Mr.SS Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor spilte ikke Ronaldo? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor spilte ikke Ronaldo? Hvilte han etter landskampene for Portugal Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Og at det er kamp allerede til Tirsdag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Skal ikke være sur når vi vinner med sånne sifre, men jeg satte selvfølgelig opptaket til canal+ sport 1. Når går kampen i opptak? Rooney koser seg om dagen Lurer på dette jeg også. Tirsdag klokka 9 går kampen i opptak på canal plus sport 1 http://www.canalplus.no/grid.asp?guid=015F...id=2&nlim=0 Jeg må si at de valgte det perfekte tidspungtet Ronaldo ble vel spart til tirsdag tenker jeg. Bortekamp i Kiev blir hardt Endret 21. oktober 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ronaldo ble spart, gleder meg til kamp i Kiev Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 http://www.tribalfootball.com/article.php?id=61590 Litt old news. Litt spennende dette uansett, selv om jeg ikke har noe særlig tro på det. Men Ronaldinho, Ronaldo, Nani, Anderson og Rooney. Oppmuntrende tanke. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det hadde vært så nyyydelig Tviler på det da, men er lov å håpe. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Jeg vet ikke om jeg håper han kommer en gang. På sitt beste er det ingen bedre, men det er lenge siden han har vist seg fra sin beste side nå. [edit] Sier på ingen måte at han ikke ville blitt en solid forsterkning på midtbanen, men til hvilken pris? Jeg tror det finnes flere spillere der ute som vil gi mer bang for the buck. Endret 21. oktober 2007 av Geir M Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Fergie vil satse på kontringer i Kiev står på manutd.com. Lurer på hvilken formasjon vi starter med og hvilke spillere som starter. Giggs, Scholes og Tevez ble alle byttet ut i 2. omgang mot Villa, i tillegg startet Ronaldo på benken. Så disse kommer sikkert til å starte på tirsdag. Jeg har også tro på at vi får se O'Shea fra start. Ellers er vel Vidic tilbake når det gjelder skadefronten. Endret 21. oktober 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Jeg vet ikke om jeg håper han kommer en gang. På sitt beste er det ingen bedre, men det er lenge siden han har vist seg fra sin beste side nå. [edit] Sier på ingen måte at han ikke ville blitt en solid forsterkning på midtbanen, men til hvilken pris? Jeg tror det finnes flere spillere der ute som vil gi mer bang for the buck. At han ikke har storspilt i det siste senker prisen. Å et angrepsvillig United som har en stil offensivt som han vil skli rett inn i, vel jeg vil elske det. Selv om prisen nok blir for drøy. Er litt skremmende at med spillere som Fletcher, Hargreaves og Carrick ute over lengre tid er det ingen som savner dem. Utrolig god stall vi har på midtbanen i år, er kun forsvarer og spiss på backup vi mangler så mener jeg stallen ikke er langt unna komplett. Endret 21. oktober 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Er redd at et kjøp av Ronaldinho vil sette mange av midtbanespillerne våres ute av søkelyset og de vil få lite spilletid. Fletcher, Hargreaves og Carrick sammen med Scholes bør holde. Selv om det hadde vært utrolig kult . Endret 21. oktober 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er litt skremmende at med spillere som Fletcher, Hargreaves og Carrick ute over lengre tid er det ingen som savner dem. Utrolig god stall vi har på midtbanen i år, er kun forsvarer og spiss på backup vi mangler så mener jeg stallen ikke er langt unna komplett. Vet ikke med deg, men jeg savner dem, spesielt Carrick og Hargreaves. Men det er bra vi har bredde i stallen og da spesielt på midtbane-leddet. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er redd at et kjøp av Ronaldinho vil sette mange av midtbanespillerne våres ute av søkelyset og de vil få lite spilletid. Fletcher, Hargreaves og Carrick sammen med Scholes bør holde. Selv om det hadde vært utrolig kult . Ronaldinho er først og fremst ving, ikke sentral. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Her er troppen ifølge united.no. Van der Sar, Kuszczak, Ferdinand, Brown, Vidic, Evra, Pique, Simpson, O'Shea, Ronaldo, Scholes, Giggs, Anderson, Nani, Fletcher, Eagles, Rooney, Tevez. 4-5-1/4-3-3 eller 4-4-2..? Anyone? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Helst 4-4-2, men spørs jo kva SAF velger. Han ville jo ligge lavt og kontre Kiev i senk, så det kan vel vere mulig at han prøvar å ligge 4-5-1 bak og gi full gass opp i 4-3-3 når en går i angrep Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tror nok vi prøver oss på den defangsiv kamp. Synest det er en av Fergie sine dårligere taktikker. Det virker som vi er best når vi angriper. På en annen side så tror jeg vi hadde blitt et bedre lag om vi har taklet begge spillestiler. Når det er sagt så har vi vert knsllgode defangsivt denne sesongen til nå. Veldig synd Hargreaves ikke er klar. Skal vi legge oss bakpå så er han perfekt å ha på midtbanen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sant. Vi manglar egentlig et skikkelig defansivt anker på midten no når Hargreaves er ute. Carrick kunne vel muligesn fylt inn. Men på ein anna måte så er det jo ikkje trist at vi har eit lag som er så godt offansivt heller. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Helst 4-4-2, men spørs jo kva SAF velger. Han ville jo ligge lavt og kontre Kiev i senk, så det kan vel vere mulig at han prøvar å ligge 4-5-1 bak og gi full gass opp i 4-3-3 når en går i angrep Ja, det er dette jeg også tror. Noe som vil gi et slikt lag: Edwin van der Sar Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic/Gerard Pique - Patrice Evra Cristiano Ronaldo - Darren Fletcher - John O'Shea - Paul Scholes - Ryan Giggs Wayne Rooney Nani erstatter Giggs i 2. omgang. Anderson erstatter Fletcher eller O'Shea i 2. omgang. Også er jeg usikker på Tevez. Tro om han starter istedenfor Rooney i morgen? Rooney spilte jo landskamp for England pluss hele kampen mot Aston Villa. Mulig Rooney starter også erstatter Tevez han i 2. omgang. Håper det blir sånn. Eller, egentlig håper jeg vi starter med både Rooney og Tevez i en 4-4-2 formasjon. Men jeg håper dette hvis vi starter med den formasjonen jeg har satt opp. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tror Tevez starter, men mer defansiv enn vanlig. Rooney blir selvsagt på topp. Kan ikke tenke meg at SAF setter Tevez på benken etter det han har vist de siste kampene. Fletcher inn for Anderson, har mer rutine og passer mye bedre inn i den rollen som defensiv midtbane. Vidic er vel klar tror jeg. Edwin van der Sar Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra Cristiano Ronaldo - Darren Fletcher - Paul Scholes - Ryan Giggs Tevez Wayne Rooney Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Enig med alt. Saf setter ikke ut Tevez eller Rooney når de har fått et slikt samarbeid, å begge jobber såpass at de er uvurderlig som førsteforsvarer uansett. Håper egentlig at Fletcher får denne kampen fra start, trenger det. Blir nok ikke mange sjanser når Anderson spiller slik og resten blir skadefri. En annen ting er hva faen det er med Saha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå