Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sa folk om Chelsea i fjor også

 

Folk sa ikke det i like stor grad, nei. Dessuten så sa ikke jeg det i fjor. Hva andre folk sier bryr jeg meg lite om.

 

Sa ikke at du sa det

 

Men ligaen blir ikke avgjort om høsten. Den er ikke avgjort før Mai eller tidligst påsketider og det er på grensen til umulig å si noe nå. Veldig mye kommer til å skje før den feite dama synger.

Lenke til kommentar

VDS løp New York-marathon nå nettopp, han klokket inn på tiden 4 timer og 19 minutter. Ikke en spesielt imponerende tid må jeg si, men så er han jo over 40 år gammel også.

Da må han faktisk se seg slått av Abid Q. Raja. Han klokket inn på 3.58.22.

 

 

Vidic forsvarer Ferdinand

When you look at what has happened to Rio over the last few weeks, we have to remember this is a player who played in most of the big games last season, helped us win the Premier League title and reach the Champions League final, and yet after one game people are saying he is not good enough any more.

 

I think this is wrong and Rio showed that [against Sunderland]. Sometimes when you have been at the top a long time like Rio has, people judge you on your age and they are waiting for one bad game to say: 'Oh, he's finished.' But the way Rio played was the perfect way to show he is not finished. He showed strength of character. He showed he still has the quality and ability to play at the top level. He showed class, he showed determination, as well as his ability to help the players around him.

 

Bromantic

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

City kommer til å snuble de også, men dessverre ikke nok til at det blir noen voldsom fight om ligagullet. Smerter meg å si det, men slik de spiller om dagen så fortjener de det også. Bobby Charlton sa nylig at det ikke var i vår ånd å spille kjedelig fotball, nuvel nuvel.

 

Fornøyd med en topp 3 og gode cupruns. Øvrig håper jeg for alt i verden vi slipper unna andre storlag i CL, er faktisk så jeg gruer meg til et evt møte med feks Real Madrid.

Lenke til kommentar

Man Utds 10 største legender

 

Paul Scholes er ikke en gang blant "honorable mentions". Say whaaaat?

Ble faktisk flau, verste lista jeg har sett. George Best bak Ryan Giggs sier vel alt. Billy Meredith har heller absolutt ikke noe på en slik liste å gjøre. Hvor i faen er Denis Law, Bill Foulkes, Roy Keane, eller Viollet? Og Gary Neville? Haha, historieløst. David Beckham feks er en større Utd helt enn Neville, uansett hvor rød sistnevnte er.

Lenke til kommentar

G.Neville har ingenting der å gjøre nei, men det har heller ikke David Beckham, litt usikker om du mente han burde være der.

 

Helt merkelig liste, hos noen har han vektlagt antall kamper, hos andre er det stjernestatus.

 

edit: Det gjorde du selvfølgelig ikke.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Idiotisk å lage slike lister. Uansett hvem og hvordan man lager de vil det alltid være folk som er uenig.

Beckham er for eksempel en større helt og et større ikon enn Neville, men Neville har vunnet mer, spilt flere kamper, vært kaptein og spilt for klubben hele karrieren. Om noen av de fortjener å være på listen er en annen ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...