Raste Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg syns uansett at vi skal selge Saha til sommeren og skaffe oss en spiss som kan være skadefri en sesong. Virker jo ut som Saha er lagd av plastelina og at knærne hans er et stort problem. Han får betalt, men er jo faen hele tiden skadet. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg syns uansett at vi skal selge Saha til sommeren og skaffe oss en spiss som kan være skadefri en sesong. Virker jo ut som Saha er lagd av plastelina og at knærne hans er et stort problem.Han får betalt, men er jo faen hele tiden skadet. Jeg håper han holder seg skadefri en stund nå når han kommer tilbake fra skade. Så han viser oss hvor god han virkelig er. Da blir det neppe flere som vil at han skal selges til sommeren. Men sånn som det ser ut nå så skal det godt gjøres for Saha å bli i klubben. Jeg vet ikke hvor mange flere sjanser SAF er villig til å gi han. Jeg vet ikke hvor mange som er interessert i å kjøpe han til sommeren om han ikke leverer noe som helst denne sesongen. Vet ikke hvor mye han er verdt heller.. hvor lenge er det igjen av kontrakten hans? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor mange ganger har han holdt seg skadefri da? Han skulle jo være skadefri nå, men mot wigan på oppvarminga så hovnet kneet hans opp. Hva er vits med en spiller som er skadet hele tiden og gang på gang gitt han sjanse til å være skadefri? Ok, han er kjempegod skadefri, men holder ikke det når han ikke beviser at han greier å holde seg skadefri. Han er jo skadet helt til November nå. Og vedder på det blir lenger skadeopphold enn det! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Saha har kontrakt til Juni 2009. Han går tilbake til Frankrike i sommer tenker jeg. Kanskje en mindre fysisk fotball ville vert bra for han også. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Var det ikkje Saha som ikkje ville returnere til Frankrike? Meiner eg las det ein plass.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vet han sa nei til et tilbud fra Frankrike forrige sommer. Men da var situasjonen en ganske annen. Men det er mulig Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Enig i at vi burde finne en spiller som er mer skadefri. Men det kan nok bli vanskelig å finne en så god spiss som er villig til å være backup for Tevez og Rooney. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er mer enn nok kamper til å fylle 3 spisser. En spiss nr. 3 blir ikke backup for noen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jeg synes han skal få sjangsen ut sesongen...klarer han det, vell..han blir..MEN, me må uansett kjøpe inn ein spiss i januar(allerede, kanskje..kommer an på saha) Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Saha bør få en sjangse ja, han scorer jo mål! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Scholes skadet seg på gårsdagens trening og kan derfor ikke spille dagens kamp. Det kan kanskje tyde på at vi får se Anderson i en mer offensiv rolle i kveld. Men Fletcher og O'Shea er også et alternativ sentralt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Sug ballene mine, Scholes småskadd og spiller ikke. #"æ'D^^. Carrick, Hargreaves og Scholes ute. Det er så forbanna latterlig. Hvorfor sliter vi alltid med skader !?@@@ Vi vinner uansett men... Endret 23. oktober 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Anderson og Fletcher skal være nok til å spille ut Dinamo Kiev. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Anderson og Fletcher skal være nok til å spille ut Dinamo Kiev. Jepp. Anderson blir stor. Ble bare så forbanna frustert på alle skadene våre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sug ballene mine, Scholes småskadd og spiller ikke. Fy faen i helvete. Carrick, Hargreaves og Scholes ute. Det er så forbanna latterlig. Hvorfor sliter vi alltid med skader, faen i helvete hore. Vi vinner uansett men... Bra du har temperamentet inntakt:) Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det vil alltid være skader... Noen ganger mangen som er ute, noen ganger lite. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tror ikke Scholes sin er så veldig alvorlig, men nok til at de ikke vil ta noen sjanser ikveld. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Selvfølgeligheter Men Fletcher ute av form og urutinerte Anderson, kan slå mange veier. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sug ballene mine, Scholes småskadd og spiller ikke. Fy faen i helvete. Carrick, Hargreaves og Scholes ute. Det er så forbanna latterlig. Hvorfor sliter vi alltid med skader, faen i helvete hore. Vi vinner uansett men... Bra du har temperamentet inntakt:) Jeg lider av Tourettes. PISS FROM MY ASS! (South Park-spøk) Viktig å være engasjert Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Anderson og Fletcher skal være nok til å spille ut Dinamo Kiev. Tja, vet nå ikke det. De er ikke like gode som før, men blir ingen lett match dette her. Med alle skadene er jeg bra fornøyd med 1 poeng i denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå