Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Å lagre inleggene for hver krangel jeg har her inne er temmelig omfattende og jeg har nok ikke gjort det, og som sagt så vil jeg ikke ha en ny krangel i kveld men å bli hengt i flere dager for noe som jeg hadde rett i for så å få høre at " nei, Sneijder var ikke så ønsket likevel ". Vel. Det er temmelig demoraliserende for å kalle det det

 

At du ikke forstår 95% av det jeg snakker om tror jeg 100% på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir dyrt isåfall, mtp. at han har kontrakt ut 2016/2017. Sier ikke nei takk dog, han er slettes ikke verst. Newcastle har vel vist tidligere at enhver spiller har en pris, men det spørs vel om ikke Mike Ashley vil tilbake ut i Europa igjen snart. Vi får vel en god deal siden dere fikk supervingen Obertan såpass billig? :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Cleverley er vår lille "Iniesta," men vi mangler vår Xavi og det er den spilleren det er vanskeligst å få tak i. Det er ingen der ute pr tid, men Modric hadde gjort nytten, dog mangler han strø og lederegenskapene til Xavi.

 

Har i årevis hatt trua på Cleverley, fordi han har et fantastisk fotballhode, topnotch holdninger, vinnermentalitet og meget gode basisferdigheter. Han har heller ikke hatt det lett, han var ikke typen som ung "alle" så at kom til å lykkes. At han har en fremtid i europatoppen er jeg overbevist om, de samme skussmålene har samtlige av hans managere fra utlånene gitt ham. Det er noe ved gutten, han kan ta steget. Men han trenger hjelp, Fletcher og Carrick er gårsdagens fotballspillere og må skiftes ut (gradvis)

 

Det tar ikke en sesong å ta igjen Barca, ikke uten city-penger, det tar minst 3-4år før vi har bygd opp troppen. Vi har et ungt og jævlig lovende lag som kan både tape og slå hvemsomhelst pr tid, men vi mangler noen brikker enda. Er jo faen det her som er gøy, er det ikke? En utfordringer, det å se Fergie sette sammen klosser som fuckings leonardo da vinci. Et utrent øye ser det ikke, men for oss som har hengt med lenge ser hva som skjer. Tipper vi går en ca to sesonger med mediocre resultater og mye rart spillemessig, både positivt og negativt, før han treffer spikeren igjen og legger opp med et siste storslagent mannskap.

Endret av toppmeis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hm, en Xavi-type sier du? Jeg så for meg mer en Busquets-type (og da tenker jeg spillemessig, gjerne uten de andre "kvalitetene"). Jeg tror ikke en Modric hadde gjort all verden med det defensive spillet vårt. Det vi trenger mer (spør du meg) er en hardt-taklende midtbanespiller som jobber utrettelig, og har som et mål, og det er å bryte ned angrepene til motstanderen. Vi har riktignok en potensiell kandidat i Jones, men han er en sinnsyk kar å ha på backplass også (mye tryggere enn tvillingene), så jeg ser ham gjerne heller der.

 

Trenger ikke se lengre enn til Copa del Rey ifjor for å se nytten av en sånn spiller. Pepe spilte helt fantastisk den kampen. Barcelona var ikke engang nærme (!) målet i første omgang.

Lenke til kommentar

Solskjær kan komme tilbake til United en eller annen gang, men jeg tviler på at det blir som arvtageren til SAF. Da må SAF holde på i mange år til, og Solskjær ta over langt bedre klubber i mer kvalifiserte ligaer enn Molde. United er nok ute etter en mer profilert manager når SAF en gang kaster inn håndkle. Mourinho vil jo f. eks tilbake til balløya en gang - godt mulig han er en kandidat når dagen kommer.

Lenke til kommentar

Ja, det ville vi jo alle. Du er virkelig den eneste ordentlige supporteren her på forumet, Limbeck.

At du orker, Jørgen. Greit at du er en oppegående fyr, men selv ikke du klarer å snakke fornuft med Limbeck. Bare å glemme. Isaac Newton, Einstein, Hawking, Sagan, Sokrates osv hadde gitt opp etter 3sek. Synd det tok meg noen år å innse at noen personer er et tapt emne fra første sekund

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...