Limbeck Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Forlan kostet vel 7 mill og ble solgt for 2. Fikk ikke utrettet noe serlig Prislappen minus salgslappen pluss lønn i forhold til jobben på banen. Det er mitt syn på flopper og ikke flopper. Spillere til noen mill inn og lite spilletid synes jeg ikke gjør så mye skade. For eks Dong som har blitt nevnt Endret 5. november 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dong solgte vel også shitloads med drakter, så det var sikkert litt kommersielle motiver bak det kjøpet også. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tipper drakten hans ikke ble så populær i Norge.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tipper drakten hans ikke ble så populær i Norge.. Nei, for man satset nok på Kina, Japan og Korea med han. Dog, skal sies at Park nok har solgt mye mer! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Så heter altså north stand for The Alex Ferguson Stand. Bra offesielt navn men på folkemunne blir det vel det litt mer klingende navnet Fergie stand. Og ved inngangen skal den meget fortjente og nesten selvfølgelige statuen stå klar ved starten av neste sesong Helt greit å gjøre det nå. 25 års jubileum er stort nok selv om det kanskje er mest vanlig etter endt karriere Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Belgiske Andreas Pereira (player of Psv Eindhoven U17 and National Squad team of Belgium U16) skriver på twitter: Andreas PereiraTo everyone I'm going to MAN U in January #loveforeverybody Noen som har noe på han? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) http://vimeo.com/23062175 Og det viser omtrent ingenting. Fant det på RedCafé.. Endret 5. november 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nokon som har highligths frå dagens kamp? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nokon som har highligths frå dagens kamp? http://football-highlight.com/en/england/premier-league/2011-11-05-manchester-united-sunderland.html Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zsLhVFJwzXM&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Nokon som har highligths frå dagens kamp? http://football-highlight.com/en/england/premier-league/2011-11-05-manchester-united-sunderland.html Det var då kun målet. Her er eit 18min langt samandrag: http://www.dailymotion.com/video/xm5x2b_manchester-united-v-sunderland_sport Endret 7. november 2011 av Tafsen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 VDS løp New York-marathon nå nettopp, han klokket inn på tiden 4 timer og 19 minutter. Ikke en spesielt imponerende tid må jeg si, men så er han jo over 40 år gammel også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nå er vel ikke VdS kjent for å være den som løp mest på banen heller da. Ellers digg video å se på en mandags morgen, Game. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nå er vel ikke VdS kjent for å være den som løp mest på banen heller da. Løp jo mer enn Torres iløpet av ene kampen.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Må se litt på hvor lenge de spilte og da. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 18 minutter sammendrag av kampen? Skjønner ikke hvordan man får 18 minutters highlight av den kampen... Godt å se vi snubler videre - håper City snubler bort en kamp etterhvert. Håper de taper neste, før de spiller 0-0 i en 9-10 kamper på rad... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 18 minutter sammendrag av kampen? Skjønner ikke hvordan man får 18 minutters highlight av den kampen... Godt å se vi snubler videre - håper City snubler bort en kamp etterhvert. Håper de taper neste, før de spiller 0-0 i en 9-10 kamper på rad... Det kommer de ikke til å gjøre, er jeg redd. Stammen i City-laget er farlig samspilte nå. Kompany, Lescott, Richards, Toure, De Jong, Silva, +++, jesus for en rekke med spillere. Jeg er helt overbevist om at de tar PL-gullet i år, mest sannsynlig med en rekordhøy poengsum også. Det gjør vondt, men med den økonomien de har ville noe annet vært temmelig spesielt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det sa folk om Chelsea i fjor også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det sa folk om Chelsea i fjor også Folk sa ikke det i like stor grad, nei. Dessuten så sa ikke jeg det i fjor. Hva andre folk sier bryr jeg meg lite om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå