Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så kjipt for Vidic dersom det stemmer. Selv om jeg er Liverpool-supporter, er det likevel en av ligaens beste stoppere, og en av ytterst få Manchester United-spillere jeg kunne tenke meg å ha hatt i Liverpool (Vidic og Agger sammen ville vært obskønt ereksjonsfremkallende).

Satser på at han klarer å komme seg tilbake på toppnivå etter dette, men vi får se. Jeg for min del oversender sympati og krysser fingrene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sam Patrick Lyon, BBC:

Man Utd defender Nemanja Vidic's season-ending knee injury confirmed. Not only Man City's title to lose now IMO but second up for grabs too.

Edit: Tror kanskje dere har sterk nok stall til å heve dere, men da må dere få sentral midtbane som funker. Jones har vist seg mer enn habil i midtforsvaret, men trenger en stabil makker samt at han ikke må være nødt til å vikariere på midtbanen. Mitt tabelltips per nuh er 1. City, 2. Tottenham, 3. Manchester United, 4. Chelsea/Liverpool/Arsenal-fight.

Newcastle kommer til å få det vondt etter å ha flydd høyt i høstsesongen, det er langt ned fra 3. plass til mid-table-finishen jeg tror de kommer til å ende på.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Tottenham på andre? Med all respekt å melde for både deg og Spurs, PRÆHÆHÆHÆH!

Vidic er ute, vi har likevel stoppere nok, og ihvertfall en av dem bør kunne klare å være stabil ut sesongen. Mine penger er på Jones og Smalling. Å avskrive oss fra ligatittelen i desember etter vår beste sesongstart på evigheter er jo helt historieløst. Når man i tillegg tar med januarvinduet i regnestykket blir det jo enda mer latterlig. Vi har alltid vært med inn til døra når det gjelder ligatittelen, dette året kommer ikke til å være et unntak.

At City klarer å fortsette slik de har gjort har jeg ingen tro på, Chelsea vil komme som et godstog etter jul, Spurs vil tape kamper igjen, Newcastle er ute av dansen 31.desember, Arsenal vil være gode helt frem til ting drar seg til. 1.United, 2.City/Chelsea, 4.Arsenal, erfaring teller og Mancini er ikke noe Josè.

Lenke til kommentar
Selv om jeg er Liverpool-supporter, er det likevel en av ligaens beste stoppere

Ja heldigvis henger ikke dette sammen :p

Men dette er jo tilnærmet katastrofalt for United. Vidic har jo tydelig vært et savn i de siste kampene med rot og surr i forsvaret....

Lenke til kommentar

Der var nok toppen nådd for Vidic, han kommer nok aldri til å bli den samme stopperen igjen, denne skaden vil ødelegge han for godt, akkurat som skadene til Ferdinand.

United har kun sluppet inn 2 seriemål i de 6 kampene i serien Vidic har spilt, dette bør kanskje være en vekker, forsvaret blir nærmest helt panisk når Vidic er ute.

Ny forsvarsspiller og midtbanespiller må handles inn i Januar, ellers er gullsjansen lik null.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...