Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mer i sammenheng 25 år med Fergie.

 

Fergies best & worst.

 

Jeg klarer ikke sette sammen en Worst XI, har faen ikke hørt om halvparten engang, men Finest XI kan jeg være godt enig i. Kanskje Sunny inn på benken. Sykt at Pallister, Robson, Vidic, VDS, Yorke, Cole, (Sheringham), Bruce, Irwin, Evra, Rooney, Ince, Kanchelskis etc blir utelatt. Som en annen påpekte på twitter:

 

ManUnitedYouth Nick

Hadn't really thought about it before, but - unlike with, say, midfielders - Fergie has made so few mistakes with defenders. No real donkeys

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dong hører ikke hjemme på den lista. Han kostet en halv mill. Fergie sitt verste kjøp er Veron.

 

Veron kostet 27 mill. Var lett Manchester Uniteds dårligste spiller i de fleste kampene han spilte og forstyrret Scholes totalt som ikke fant seg til rette ved siden av Veron. Vi ble et mye dårligere lag med Veron på banen.

 

Veron var bra i noen få kamper, serlig i CL men det mest posetive med Veron er at vi fikk igjen 14 mill for han.

 

Dong kostet lommerusk. Spilte et par betydningsløse kamper og forsvandt. Ingen skade skjedd. Dessuten vil jeg tro at Dong skaffet oss noen fans i Asia

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Dong hører ikke hjemme på den lista. Han kostet en halv mill. Fergie sitt verste kjøp er Veron.

 

Veron kostet 27 mill. Var lett Manchester Uniteds dårligste spiller i de fleste kampene han spilte og forstyrret Scholes totalt som ikke fant seg til rette ved siden av Veron. Vi ble et mye dårligere lag med Veron på banen.

 

Veron var bra i noen få kamper, serlig i CL men det mest posetive med Veron er at vi fikk igjen 14 mill for han.

 

Dong kostet lommerusk. Spilte et par betydningsløse kamper og forsvandt. Ingen skade skjedd. Dessuten vil jeg tro at Dong skaffet oss noen fans i Asia

Nei. Vi var en økonomisk stormakt på den tiden, vi kunne kjøpt ti Veron, ingen skade skjedd der heller. I tillegg var han langt fra så dårlig som du prøver å presentere det her, ble kun uglesett grunnet prislapp og stjernefaktor. En strålende spiller, som burde fått mer enn en sesong. Dong, Djemba-Djemba, Liam Miller, lista er lang over de som overgår han, den er faktisk enormt lang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen av de du nevner skadet klubben på noen måte.

 

Ti Veron? Nei. Kanskje to. Prisen til Veron alene dekker vel listen din tenker jeg. Og så har vi alle kampene han ødela.

 

Og han var her i to sesonger. Og spilte 51 kamper.

 

Det inkluderer 01-02 sesongen med tredjeplass og 77 poeng. Når var det vi var utenfor topp 2 sist? Og det var før Roman pengedopa Chelsea.

 

ps. Foruten den sesongen så er det 90-91 sesongen vi sist var utenfor topp 2. 21 år siden altså. Før class of 92 slo igjennom.

 

Jeg tør å påstå at uten Veron hadde vi vert bedre i 01-02 sesongen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Det er 25 år siden Fergie tok over Manchester United som manager. Jeg liker ikke tidenes beste diskusjoner, men Fergie må være temmelig høyt oppe på den lista. La oss feire det med en seier mot kattene

 

Håper vi kan feire 30 år om 5 år

 

Edit. Var vist i morgen. Sorry

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Noen av dere United-gutter som veit hvor mye Jorge Mendes er involvert i Untied for tiden? Det siste han var involvert i var vel Bebe? Mendes er jo veldig involvert i Real Madrid, Zaragoza, Besiktias(hallo Bebe) og Atletico Madrid.

 

Blir litt off-topic det her, men er litt interessert i Mendes, og United har jo hatt sine kjøp gjennom han før. Ronaldo, Anderson, Nani, Bebe i alle fall.

Lenke til kommentar

Tosic ble solgt temmelig dyrt igjen, 6 millioner pund, så jeg vil ikke kalle han en flopp.

 

En flopp er for meg en dritdyr spiller som spiller dårlig, samt blir solgt med stort tap. Blir f.eks Bebe solgt for 4-5 millioner pund, selv om det er veldig usannsynlig, vil han ikke være en flopp i min bok.

Han er fotballfaglig en flopp uansett hva han måtte bli solgt for, og det er det som teller. En fotballspiller blir kjøpt for å prestere på banen, ikke økonomisk. Det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...