morgen. Sharp. Forventer 100% oppmøte. Endret 25. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Fortsett og tenk sånn... Endret 25. desember 2011 av Manx Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg klarer ikke i morgen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Brassen til Rooney mot City blir litt pinglete i forhold til det de holder på med på Eurosport2 nå! Artistidrett! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 GUTTA!! (Jørgen, niko., Points, Game, Hoff) Oppmøte på puben kl 15.00 (grei tid, niko?) i morgen. Sharp. Forventer 100% oppmøte. Får ikke penger før tirsdag, så akkurat nå har jeg altså 0kr på konto. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 GUTTA!! (Jørgen, niko., Points, Game, Hoff) Oppmøte på puben kl 15.00 (grei tid, niko?) i morgen. Sharp. Forventer 100% oppmøte. Jeg må gi samme svar som niko. Det går ikke. Brassen til Rooney mot City blir litt pinglete i forhold til det de holder på med på Eurosport2 nå! Artistidrett! Hva ble vist på Eurosport 2? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Seriøst. Her har jeg funnet meg soveplass i Oslo for å være klar til i morgen. Fy faen, gutta. Seriøst fy feaen 3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Seriøst. Her har jeg funnet meg soveplass i Oslo for å være klar til i morgen. Fy faen, gutta. Seriøst fy feaen Hahahahah. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Funnet deg soveplass? Syke tilstander i Oslo sentrum! Bare i Oslo man kan ende opp sånn! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 GUTTA!! (Jørgen, niko., Points, Game, Hoff) Oppmøte på puben kl 15.00 (grei tid, niko?) i morgen. Sharp. Forventer 100% oppmøte. Får ikke penger før tirsdag, så akkurat nå har jeg altså 0kr på konto. Du kan få et par pils av meg . . . Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Jørgen: en slags Innendørs fotvolley. Volley og brassespark fra alle kanter. Hadde et snodig navn og var bare asiater med... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 GUTTA!! (Jørgen, niko., Points, Game, Hoff) Oppmøte på puben kl 15.00 (grei tid, niko?) i morgen. Sharp. Forventer 100% oppmøte. Får ikke penger før tirsdag, så akkurat nå har jeg altså 0kr på konto. Du kan få et par pils av meg . . . Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Jørgen: en slags Innendørs fotvolley. Volley og brassespark fra alle kanter. Hadde et snodig navn og var bare asiater med... Sepaktakraw tror jeg det heter. Sett det før. Syke asiater. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Stemmer på en prikk Maefteda! For meg som har spilt litt volley før var det fascinerende! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Ah, ja. Jeg har sett det en gang tidligere på Golden Goal. Fantastisk sport: http://www.youtube.com/watch?v=-CP6ykzsK0M 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 God jul, ja! Hvem skulle tro at Chelsea, Arsenal, Liverpool og City kunne avgi poeng mot bøssemotstand i samme runde som United gruser Wigan med tidenes mest reserveprega moro-lag? Gibson og Evra-assist? Haha. Årets beste runde hittil, uten tvil. Noen som vil vite hvordan den starta for min del forresten? Sent søndag kveld, på vei hjem fra 1. juledagsmiddag, i øsende pøsende regnvær, trasker jeg gatelangs med det tette desembermørket og ekkoet av tynnslitte julelåter hengende over meg. Midt i veien, på et hjørne hvor det står noen rustne søppelkasser, åpenbarer det seg fra lang avstand det som ser ut som et dødt menneske. Jeg tusler bortover og idet jeg passerer kleshaugen hikster jeg til i en gledesfylt og løssluppen latter. På toppen av den utdaterte kleshaugen som er lagt til forråtnelse ligger et svært så symbolsk og fortellende plagg. Nemlig en himmelblå Lampard 8-drakt. Jeg tok den faktisk med hjem for å kødde med lillebroren min, så jeg skal få tatt et bilde og lagt ut om noen dager så folk kan le med meg. 6 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Det er sånn fotball er. Og derfor jeg elsker denne sporten Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 http://7cantonas.com/2011/12/suarez-v-evra-delusion-v-reality-united-v-liverpool-2/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Veldig bra artikkel som peker på en del alvorlige ting som har kommet fra Liverpool leiren. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Ingen som har postet denne ennå? http://www.youtube.com/watch?v=e9xhc7-Muyk 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå