Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns uansett at vi skal selge Saha til sommeren og skaffe oss en spiss som kan være skadefri en sesong. Virker jo ut som Saha er lagd av plastelina og at knærne hans er et stort problem.

Han får betalt, men er jo faen hele tiden skadet.

Jeg håper han holder seg skadefri en stund nå når han kommer tilbake fra skade. Så han viser oss hvor god han virkelig er. Da blir det neppe flere som vil at han skal selges til sommeren. Men sånn som det ser ut nå så skal det godt gjøres for Saha å bli i klubben. Jeg vet ikke hvor mange flere sjanser SAF er villig til å gi han. Jeg vet ikke hvor mange som er interessert i å kjøpe han til sommeren om han ikke leverer noe som helst denne sesongen. Vet ikke hvor mye han er verdt heller.. hvor lenge er det igjen av kontrakten hans?

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger har han holdt seg skadefri da?

Han skulle jo være skadefri nå, men mot wigan på oppvarminga så hovnet kneet hans opp. Hva er vits med en spiller som er skadet hele tiden og gang på gang gitt han sjanse til å være skadefri?

Ok, han er kjempegod skadefri, men holder ikke det når han ikke beviser at han greier å holde seg skadefri. Han er jo skadet helt til November nå. Og vedder på det blir lenger skadeopphold enn det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Sug ballene mine, Scholes småskadd og spiller ikke. Fy faen i helvete. Carrick, Hargreaves og Scholes ute. Det er så forbanna latterlig. Hvorfor sliter vi alltid med skader, faen i helvete hore.

Vi vinner uansett men...

Bra du har temperamentet inntakt:)

Lenke til kommentar
Sug ballene mine, Scholes småskadd og spiller ikke. Fy faen i helvete. Carrick, Hargreaves og Scholes ute. Det er så forbanna latterlig. Hvorfor sliter vi alltid med skader, faen i helvete hore.

Vi vinner uansett men...

Bra du har temperamentet inntakt:)

Jeg lider av Tourettes. PISS FROM MY ASS! (South Park-spøk)

Viktig å være engasjert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...