Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

SAF ønsker ikke å bruke penger på spillere, istedet ryker vi ut av Champions League og taper penger fordi vi ikke brukte penger. Skal ikke si jeg ønsker SAF vekk, men ser fram til ny manager med nye idéer og en som tør å bruke litt ekstra for å få en kvalitetsspiller framfor Diouf, Bebe og Obertan. Jeg tror ikke SAF passer inn slik fotballen er i ferd med å utvikle seg der talentutvikling ikke lenger kommer til å være det som gjør deg til det beste laget. Kvalitet kvalitet og kvalitet er det som teller nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo veldig tidlige utalelser da. Det er vel omtrent ren gjetting fra Fergie. Men vi skal vel være glade det ikke er lenger. Når jeg ser slike kneskader så tenker jeg automatisk 6-9 mnd.

Utrolig synd vist det blir lenge..

Var ikke så gøy når Vi fikk smellen i tryne at Lucas er ute i et halvt år.

Håper gjenoppbyginga går fint og, at det er tilbake på banen fortest mulig.. Skader er trist uansett hvilke lag man heier på.

Lenke til kommentar

Jaja, nå får Sir Alex faen meg sette full fokus for Premier League tittelen. En midtbanespiller bør handles i januar, og samtidig kanskje leie/kjøpe inn en rutinert midtstopper.

Vi kan jo også prøve å vinne Europa-ligaen nå som vi er med i den, greit med litt variasjon i trofeskapet.

Hamsik/Sneijder i januar!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...