Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det ville vi jo alle. Du er virkelig den eneste ordentlige supporteren her på forumet, Limbeck.

At du orker, Jørgen. Greit at du er en oppegående fyr, men selv ikke du klarer å snakke fornuft med Limbeck. Bare å glemme. Isaac Newton, Einstein, Hawking, Sagan, Sokrates osv hadde gitt opp etter 3sek. Synd det tok meg noen år å innse at noen personer er et tapt emne fra første sekund

 

Jeg har altfor stor tro på meg selv, men du har selvsagt helt rett. Jeg har bare en tendens til å glemme det, eller rettere sagt håpe at det går an.

 

Når det er sagt, så er vel ikke Özil en helt utelukket spiller? Er vel ikke helt ute og kjører om jeg sier at han hadde rundt 30 assist ifjor... Hvis vi trenger en som er noe mer defensiv, da er vel Schweinsteiger ett godt alternativ?

 

Özil er uaktuell. Langtidskontrakt, nøkkelspiller i Real Madrid og spilleren trives selv. Schweinsteiger signerte ny kontrakt med Bayern München før sesongen, og jeg ser heller ingen grunn til at han skulle ønske å flytte på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ozil kan vi selvsagt bare glemme. Götze bør fremdeles være teoretisk mulig hvis Glazers er villige til å bruke mye penger. En annen spiller som jeg tror kunne gjort det veldig bra for oss er Christian Eriksen. Han er blitt en fantastisk spiller allerede, og er bare 19 år.

 

http://www.youtube.com/watch?v=b7q9Z8fx_Xs

 

 

Tenk dere han i tospann med Cleverley, Phil Jones som defensiv midtbane og en Rooney som faktisk spiller som spiss. Det hadde vært en våt drøm av en midtbane, dessverre forblir det vel med drømmen også.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Ganso bør også være teoretisk mulig om Glazers er villige til å bruke penger. Han er jo definitivt en Özil type spiller? 22 år, gode passningsføtter, god teknikk, klarer å beholde roen. Fare for at jeg blir satt på svartelisten til noen nå, men jeg vil heller se han i united trøyen enn Götze. Ihvertfall om det er offensiv midt og ikke ving vi skal ha.

 

Lenke til kommentar

Tror Ganso blir for temposvak, iallfall på dette tidspunktet, men jeg kan ta feil. Han blir uansett dyr. Santos selger ikke billig. Eriksen har vel uttrykt et ønske om å spille i Spania, hvis jeg ikke husker feil, men han kan jo selvsagt være et aktuelt navn. Real Madrid/Barcelona er godt besatt i den rollen, men man vet aldri. Eriksen er en våt drøm for meg også, Geir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...