Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Heldigvis er det relativt god dekning i forsvarsrekka i forhold til midtbane og angrep. Det må uansett handles i Januar. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Viser seg at Vidic har fått ruptur på korsbåndet ifølge agenten. Han vil dermed ikke spille denne sesongen mer om det stemmer. Hæ? Kanskje om det er revet av så er sesongen gått for han. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 http://nhi.no/sykdommer/muskel-skjelett/illustrasjoner/kne-ruptur-fremre-korsband-620.html Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Leste ruptur og tenkte flenge... Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.dagbladet.no/2011/12/09/sport/fotball/premier_league/manchester_united/nemanja_vidic/19347124/ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Herregud så kjipt for Vidic dersom det stemmer. Selv om jeg er Liverpool-supporter, er det likevel en av ligaens beste stoppere, og en av ytterst få Manchester United-spillere jeg kunne tenke meg å ha hatt i Liverpool (Vidic og Agger sammen ville vært obskønt ereksjonsfremkallende). Satser på at han klarer å komme seg tilbake på toppnivå etter dette, men vi får se. Jeg for min del oversender sympati og krysser fingrene. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bekreftet: Vidic ute for resten av sesongen. Målet for sesongen nå må være å kvalifisere seg til CL. Trist. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tror vi kan ha godt av en slik mellomsesong. Litt synd at spillerne har så god basislønn, kontra en veldig prestasjonsbasert en, så likegyldighet kan oppstå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Sam Patrick Lyon, BBC: Man Utd defender Nemanja Vidic's season-ending knee injury confirmed. Not only Man City's title to lose now IMO but second up for grabs too. Edit: Tror kanskje dere har sterk nok stall til å heve dere, men da må dere få sentral midtbane som funker. Jones har vist seg mer enn habil i midtforsvaret, men trenger en stabil makker samt at han ikke må være nødt til å vikariere på midtbanen. Mitt tabelltips per nuh er 1. City, 2. Tottenham, 3. Manchester United, 4. Chelsea/Liverpool/Arsenal-fight. Newcastle kommer til å få det vondt etter å ha flydd høyt i høstsesongen, det er langt ned fra 3. plass til mid-table-finishen jeg tror de kommer til å ende på. Endret 9. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Går jo for gull selv om Vidic er ute. Da får rett og slett bare Rio ta mer ansvar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Rio er virkelig ikke den spilleren han var. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tottenham på andre? Med all respekt å melde for både deg og Spurs, PRÆHÆHÆHÆH! Vidic er ute, vi har likevel stoppere nok, og ihvertfall en av dem bør kunne klare å være stabil ut sesongen. Mine penger er på Jones og Smalling. Å avskrive oss fra ligatittelen i desember etter vår beste sesongstart på evigheter er jo helt historieløst. Når man i tillegg tar med januarvinduet i regnestykket blir det jo enda mer latterlig. Vi har alltid vært med inn til døra når det gjelder ligatittelen, dette året kommer ikke til å være et unntak. At City klarer å fortsette slik de har gjort har jeg ingen tro på, Chelsea vil komme som et godstog etter jul, Spurs vil tape kamper igjen, Newcastle er ute av dansen 31.desember, Arsenal vil være gode helt frem til ting drar seg til. 1.United, 2.City/Chelsea, 4.Arsenal, erfaring teller og Mancini er ikke noe Josè. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Selv om jeg er Liverpool-supporter, er det likevel en av ligaens beste stoppere Ja heldigvis henger ikke dette sammen Men dette er jo tilnærmet katastrofalt for United. Vidic har jo tydelig vært et savn i de siste kampene med rot og surr i forsvaret.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Poenget var naturligvis å understreke at jeg virkelig har sansen for en av de beste spillerne til erkerivalen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Håper du skjønner meningen med Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nei, det har jeg ikke giddet å sette meg inn i. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Der var nok toppen nådd for Vidic, han kommer nok aldri til å bli den samme stopperen igjen, denne skaden vil ødelegge han for godt, akkurat som skadene til Ferdinand. United har kun sluppet inn 2 seriemål i de 6 kampene i serien Vidic har spilt, dette bør kanskje være en vekker, forsvaret blir nærmest helt panisk når Vidic er ute. Ny forsvarsspiller og midtbanespiller må handles inn i Januar, ellers er gullsjansen lik null. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vi får satse på at Evans har flere gir inne enn det han har vist hittil. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hadde tatt seg ut om City vant PL og EL, samt FA. Hadde vel aldri fått høre enden på den historien.. uansett hva som skjer de neste årene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Smalling og Jones kommer til å "step up" nå som det virkelig er behov. Bare håper SAF gir en lang faen i å bruke Evans så lenge det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå