DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg er har lyst til å møte deg hoffy. Meg, deg, hyrlen, niko og banan. Hadde rett å slett vært tidenes Elsker deg også. Vurderte å skrive det samme. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Ganske trist å se på United for tida. De kontrollerte et skikkelig dårlig Villa, men skapte nesten ingenting. Jeg er glad det holdt til seier, men det var ikke underholdning av høy klasse akkurat. Endret 4. desember 2011 av Apox Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jeg er har lyst til å møte deg hoffy. Meg, deg, hyrlen, niko og banan. Hadde rett å slett vært tidenes Så lenge det ikke er et alkoholfritt arrangement så! Endret 4. desember 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Særlig om det blir alkoholfritt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 FA-cupens 3. runde: Manchester City - Manchester United God natt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Kanskje det er noe i de konspirasjonsteoriene om at vi bare trekker lette lag. 2 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Man up, er vi redde for Shitty? fuck in hell 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg er har lyst til å møte deg hoffy. Meg, deg, hyrlen, niko og banan. Hadde rett å slett vært tidenes Så lenge det ikke er et alkoholfritt arrangement så! Slapp nå litt av da! Blir plenty rusbrus med den gjengen! 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Kanskje det er noe i de konspirasjonsteoriene om at vi bare trekker lette lag. De idiotene som spekulerte på det i TIA har nok ikke fulgt med lenge. Sjokk at vi trekker Premier League motstand i Fa-cupen. At vi trekker City er faen bare himmelsk, dæven det skal smake å få satt det laget på plass. Om bare ikke Chelsea gjør det for oss om en uke. 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Synes det er greit å møte City såpass tidlig. Vinner vi har vi eliminert den vanskeligste konkurrenten tidlig i turneringen. Taper vi er det bedre å ryke ut tidlig enn å ryke ut sent, med tanke på kampprogrammet. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Må forresten meddele at jeg skal ta min første MUFC tatto i mårra. Ikke store greiene, bare "mufc" under hodet av en jakfalk. Skal poste bilde hvis jeg husker 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Er gira på MUFC logo jeg og. Forventer bilder etterhvert. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Vidic of Rio påvei ut?...haha..så mye dritt en skal lese 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Rio, kaaanskje. Begge? Never ever! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Tja, ryktene sier jo også at vi er interessert i en ny midtstopper, Thiago har blitt en liten gjenganger for 30 mill euro. Ryktene om at Rio er på vei ut kan nok stemme. Jeg tror ikke det skjer før tidligst til sommeren, om det skjer. Vidic kommer ikke til å forlate oss på lenge, maken til midtstopper skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Må forresten meddele at jeg skal ta min første MUFC tatto i mårra. Ikke store greiene, bare "mufc" under hodet av en jakfalk. Skal poste bilde hvis jeg husker Huskehuskeduskemuske. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Må forresten meddele at jeg skal ta min første MUFC tatto i mårra. Ikke store greiene, bare "mufc" under hodet av en jakfalk. Skal poste bilde hvis jeg husker Aaah, du tar en Raste? Bilde er must. Vurderer faktisk å pynte litt mer på min United tattoo. Edit: Får vel legge til min United tattoo også. Endret 7. desember 2011 av Chuck Bass 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zandreu Skrevet 7. desember 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Fotballtattoveringer er lite harry da!!!!! 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå