Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Yr higness - yr - uh - h, come on! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det går vel i gram hos deg? Isåfall smart. Mer nøyaktig, det. Selv måler jeg vekten min i ringsmun. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Veier selv 436 poser med Kims Delivio Salt 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Syns kg funker bra enn så lenge. Gram kunne vært ålreit det, men det er sjeldent jeg snakker om vekta mi uansett egentlig. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg veier ca 150 grilla kyllinger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Og ser ut som en også? 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Og ser ut som en også? http://www.youtube.com/watch?v=O9dg2EZeZf8 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Rio er ikke lengre førstevalg. Fergie vil heller sate på Smalling og Evans sammen med Vidic http://united.no/united/nyheter/nyheter/ikke_lenger_et_foerstevalg Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Og ser ut som en også? http://www.youtube.com/watch?v=O9dg2EZeZf8 Pipe bomb! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 HØY! Slutt å mobb da! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Rio er ikke lengre førstevalg. Fergie vil heller sate på Smalling og Evans sammen med Vidic http://united.no/united/nyheter/nyheter/ikke_lenger_et_foerstevalg Har ingen forståelse for at Evans skal bli foretrukket foran Rio, selv når man tar alder i betraktning. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fergie sier at han har to gode unge spillere han vil satse på. Regner med det er Smalling og Evans Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det skulle bare mangle, ang Rio. Personlig håpet jeg på oppsigelse med umiddelbar virkning fra både twitterprinsen og Patrice "alle må kjempe for laget" Evra etter City-matchen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 HØY! Slutt å mobb da! Stopp! Ikke mobb! Dette her er kameraten min. Ikke finn på noe tull. Vennen min er god som gull. Nå vil jeg bare si ifra. En for alle - Alle for en. Så nå vil jeg slå fast svart på hvitt: Her er mobbefritt! 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er veldig dumt av Fergie hvis City kampen legges til grunn siden det bare var en odd out kamp. Men tror og håper dette er noe som kommer etter å ha tatt alle kampene io sesongen i betralkning. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Rio Ferdinand skal hjem etter sesongen... Håper jeg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Forhåpentlig blir han, men hvis han får lite spilletid så bør han vel dra før han mister landslags plasen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er nok noe han har vurdert over tid. Spesielt med tanke på hvor dyktige Jones og Smalling er (og Evans til tider), og hvor skadeplaget Ferdinand er. Det at han ikke har klart å levere en skikkelig kamp etter skadefraværet er nok en viktig grunn, med City-kampen som toppet det hele. Ferdinand vil uansett være min favoritt-forsvarsspiller i lang tid fremover pga det han har gjort for oss. Elsker spillestilen hans og hvordan han gjør noen små bevegelser med kroppen så er førsteforsvarer langt oppe på tribunen. Deilig teknikk og spilleforståelse. Synd skadene har ødelagt for han. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) ... Endret 1. november 2011 av Tafsen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Skal vi liste opp den jobben Rio har gjort for oss så blir vi her lenge, fy faen for en spiller han er. Jones synes jeg ikke skal vurderes som midtstopper. Der har han vert crap når han har spilt. Høyrekant eller midtbanen er hans plass synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå