Herr Brun Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Om dere skulle vinne ligaen med Vidic ute til sommeren, da tar jeg av meg hatten. Og spiser den. Eneste måtte være om dere kjøper en klassestopper i januar. Han er en av verdens beste forsvarsspillere, og en av de desidert beste spillerne deres (og i PL), uavhengig av posisjon. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Lindegaard Fabio - Rio - Smalling - Evra Valencia/Young - Jones - Cleverly - Nani Rooney - Berbatov En oppstiling jeg vil se i praksis etter jul. Vi kommer til å bli mer gavmild enn Linni Meister på julebord med Vidic ute, så jeg stemmer for litt gung ho fremover. At jeg setter Lindegaard foran De Gea er rett og slett fordi jeg føler at vi er tryggere med han bak. I tillegg er han mer autoritær av natur enn vår kjære De Gea virker. Det er likevel midtbanen med Jones og Cleverly jeg sulter. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Enig i laget bortsett fra keeperplassen. Lindegaard er veldig god, men jeg føler meg vel så sikker med De Gea bak der. Men når det er sagt hadde det jo vært morro å sett Lindegaard i flere kamper i ligaen og. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ville lett hatt Lindegaard som sisteskanse om jeg hadde vært United-stopper. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Enig i laget bortsett fra keeperplassen. Lindegaard er veldig god, men jeg føler meg vel så sikker med De Gea bak der. Men når det er sagt hadde det jo vært morro å sett Lindegaard i flere kamper i ligaen og. Vi trenger ledere på banen, jeg føler at Lindegaard er det mer enn De Gea er per dags dato. Jeg er heller ikke så skråsikker på De Gea som du er, en herlig keeper, likevel et usikkerhetsmoment. Og akkurat det har vi mer enn nok av fra før på banen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Joda. Pr dags dato er Lindegaard et lite hakk bedre. Saken er jo den at vi mest sannsynlig ikke kommer til å vinne en dritt denne sesongen uansett. Og om Lindegaard står i mål i stedet for De Gea, hvor mange poeng tjener vi på det i ligaen egentlig? To? Tre? Han er ikke så mye bedre at det vil gjøre en voldsom stor forskjell i lengden, mener jeg. Et viktig poeng for meg er å bruke sesongen til å spille inn De Gea i laget, lære språket og ropene til forsvarsspillerne. Så vil han være mye tryggere neste sesong. Synes De Gea har tatt flere steg siden starten av sesongen allerede. Kampen på onsdag var jo kjip, men shit happends. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tror det blir litt annerledes nå som "vikarene" i forsvar ikke lenger er vikarer, men nå førstevalg ut sesongen. På tide å ta steget opp og tette igjen. de Gea skal selvfølgelig fortsette i mål. Dette er sesongen der alle de unge spillerne skal samkjøres og utvikle seg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ryktes en del på Twitter at det er snakk om 1 år og ikke bare ut sesongen for Vidic. Da er det bare å handle i januar, SAF. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Joda. Pr dags dato er Lindegaard et lite hakk bedre. Saken er jo den at vi mest sannsynlig ikke kommer til å vinne en dritt denne sesongen uansett. Og om Lindegaard står i mål i stedet for De Gea, hvor mange poeng tjener vi på det i ligaen egentlig? To? Tre? Han er ikke så mye bedre at det vil gjøre en voldsom stor forskjell i lengden, mener jeg. Et viktig poeng for meg er å bruke sesongen til å spille inn De Gea i laget, lære språket og ropene til forsvarsspillerne. Så vil han være mye tryggere neste sesong. Synes De Gea har tatt flere steg siden starten av sesongen allerede. Kampen på onsdag var jo kjip, men shit happends. Sesongen sto ikke å vippet på Vidic, det er et skudd for baugen ja, likevel gir ikke jeg opp gullet. Jeg kunne godt satt en skråstrek mellom Lindegaard og De Gea, men jeg føler at hans nærvær nå når unggutta må ta steget opp er bedre enn De Gea sitt der bak. Det er selvfølgelig ikke snakk om å benke De Gea på permanent basis, gutten er kjøpt for et lengre perspektiv, å det ser alle hvorfor. Og det laget er uansett bare et tankeprosjekt jeg vil se i praksis. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 January signings unlikely Sir Alex has reiterated his belief that transfers are best conducted in the summer and admits he has no current plans to add to his squad in January. :nei2: Sorry gammern, fotballen har vokst fra deg og vice versa. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har ingen problemer med å vente til sommeren. Men da forventer jeg at det kommer inn kvalitet! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tottenham på andre? Med all respekt å melde for både deg og Spurs, PRÆHÆHÆHÆH! ..... Enig i denne. Med all respekt å melde (neida) til Liverpool-supporteren som posta en league prediction. Laugh out loud som ungene sier. Er du sann? Selv med Vidic (Berba, Fabio, Rafael, Owen, Anderson, Cleverly) ute er Utd hestehoder foran lag som Spurs og LFC. Vi har spilt uten Vidic 90% av denne sesongen og vi har vår beste ligastart på årevis. Det er ingen som har sluppet inn færre enn oss, og bare City som har goala fler. Hver eneste gang Utd viser så mye som det minste svakhetstegn kaster de ensomme gribbene seg over. Tragikomisk. Jeg setter en tusing på at verken Spurs eller LFC ender over Utd i år. Eller til neste år. de Gea foran Lindegaard forresten. Spanjakken har flest redninger i ligaen by far, har vært supersolid med tanke på alder og situasjon og blir allikevel hengt pga 2-3 tabber. Den eneste måten han kan utvikle seg på er ved å matches, og talentet i bunn er utvilsomt. I mine øyne top 4-5 shotstopper i verden. Lindegaard derimot er "for god" for benken. To gode alternativ rett og slett. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er ingen som har sluppet inn færre enn oss, og bare City som har goala fler. Det stemmer jo, men både City, Man Utd og Liverpool har vel sluppet inn 13 så langt? Men jeg er forsåvidt enig med deg. Tror dere vinner ligaen til slutt og at City rakner. Men nå møter dere også nettopp City i FA-Cupen, så sjansen for null troféer denne sesongen er jo relativt stor. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Pøh, vi har Community Shield. Anyways, alle andre troféer enn PL settes i parentes for min del. CL-exiten kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Å avgi poeng i PL er 100x verre. FAC hadde vært kult å vunnet igjen, siden det begynner å bli en stund siden, men fortsatt bare et parentes. Undrer meg hvilken one-man-League PL hadde vært uten jukseklubber som Chelsea og City. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva er poenget ditt? Skal Utd ha enerett på trofeer for evigogalltid? Det skulle bare mangle at vi går en sesong uten noe her og der. Om du skal være kul fotballjourno; rett heller en finger mot Chelsea eller Liverpool som har brukt mer penger og som i realiteten har minst like lite sjans på fler titler enn oss i år. Vi har i det minste Charity Shield i år, mer enn det både Chelsea, Arsenal, LFC og Spurs (haha, og Newcastle og QPR) kommer til å ha i enden av sesongen. Lol? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Pøh, vi har Community Shield. Ja, jeg glemte det, hehe! Kjipt med Vidic, da. Alltid trist når gode fotballspillere får seg et ufrivillig, langt skadeavbrekk. Så får vi se hvorvidt det blir utslagsgivende for dere ved sesongslutt. (..) Hvorfor den tonen? Hvor får du dette fra? Skal Utd ha enerett på trofeer for evigogalltid? Om du skal være kul fotballjourno; rett heller en finger mot Chelsea eller Liverpool som har brukt mer penger og som i realiteten har minst like lite sjans på fler titler enn oss i år. Har vi brukt mer penger på overganger enn dere det siste året? Det vet jeg ikke helt, men nå har vi jo solgt endel spillere også, inkludert Torres. Vi har i det minste Charity Shield i år, mer enn det både Chelsea, Arsenal, LFC og Spurs (haha, og Newcastle og QPR) kommer til å ha i enden av sesongen. Lol? Ja. Det skal du ikke konkludere med ennå! Endret 9. desember 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 de Gea foran Lindegaard forresten. Spanjakken har flest redninger i ligaen by far Det sier jo litt om forsvaret deres, da. Det er kun fire lag i ligaen som har sluppet til flere skudd på eget mål denne sesongen. På hjemmebane er det ingen som slipper til flere skudd enn United. Ganske vanvittig statistikk. Er for øvrig helt enig i det du sier om Liverpool og Tottene. Venter bare på at sistnevnte skal sprekke. Har satt noen daler på at de taper på Britannia på søndag. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Som banan sier også: Vi ville hatt agentur på PL-trofeet om det ikke var for underskuddsklubbene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 de Gea foran Lindegaard forresten. Spanjakken har flest redninger i ligaen by far Det sier jo litt om forsvaret deres, da. Det er kun fire lag i ligaen som har sluppet til flere skudd på eget mål denne sesongen. På hjemmebane er det ingen som slipper til flere skudd enn United. Ganske vanvittig statistikk. Synes "slipper til" blir feil. Andre lag vet om de Geas statistikk på langskudd og det fyres selvfølgelig av deretter. I starten av sesongen, da det var mye fokus på de Geas ferdigheter på langskudd herjet som verst i media fyrte jo alle av fra alle mulige utenkelige lengder og vinkler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva er poenget ditt? Skal Utd ha enerett på trofeer for evigogalltid? Det skulle bare mangle at vi går en sesong uten noe her og der. Om du skal være kul fotballjourno; rett heller en finger mot Chelsea eller Liverpool som har brukt mer penger og som i realiteten har minst like lite sjans på fler titler enn oss i år. Vi har i det minste Charity Shield i år, mer enn det både Chelsea, Arsenal, LFC og Spurs (haha, og Newcastle og QPR) kommer til å ha i enden av sesongen. Lol? Ja. Tror virkelig Newcastle og QPR-supportere at de har sjans på noen tittel? Spesielt Newcastle som ikke har brukt penger på fem sesonger. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå