banansplitt™ Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 SAF ønsker ikke å bruke penger på spillere, istedet ryker vi ut av Champions League og taper penger fordi vi ikke brukte penger. Skal ikke si jeg ønsker SAF vekk, men ser fram til ny manager med nye idéer og en som tør å bruke litt ekstra for å få en kvalitetsspiller framfor Diouf, Bebe og Obertan. Jeg tror ikke SAF passer inn slik fotballen er i ferd med å utvikle seg der talentutvikling ikke lenger kommer til å være det som gjør deg til det beste laget. Kvalitet kvalitet og kvalitet er det som teller nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 BOOM! Suck on this. http://www.youtube.com/watch?v=rBJj4TjbhaQ 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Alle vet jo at det er viktigere for Liverpool-supportere at United taper enn at eget lag vinner 8 Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Er Liverpool supporter selv, men det ble ikke så veldig mye glede når jeg så skaden til Vidic.. Det så forferdelig ut :s Kom han nesten ikke akkurat tilbake fra skade? Endret 8. desember 2011 av ddarkyy Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Alle vet jo at det er viktigere for Liverpool-supportere at United taper enn at eget lag vinner HEHEHE JA DET STEMMER. 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Stemmer. Og Rio har vært skadet de 4 siste åra. Mener å ha lest at Harry Redknapp ønsker både Rio og Owen. Da hadde vi plutselig frigjort store ressurser hos fysioterapautene våre.. 1 Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Alle vet jo at det er viktigere for Liverpool-supportere at United taper enn at eget lag vinner HEHEHE JA DET STEMMER. For noen så er det sånn. Men ikke ta og fei alle under en kam. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Etter dette tapet, måtte jeg bare bytte avataren! Edit: Game får kopiere den! Endret 8. desember 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vidic ute i 4 måneder, katastrofalt. Ferdinand er for lengst over the top, og alle vet jo hvor fort skadet han også blir. Ny forsvarsspiller bør handles inn i Januar om United vil beholde 4. plassen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 4 måneder ja... Føffan. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er jo veldig tidlige utalelser da. Det er vel omtrent ren gjetting fra Fergie. Men vi skal vel være glade det ikke er lenger. Når jeg ser slike kneskader så tenker jeg automatisk 6-9 mnd. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er jo veldig tidlige utalelser da. Det er vel omtrent ren gjetting fra Fergie. Men vi skal vel være glade det ikke er lenger. Når jeg ser slike kneskader så tenker jeg automatisk 6-9 mnd. Utrolig synd vist det blir lenge.. Var ikke så gøy når Vi fikk smellen i tryne at Lucas er ute i et halvt år. Håper gjenoppbyginga går fint og, at det er tilbake på banen fortest mulig.. Skader er trist uansett hvilke lag man heier på. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jaja, nå får Sir Alex faen meg sette full fokus for Premier League tittelen. En midtbanespiller bør handles i januar, og samtidig kanskje leie/kjøpe inn en rutinert midtstopper. Vi kan jo også prøve å vinne Europa-ligaen nå som vi er med i den, greit med litt variasjon i trofeskapet. Hamsik/Sneijder i januar!! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Litt vel drøy rant (grensen til luck stil) vekk. Skal spare det til neste mnd hvis det ikke spilles mer med hjertet da. Endret 8. desember 2011 av toppmeis Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dere har uten tvil en realistisk sjanse på Sneijder i januar. Han er uansett mer skadet enn han spiller (blir overbrukt så til de grader av en viss Van Marwijk). Hvor motivert han er kan også bestrides - virker som han trives best ute på byn med Yolanthe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Viser seg at Vidic har fått ruptur på korsbåndet ifølge agenten. Han vil dermed ikke spille denne sesongen mer om det stemmer. Endret 8. desember 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Smalling fikser vel biffen så lenge! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Denne sesongen er som skapt for å utvikle de talentene vi har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå