Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ute av ligacupen mot et Championship-lag. Latterliggjort i Champions League av lag som på papiret er hundrevis av ganger svakere enn oss. FAC-kamp borte mot City. I ligaen har vi sju mål på de siste sju kampene, og det er kun tilfeldighetene som gjør at vi faktisk henger med. Fra våren av blir det torsdagskamper og borteturer til steder vi aldri har hørt om engang. Jeg greier rett og slett ikke å se lys i enden av tunnelen med mindre Ferguson åpner lommeboka neste måned.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Bu-hu, vi er ikke verdens beste lag lenger, utrolig sjokkerende. Kollektiv svikt og formtap er klisjeer som alltid vil dukke opp. Cup-messig er dette den verste sesongen i en mannsalder, men vi har vel fremdeles en av våre beste ligestarter tiltross for at det ser stygt ut pga bolehuene i Manchester Kitty (lol meg her og lol meg der). Tar dette med knusende ro, vi kan ikke være i finalen hvert år.

 

Og en ting til, tc: Evra, Young, Park, Rooney. :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjelden den stiger og stiger. Nedrykk neste?

Haha, er nok motsatt, selv om CL fadesen kommer til å koste oss dyrt.

 

Ellers enig med niko, men det får være grense til "kan ikke vinne hvert år" kommentarer også. Helt greit nok, vi hadde aldri vunnet CL uansett, men å ryke ut i denne mikemusgruppa, samt spille så forbanna kjedelig, er ikke akseptabelt. Trofeene driter jeg egentlig i.

Lenke til kommentar

Jeg var fryktelig skeptisk til Young før sesongstart, men etter noen bra kamper i begynnelsen så trodde jeg at jeg tok feil. Men det viser jo seg at han er akkurat den middels gode spilleren jeg trodde han var. :hrm:

 

Som jeg har sagt lenge, men enkelte hauser ham opp bare på grunnlaget av hans gode seriestart. Han var dritt i treningskampene, helt OK mot West Brom og god mot Arsenal. Men det er virkelig det eneste han har å skryte på CV'en sin. Er Ferguson smart selger han Young i januar og kjøper den etterlengte midtbanesjefen United har manglet siden Keane.

Har enda ikke forstått hvorfor Sneijder ikke ble kjøpt da Real Madrid hadde han på billigsalg, det hadde vært tidenes kupp. Men nei "talenter" som Gibson, Evans, Bebe, Macheda og Anderson skal selvfølgelig gå foran i køen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...