JohnRichard Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Lite aktivitet i kamptråden. Har dere sett laget SAF sender utpå? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Lite aktivitet i kamptråden. Har dere sett laget SAF sender utpå? Jepp, spennende med Rooney i en slags Scholes lignende rolle. Berbatov og Owen får tillit på topp, tydelig at Fergie har planer om et offensivt spill på siste halvdel. jeg har tippet 3-0 og ståt ved det. Ser for meg Rooney med 1 og Berbatov med 2.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Offensiv midtbane der, håper på mange mål. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Imponerandes blikk og passningsfot av Rooney på midten, men han beveger seg knapt. Skaper ingen ting uten ball. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Tidvis veldig stillestående, men en del bra gjennomspill. Stopperne til lol er gode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei gutar! Vi har kamptråd Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Eneste grunnen til at han sånn nogenlunde greier seg gjennom de fleste kamper er farten. Er du morsom? Enig i at han har, som mange sier, noen brølere, men å si at den ENESTE grunnen til at han kommer seg igjennom kamper er farten, da har du bare laget en hatboble rettet mot Evra inne i den bitte lille gullfiskhjernen din.... Beklager om du føler jeg går til personangrep på deg nå, men Evra er absolutt ingen dårlig spiller, og det er ikke bare farten som gjør han til en god spiller. Han er ikke lenger så god som han en gang var, men skjerp deg. Enig i alle som mener vi burde hatt en annen venstreback som kunne pustet Evra i nakken, så Evra hadde prestert og jobbet hardere for å beholde plassen sin i førsteelleveren. Han har det litt for enkelt, fabio er jo ikke i nærheten av å ta den plassen. Og jeg tror at den mest ideelle backrekken vil være (fra venstre): Evra - Vidic - Jones/Smalling - Rafael/Smalling Jones som stopper fordi at om han skal bli en stopper i verdensklasse så trenger han masse trening i posisjonen. Rafael på høyre fordi jeg personlig mener at de beste backene bør ha god fart da de kan konkurrere mot vinger som kontrer, da de som oftest er raske. Selvfølgelig mener jeg ikke at kun farten teller, bare så det er klart Du er flink til å skrive at jeg er dum, men du har jo ikke nevnt en eneske kvalitet Evra har som gjør at han klarer sånn nogenlunde å dekke opp området sitt. Man ser det gang på gang på gang at raske vinger og backer får autostrada på vår venstreside fordi Evra er feilposisjonert i 9/10 situasjoner. Er vel greit å ihvertfall kunne nevne disse kvalitetene som gjør at Evra har gjort seg fortjent til en plass på laget. Jeg liker Evra som person, han virker å ha et hjerte for United, men han er en middelmådig fotballspiller, og han har falt i prestasjonene de siste sesongene. At du sier det er en hatboble får stå på din regning. Du får heller lære deg at alle ikke har de samme meningene som du har 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 http://www.dagbladet.no/2011/11/03/tema/bolig/klikk/18879479/ Norske damer liker ikke Scousersenger. Jeg er helt enig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Om det skulle være av interesse. Fergies Last Gift Endret 3. november 2011 av niko. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Om det skulle være av interesse. Fergies Last Gift Det skulle det være. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har egentlig gått og satt opp det samme laget en stund selv. Blir noen spennende år fremover. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Følger du Ravel på twitter nå, niko? Drama Endret 4. november 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Det begynte med at et eller annet skjedde på reservelaget. Jeg så ikke kampen, men Ravel skal visstnok ikke ha fått spille. Ravel: Pisss take I can not waite till the end of the season Journalister blåste det opp. (Annie Eaves, mest av alle: http://sportwitness....-again-morrison) Så kom Rooney hjem: @RavelMorrison49 might come sooner than u think!!!!! Ravel: Jamaica with daryl in july End of season means holiday time :/ wtf @WayneRooney what do u mean :/ #when people see the wrong side of stuff and think I mean it in a bad way Storm i vannglass, men det var stort sett alt som var i twitterfeeden min i en time. Edit: Ravel: Why do people say I'm leaving I never 1 said I'm leavin our never 1s said anythink bad about the club - end of season = holiday with family Endret 4. november 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er vel ingen tvil om at Ravel visste hva han skrev og hvilke reaksjoner som ville komme. Dramaqueen. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det har forresten kommet frem at broren til Evra døde rett før kampen mot City, kan vel kanskje forklare at fokuset kanskje ikke har vært rettet hundre prosent mot backspillet i det siste. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 For min del tviler jeg ikke på at han ble misforstått. Tror ikke han er den skarpeste kniven i skuffen. Men han har vel klart å holde seg unna lovens lange arm i noen måneder nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Holdt på å drite meg ut og si "ble ikke han arrestert her forrige uke", men det var jo ungdomsforbryteren til Newcastle som greide den "bragden". Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 For min del tviler jeg ikke på at han ble misforstått. Tror ikke han er den skarpeste kniven i skuffen. Men han har vel klart å holde seg unna lovens lange arm i noen måneder nå. Jeg lar tvilen komme han til gode. Han reddet seg uansett inn (i mine øyne), og det viser i det minste at han skjønte at det kunne få konsekvenser. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det har forresten kommet frem at broren til Evra døde rett før kampen mot City, kan vel kanskje forklare at fokuset kanskje ikke har vært rettet hundre prosent mot backspillet i det siste. Evra har vel rundt 50 søsken. Faren knuller rundt på alt som kan gå på to ben nedi afrika. Ikke sikkert Patrice kjente denne broren engang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå