Limbeck Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei folkens. Ville bare si at boken til Ferguson går for småpenger på amazon kindle og boksjappa til apple. 60-70 kroner. God lesning. Bebe har 2 mål for oss forresten. Og mange gode kamper på reservelaget 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det skal jo sies at han ikke er på samme nivå som Ali Dia, men han holdt aldri nivået uansett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Bebe har 2 mål for oss forresten. Ja. Det éne var et håpløst forsøk på innlegg slik at ballen havnet i mål, det andre var mer selvmål av forsvarsspilleren enn scoring av Bebe. Endret 14. desember 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Han er en bedre spiller enn du er supporter 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Såså jenter. Krasic til United i Januar? Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 14. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2011 Han er en bedre spiller enn du er supporter Åhh du er en så utrooolig fantastisk supporter, Limbeck!!! Skulle ønske jeg kunne være som deg! 13 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Såså jenter. Krasic til United i Januar? Fantastisk om vi faktisk prøver å bygge et lag som ikke har noen sentrale spillere. Kunne stilt slik: De Gea Jones ----Ferdinand---- Evra Rafael --------------------- Fabio Valencia --------------------- Giggs Krasic ----- Rooney ----- Nani And we shall call it... The Box! 4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Høhøhø. Det funker på FM! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Vet ikke helt om en benkesliter fra Juventus er det vi trenger for å nå toppen igjen akkurat. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Håper ikke vi henter Krasic. Vi har allerede Young, Nani og Park som er atskillig mer produktive. CSKA Moscow: 196.16 minutter per målpoeng. (23+20 på 8435 min.) Juventus: 181.06 minutter per målpoeng. (08+08 på 2897 min.) Skulle forøvrig ønske Carrick kunne finne skoene han brukte i 08/09: Carrick 2008/2009: 4+9 målpoeng på 28 kamper (2042 min.) = 157,08 min. per mp. Carrick 2010/2011: 0+0 målpoeng på 28 kamper (1978 min.) = ###### min. per mp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Doron Salomon Partytown (RI) says Anderson's knee problems are from the weight he's carrying (staff are tho surprised to see he's now in very good shape) Haha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 7.0 - Avg chances per game created by Man Utd opponents in last 5 PL games, compared to 14.1 in the first 10 matches of 2011-12. Lockdown. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå blir det overdrevet litt hvor dårlig han er da. Han har faktisk hatt en og annen god kamp på reservelaget. Rimelig morsomt at highlights-videoen hans består av ett mål (forsøkte antagelig å legge inn , og et par håpløse innlegg. Jeg husker dessverre innleggene hans altfor godt. Det kan godt være at han var en god amatør-spiller. Han er rask, sterk og er ikke en alt for verst dribler, men det stopper jo der. Du finner spillere i 7. og 8. divisjon i Norge, som slår bedre innlegg. Det lukter mildt sagt litt snålt av avtalen. Josimar skrev forresten litt om overgangen i forrige utgave. Jeg vil også at Jorge Mendes skal representere meg. SAF innrømte vel selv at han aldri hadde sett han spille. Jeg skulle gjerne visst hele historien rundt overgangen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 City kommer til å vinne, bare å slå seg til ro med det først som sist. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 City kommer til å vinne, bare å slå seg til ro med det først som sist. Jeg skal quote deg på den i Mai Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tror vi har omtrent lik sjanse som City. X-faktoren kan bli at hvis City først får en vond periode så er det ikke sikkert at de har mentaliteten til å komme tilbake. Det vet vi Fergie og co. har. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 City bør vinne, med den stallen. La oss se på benken til de forskjellige "topplagene" sist kamp. United (mot Wolves): 34 Anders Lindegaard 51 Ezekiel Fryers 11 Ryan Giggs 13 Ji-Sung Park 18 Ashley Young 28 Darron Gibson 27 Federico Macheda City (Chelsea): 30 Costel Pantilimon 15 Stefan Savic 28 Kolo Toure 11 Adam Johnson 19 Samir Nasri 34 Nigel de Jong 10 Edin Dzeko Chelsea (City): 22 Ross Turnbull 19 Paulo Ferreira 8 Frank Lampard 12 John Obi Mikel 15 Florent Malouda 9 Fernando Torres 21 Salomon Kalou Spurs (Stoke): 1 Gomes 19 Sébastien Bassong 22 Vedran Corluka 30 Sandro 40 Steven Pienaar 17 Giovani Dos Santos 18 Jermain Defoe Vi har ikke så mange som kan komme inn og snu kampen på benken. City sin benk er jo latterlig sterk i forhold til at de også har "toppet" laget mot Chelsea. Føler vi har en benk som holder nivået til Spurs - selv om jeg gjerne ville byttet en av våre "one trick ponys" med deres "one trick pony". Tenker da på Gibbo mot Defoe... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Den benken lider jo ganske kraftig av skadene vi har pr i dag. Sjølv City kan vere uheldige med skader. 9 mann ute pr dags dato. Endret 15. desember 2011 av archanios 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Rimelig morsomt at highlights-videoen hans består av ett mål (forsøkte antagelig å legge inn , og et par håpløse innlegg. Jeg husker dessverre innleggene hans altfor godt. Det kan godt være at han var en god amatør-spiller. Han er rask, sterk og er ikke en alt for verst dribler, men det stopper jo der. Du finner spillere i 7. og 8. divisjon i Norge, som slår bedre innlegg. Det lukter mildt sagt litt snålt av avtalen. Josimar skrev forresten litt om overgangen i forrige utgave. Jeg vil også at Jorge Mendes skal representere meg. SAF innrømte vel selv at han aldri hadde sett han spille. Jeg skulle gjerne visst hele historien rundt overgangen. Hehe joda skal si meg enig der. Synes bare at folk får han til å virke 100% udugelig og det er ikke sant. Men at han ikke er verdt pengene vi betalte for han det er det liten tvil om, hvis han ikke plutselig blir en glimrende spiller da, men det skal vel litt til. Jævlig pent mål det der da, men er vel stort sett det eneste han har fått til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå