Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med alt. Saf setter ikke ut Tevez eller Rooney når de har fått et slikt samarbeid, å begge jobber såpass at de er uvurderlig som førsteforsvarer uansett.

 

Håper egentlig at Fletcher får denne kampen fra start, trenger det. Blir nok ikke mange sjanser når Anderson spiller slik og resten blir skadefri.

 

En annen ting er hva faen det er med Saha?

Det bør du vel ha fått med deg iløpet av de siste 3 årene! :!:

Lenke til kommentar
Veldig synd med Saha. Har sansen for den spilleren.

 

Enig. Har virkelig sansen for Louis Saha, utrolig synd at han er så forferdelig mye skadet. Jeg er ganske stor fan av Saha, men np begynner jeg virkelig å bli lei av alle skadene hans. Hver gang han er tilbake stilles det samme spørsmålet. Hvor lenge klarer han å holde seg skadefri denne gangen? Og jeg har blitt like skuffet hver eneste gang de siste månedene. Helt sykt.. er det ikke ankelen så er det kneet, og er det ikke en av de to så er det låret.

 

Lurer på om vi noen gang får se Saha skadefri igjen. :roll: Jeg synes vi bør gi han noen sjanser til, for en spiller med hans kvaliteter har vi bruk for. Så selge han til jul? Det er jo totalt uakseptabelt. Og hvem vil kjøpe en skadet spiller? Og vi får ikke mye for Saha om vi selger han til jul.

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønsket at vi ikke bare ga opp spillere på den måten. Han er en Manchester United spiller og fortjener bedre.

 

Sorry, men jeg har gitt han flere sjanser enn de fleste jeg vet om :/ men nok er nok.

Stemmer.

 

Knee Injury Manchester United 2007 October 10th

Knee Injury Manchester United 2007 June 15th

Knee Injury Manchester United 2007 May 11th

Hamstring Injury Manchester United 2007 March 6th

Groin Strain Manchester United 2007 January 2nd

Hamstring Injury Manchester United 2006 November 26th

Knee Injury Manchester United 2006 October 31st

Sprained Ankle Manchester United 2006 April 16th

Calf Muscle Strain Manchester United 2005 August 4th

Hamstring Injury Manchester United 2005 March 18th

Knee Injury Manchester United 2005 February 13th

Knee Injury Manchester United 2004 November 19th

Knee Injury Manchester United 2004 September 20th

Knee Manchester United 2004 September 10th

MCL Knee Ligament Injury Manchester United 2004 August 9th

Achilles Paratendinopathy Manchester United 2004 April 9th

Achilles Paratendinopathy Manchester United 2004 March 19th

Calf Muscle Strain Manchester United 2004 February

Lenke til kommentar

Luis Saha er utrolig god når han er i form. Det beviste han f. eks: i fjor høst. Men han blir skadet alt for fort og alt for ofte. Det er et faktum. Det er kjempesynd for han, og jeg mener han fortjener bedre. Men klubben går fremst. Og jeg mener også at klubben ikke er tjent med en spiller som for det meste ikke kan spille.

 

Men når det er sagt, så trenger klubben fortsatt Saha så lenge klubben har den spissituasjonen som i dag. Håper bare Saha kan unngå skade lenge nok til å score det avgjørende målet i Cl-finalen. Snakk om hevn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...