Crumpler Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Dessuten bydde vi vel på han også, så valget var vel hans ... Eventuelt mottok Udinese et høyere bud fra Barca. Skal sies at han ville først og fremst til Barcelona, og siden de var interessert, så ble det slik... Kan jo også legge til at det ikke var all verdens motstand de fikk idag, veldig dårlig på markering.. Endret 29. november 2011 av The Red Knight Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fuck off Shitty, nå vil de ha Pogba... City want Pogba - ManUtd.com Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ser han klager over null A-lags spill. Hvorfor ikke bare la han få prøve seg? Gibson var fast på midten i fjor for faen, Pogba kan da ikke være verre enn han. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvis jeg noengang ser Evans eller Diouf i førstelaget igjen, så kommer jeg til å skru av TVen! Herregud så talentløse fotballspillere! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Etter kveldens kamp er nok Pogba milevis foran Gibson i køen om midtbanen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gibson > Pogba. Sistnevnte skuffet. Hva gjorde Evans galt? Diouf, dårligste jeg har sett i United-drakt siden Bebe. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Godt gjort av Evans å dukke under ballen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Synes Gibson var god jeg. Gode avslutninger (dog få) og en rolig stabiliserende spiller på midten. Pogba og Morrison skuffet desverre, men kommer helt sikkert sterkere tilbake Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 I wouldn't 1-2 be a Man Utd fan right now, let me just make that CRYSTAL clear Ja, det måtte komme. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Finnes det virkelig folk som tror at det svir med tap i ligacupen? Er positivt for reserver å gå videre, for kamptrening, men utenom det betyr det da nada! Men alle ting er selvsagt gøy å vinne da.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det hele er litt surealistisk ja Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ble posta en statistikk her (evt i annen tråd) for en stund siden som viste transferutgiftene til Premier League-klubbene de siste x antall årene. Noen som vet hvor jeg kan finne igjen denne? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 http://www.transferleague.co.uk/ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fascinerende tabell, hvis vi antar at den stemmer. Beviser vel nesten hvor inkompetente Liverpool har vært / er når det gjelder valuta for pengene i overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Ja. Edit: For å utdype mitt eget korte svar, så kan jeg ta frem følgende transferdeals fra Liverpools side som er helt hårreisende (sum betalt kontra hva spilleren utrettet): Robbie Keane £19,000,000 (netto på -7m siden vi solgte ham tilbake for £12m i januar samme sesong) Andrea Dossena £7,000,000 Alberto Aquilani £17,000,000 Glen Johnson £17,500,000 Personlig mener jeg at Liverpool ikke har fått ordentlig valuta for pengene siden vi betalte £5,8m og £6m for henholdsvis Daniel Agger og Pepe Reina i 2005. Edit2: Selv om Glen Johnson jo tross alt spiller fast og har vært god for oss, så har han også vært mye skadd. Voldsomt mye penger for en høyreback, hvertfall. Spesielt mtp at vi fikk Jose Enrique for nesten en tredel av summen og jeg personlig mener at Enrique er mye bedre enn Johnson. Endret 1. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er jo sant. Tenk på spillerne Liverpool kunne fått i år om de hadde brydd om spillernes kvalitet i stedet for spillernes nasjonalitet. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Keane var et latterlig kjøp men Johnson har da vert bra når han er skadefri. Synes det er veldig bra at scouserene satser britisk. Man blr ikke ende opp som Arsenal. Han der italieneren var heller ikke så bra et kjøp Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 En middels høyreback til 17,5 millioner er et bra kjøp? Jeg er glad Wenger ikke har samme filosofi, for man får voldsomt lite for pengene om man kjøper etablerte engelske spillere. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan lett doble normal kjøpssum om man skal ha engelske spillere ja. Se bare på Henderson/Downing som jo kostet dobbelt så mye som rimelig på grunn av at de er engelske. Ser for meg at det fort hadde blitt £15m-klassen for Enrique om han hadde vært engelsk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå