Muggkaare Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fotballtattoveringer er lite harry da!!!!! Det kan være knall, om det blir gjort rett. Men det gjelder egentlig alle typer tattoveringer. Denne er fæl, samt dårlig utført.: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ser ut til at vi mister Pogba til City. http://www.givemefootball.com/premier-league/united-midfielder-rejects-contract-offer Pengegriske lille drittunge. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 WHAT!? Hvordan er det mulig? Skjønner ikke at han vil forlate en klubb som United når han fortsatt har mulighet til å utvikle seg mange hakk. United en av de beste klubbene for akkurat det. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 For en kilde. Bruker givemefootball.com for alt av fotballrelaterte saker selv. Kvalitetsside. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Forundrer meg fortsatt ikke om han går til City, som resten av spillerne som er i city Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 "som resten av spillerene i City" Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fotballtattoveringer er lite harry da!!!!! Det kan være knall, om det blir gjort rett. Men det gjelder egentlig alle typer tattoveringer. Denne er fæl, samt dårlig utført.: Har fotballtattovering selv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg vet at jeg stakk og jeg dere skal få slippe meg, men vær så snill. Prøv å lær av dette. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg vet at jeg stakk og jeg dere skal få slippe meg, men vær så snill. Prøv å lær av dette. Tenk om United gutta hadde hørt på deg for et par måneder siden. Du hadde faktisk så jævli rett at det er komisk. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Park, Young, De Gea? -> Welbeck( og Rooney på midten), Valencia og Lindegaard. Dette var kanskje det beste for vår del? Bygge opp laget, satse på PL nå som også City er ute. Hva skal man si? Vi har ihvertfall hverandre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ute av ligacupen mot et Championship-lag. Latterliggjort i Champions League av lag som på papiret er hundrevis av ganger svakere enn oss. FAC-kamp borte mot City. I ligaen har vi sju mål på de siste sju kampene, og det er kun tilfeldighetene som gjør at vi faktisk henger med. Fra våren av blir det torsdagskamper og borteturer til steder vi aldri har hørt om engang. Jeg greier rett og slett ikke å se lys i enden av tunnelen med mindre Ferguson åpner lommeboka neste måned. 6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bu-hu, vi er ikke verdens beste lag lenger, utrolig sjokkerende. Kollektiv svikt og formtap er klisjeer som alltid vil dukke opp. Cup-messig er dette den verste sesongen i en mannsalder, men vi har vel fremdeles en av våre beste ligestarter tiltross for at det ser stygt ut pga bolehuene i Manchester Kitty (lol meg her og lol meg der). Tar dette med knusende ro, vi kan ikke være i finalen hvert år. Og en ting til, tc: Evra, Young, Park, Rooney. 2 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Klassespillere i januar er det eneste som kan redde United nå. 1-6 mot City, 7 mål på de siste 7, slippe inn 5 mål og ryke ut mot Basel oppsummerer vel alt. Gjelden den stiger og stiger. Nedrykk neste? 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Gjelden den stiger og stiger. Nedrykk neste? Haha, er nok motsatt, selv om CL fadesen kommer til å koste oss dyrt. Ellers enig med niko, men det får være grense til "kan ikke vinne hvert år" kommentarer også. Helt greit nok, vi hadde aldri vunnet CL uansett, men å ryke ut i denne mikemusgruppa, samt spille så forbanna kjedelig, er ikke akseptabelt. Trofeene driter jeg egentlig i. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Akkurat det med at gjelden stiger og stiger er vel ikke sant? Leste i siste US at den er lavere enn noen gang, og at det ser positivt ut hvis inntektene vedlikeholdes. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Økonomien er vel det eneste som er positivt om dagen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Slått ut av en av de "letteste" gruppene. Dette får SAF ta på seg skylda for, tydelig at han undervurderte motstanderne tidlig i gruppespillet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg var fryktelig skeptisk til Young før sesongstart, men etter noen bra kamper i begynnelsen så trodde jeg at jeg tok feil. Men det viser jo seg at han er akkurat den middels gode spilleren jeg trodde han var. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Finnes jo ikke bedre eks på forskjellen mellom Utd og Barca/Real. Vi henter Young, de Sanchez. Man kan lime over sprekkene så og så lenge, nu er det jordskredd på g. Blir ikke overrasket om det blir tot-rakk resten av sesongen nå. 1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg var fryktelig skeptisk til Young før sesongstart, men etter noen bra kamper i begynnelsen så trodde jeg at jeg tok feil. Men det viser jo seg at han er akkurat den middels gode spilleren jeg trodde han var. Som jeg har sagt lenge, men enkelte hauser ham opp bare på grunnlaget av hans gode seriestart. Han var dritt i treningskampene, helt OK mot West Brom og god mot Arsenal. Men det er virkelig det eneste han har å skryte på CV'en sin. Er Ferguson smart selger han Young i januar og kjøper den etterlengte midtbanesjefen United har manglet siden Keane. Har enda ikke forstått hvorfor Sneijder ikke ble kjøpt da Real Madrid hadde han på billigsalg, det hadde vært tidenes kupp. Men nei "talenter" som Gibson, Evans, Bebe, Macheda og Anderson skal selvfølgelig gå foran i køen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå