Kammizez Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Hvordan har egentlig Sanchez gjort det i Barcelona? Kan ikke huske å ha sett ham spille så mye. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det må kjøpes en spiss i verdensklasse, og minst 1, men kanskje 2 midtbanespillere i verdensklasse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det må kjøpes en spiss i verdensklasse, og minst 1, men kanskje 2 midtbanespillere i verdensklasse. Hvor mener du pengene skal komme fra? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Hvor tror du? Klubben er stinn av penger, det er bare fergie som ikke vil bruke. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Sist gang vi røk ut av CL kjøpte vi Vidic, Evra og Carrick og vant ligaen tre ganger på rad. Kostet vel £25M eller no. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Just heard that the Manchester clubs are jointly releasing a fragrance for Christmas: Channel No.5. 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det vanskeligste blir jo ikke å finne penger til kjøp, men heller kjøp som er verdt pengene. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Selg ubrukelige spillere som Rooney, Young, Anderson, Macheda, Park, Fletcher, Evans. - Inn med forsvarsbauta, to gode midtbanespillere, spiss. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Hvordan har egentlig Sanchez gjort det i Barcelona? Kan ikke huske å ha sett ham spille så mye. Han har vært skadet i store deler av sesongen, men returnerte for litt siden og spilte veldig bra. Tipper han blir matchvinner mot Real. Du så det her først. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Går Europa League på norske kanaler? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Går Europa League på norske kanaler? Jepp, tror Viasat og TV2 deler på. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det kan stemme, mener jeg har sett FC Vaslui på tv2 zebra, regner med det er EL. 2 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Kjipern, folkens. Føler med dere, faktisk. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Er det egentlig så surt? Jeg er overbevist om at vi uansett ikke hadde vunnet Champions League i år, med 2.plass hadde vi mest sannsynlig trekt Barcelona, Bayern Munchen eller Real Madrid (60% sjanse faktisk) i åttendedelsfinalen uansett og fått kun to kamper til siden dette er lag som både på papiret og i praksis befinner seg milevis foran oss denne sesongen. Det vi trenger, i en overgangsfase som vi befinner oss i nå, er kamper og erfaringer (og sann mine ord, siden jeg nå skriver dette ryker vi i 16-delsfinalen i Europa League) for unggutta som i fremtidige år skal bli bærebjelkene i dette United-laget. Dette får vi nå kanskje i sterkere grad i Europa League, da jeg har tro på at vi kan være et av lagene som til slutt er med å kjemper om troféet. Husk at for en del år siden var det noen som tvilte på kvalitetene til Rooney og Ronaldo og sa at de aldri kom til å bli ledende på United-laget. Rest is history. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Morsom kamp med et fint resultat. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Anyone else excited about Europa League? Som alltid etter slike resultat (Leeds i FA-cupen, 1-6 mot City) er jeg inne å snoker på Redcafe, og jeg synes denne tråden var spesielt fin. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 What the fuck is wrong with some of you lot ? The stark truth is we're out of the CL and now in the Europa league. There is nothing we can do about it' date=' there is nothing Fergie or the team can do about it. OK its not the CL, its not the road to glory, but the truth is its the best we are going to get, and i for one would want as much effort put in to win the Europa league as I would the CL. Its the least the team owes to the supporters after what can best be described as an abject and uninspiring CL campaign. Lets not beat about the bush, this group was one of the easiest ( on paper ) groups we've had in quite a while, and not one of us could envisage that we would perform so awfully, not once, but in almost every game we played in. We didn't deserve to go through... Putting it in a nutshell, as a team that has made 3 finals in the last 5 years, we were utter dogshit and we got exactly what we deserved for our complacency. That said, we look a right spoilt bunch of cunts if we now turn around and say "well we're not interested in the EL because theres no glory in it". Of course theres fucking glory in it. Winning the EL would put some credibility back into what is looking to be a very disappointing season. Theres every chance that we could be out of everything barring the EL come January. The league title is slipping away, out the CL, out the Carling Cup and an almost inevitable defeat away to CIty in the FA cup... It could be the last thing we have left to cling onto, and if Fergie treats it with the contempt that he treats the Carling Cup, then we could well be looking at a season of winning absolutely fuck all ( unless you count the charity shield, then you are really clutching at straws ). Given whats happening at City, and the promise that Chelsea are going to spend to high heaven to catch back up, theres every chance we could be fighting for our CL spots after next season. If we don't hit it right we could be playing in the Europa league a fucking sight more often than many of you desire.. What then ?? How fucking smalltime do you think our club is that we treat this competition as such an insignificant waste of time. Whilst we are in it, I will be as anxious for us to win it as I would be if we were fighting for the CL... Fucking grow up a bit. We're not good enough now, and its not something we haven't all seen coming. This season is showing just what its going to be like from now on. We either get behind the team or we do what Fergie said we should do 7 years ago... fuck off and support Chelsea.....[/quote'] Meget godt skrevet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Føler meg litt truffet av den. EL er og blir uinteressant, unntaket er jo når United spiller. Slik jeg ser det var det ingen som trodde vi hadde sjans på CL i år, og det er jo greit det når man ser hvordan vi har spilt. Samtidig tror jeg ikke SAF hadde undervurdert så voldsomt de første kampene om vi hadde kommet i en hardere gruppe. Men uansett, forfatter sier at vi sannsynligvis ryker i FA Cupen pga City, problemet er jo at om vi skal vinne EL så må vi sannsynligvis slå City der òg. Forhåpentligvis stiller vi med Cleverley på midtbanen i de kampene, og ikke Jones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå