Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Forlan kostet vel 7 mill og ble solgt for 2. Fikk ikke utrettet noe serlig

 

Prislappen minus salgslappen pluss lønn i forhold til jobben på banen. Det er mitt syn på flopper og ikke flopper. Spillere til noen mill inn og lite spilletid synes jeg ikke gjør så mye skade. For eks Dong som har blitt nevnt

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så heter altså north stand for The Alex Ferguson Stand. Bra offesielt navn men på folkemunne blir det vel det litt mer klingende navnet Fergie stand. Og ved inngangen skal den meget fortjente og nesten selvfølgelige statuen stå klar ved starten av neste sesong

 

Helt greit å gjøre det nå. 25 års jubileum er stort nok selv om det kanskje er mest vanlig etter endt karriere

Lenke til kommentar

18 minutter sammendrag av kampen? Skjønner ikke hvordan man får 18 minutters highlight av den kampen...

 

Godt å se vi snubler videre - håper City snubler bort en kamp etterhvert. Håper de taper neste, før de spiller 0-0 i en 9-10 kamper på rad...

 

Det kommer de ikke til å gjøre, er jeg redd.

 

Stammen i City-laget er farlig samspilte nå. Kompany, Lescott, Richards, Toure, De Jong, Silva, +++, jesus for en rekke med spillere. Jeg er helt overbevist om at de tar PL-gullet i år, mest sannsynlig med en rekordhøy poengsum også. Det gjør vondt, men med den økonomien de har ville noe annet vært temmelig spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...