Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Befinner vi oss midt oppi en Frudian Slip/Catch 22, mine herrer? Hver gang noen påpeker nivået på debattantene/debatten her, så kommer en moronisse* med en rettende finger på at ei heller den kommentaren bidrar.

 

Når det er sagt så er Jørgen en av de mest innsiktsfulle fotballdiskutantene på dette foraet, Smågal, og det vet du sikkert selv og. Blir nesten for billig. Jørgen har bidratt med kvalitet her i lang tid.

 

*deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Whatever, etter hva jeg har lest de siste 6+ månedene har ikke Jørgen bidratt en dritt slik han har gjort tidligere i hvert fall. Ei heller du,(der fikk jeg inn deg også gitt ;) ).

 

Ingen er fritatt for kritikk vettu, uansett hvor lang fartstid du har, eller hvor mange innlegg med 500 ord pluss du har.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bah, kjedelig å gå fra disputt med så tam stemning. Siden du ikke svarte: Jeg regner med at "de" (jf. "når de selv ikke har gjort noe for å bidra til å heve den") i dette tilfelle er meg og Jørgen. Jeg kan ikke snakke for han, men han har alltid mye tungt fotballfaglig å komme med når jeg har sett poster, og (de siste) postene mine har vært bortimot utelukkende transferprat, småreferat fra reservelaget og et par fotballtegninger. Bare der er ting få andre enn meg bidrar med, så det er åpenbart at du ikke har mye å arrestere noen av oss på. Kan allikevel skjønne at det er irriterende for noen at det er et visst hierarki her inne hvor enkelte hever seg over andre, med stadige poster om dette. Meg selv inkludert, sikkert. Det er vel ikke annet et ett "rop om hjelp", om ikke annet, så for nostalgiske grunner.

 

Om du fortsatt er uenig eller i krangle/skyttergrav/advokat-modus så får vi kose oss en annen gang. God helg, inntil videre :)

 

Game: Se Villa-matchen i Oslo i morgen?

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Jeg er har lyst til å møte deg hoffy. Meg, deg, hyrlen, niko og banan. Hadde rett å slett vært tidenes

 

Elsker deg også.

 

 

 

 

Smågal: Enig i at jeg ikke har vært med på å heve nivået (betraktelig) de siste seks månedene. Jeg synes dog ikke jeg er en versting i klassen. Jeg så over innleggene mine nå (1. okt. - nå), og ser at jeg har postet svært lite i fotballdelen ifht. før. Det er et par ganger, spesielt i TiA-tråden og denne tråden at jeg har skrevet ting som kan karakteriseres som piss, men jeg finner også innlegg om reservelaget, overganger, enkeltspillere, landslaget og i VIF-tråden som, om det ikke løfter nivået, iallfall ikke senker det. Jeg tar stort sett mer og mer av fotballdiskusjonen min utenfor dette forumet. Det er jo i og for seg greit det.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...