Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, og lokalt i London kan en heller ikke ta "black cunt" så alvorlig, siden det er dagligtale i enkelte bydeler..... :roll:

 

Helt seriøst; Å skjule seg bak språklige finesser blir for dumt. Suarez bør ikke snakke om han ikke vet den lokale betydningen av ordene. Negro minner skremmende om et stygt ord i England, og kan derfor tolkes slik. Jeg er iallefall svært påpasselig med min ordbruk i England, og andre steder der jeg vet at et ord kan ha flere betydninger.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Cleverley har storspilt for oss. Vert helt fantastisk.

 

Please, jeg vil ikke starte en krangel, men er ikke dette temmelig en skummel bug i manges tankegang:

 

Før sesongen var Sneijder den siste brikken som skulle heve oss dit vi vil være. Nå bare noen få måneder etter så er det Modric. En helt annen type spiller

 

Betyr det at denne prisingen av Sneijder var feil? At vi ikke trengte han så mye som mange trodde?

 

Hvis ja. Betyr det at Modric også ikke trengs så mye som mange vil ha det til?

 

Mine svar er ja og kanskje

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Har vel ikke endret seg noe det? Noen mener Sneijder er riktig, noen mener Modric er det.

 

Jeg synest det er en veldig veldig stor forandring. La oss si at vi har kjøpt Sneijder. La oss si 40 mill. Kanskje vi da ikke kunne kjøpt både Young og Jones. Cleverley hadde sikkert ikke fått så mye spilletid og kvalitetsforbedringen hadde ikke vert å nærheten av å være verdt 40 mill. Folk klager over kjøp av Diouf og Bebe men dette hadde vert mange ganger verre

 

Jeg synes det er skremmende

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Modric har vel hele tiden vært den best aktuelle. Da han er en sentral midtbanespiller, og ikke en offensiv midtbanespiller som Sneijder.

 

De fleste som har ønsket Sneijder har ønsket han pga navnet, selv om han selvsagt også er en god spiller også.

 

Modric er den spilleren som hadde gått rett inn på laget deres, og den som eksperter har foreslått som ville styrket dere.

 

Ser poenget ditt Limbeck, men der faller bort siden folk har vært mest keen på Modric fra starten av.

 

Det er ingen tvil om at dere har en alt for dårlig sentral midtbane, og den ville ikke Sneijder forsterket. Hvis man ser på Barcelona-kampen så ser du hvordan midtbanen ble totalt eid for å bruke et såpass fjortisutrykk. Cleverley kunne vært en løsning for dere. Men selv med han hadde dere ikke hatt sjans mot den sentrale midtbanen til Barcelona.

Lenke til kommentar

Tja. Jeg husker at jeg ble hengt ut ei hel helg fordi jeg ikke var 100% posetiv til Sneijder og at en moderator fra Liverpool gjengen måtte hit for å roe dere ned

 

Men whatever. Jeg tror vi har mye i Carrick og Fletcher. Uten at jeg vil si at det er feil å prøve å hente Modric. Bare det ikke blir for dyrt

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke den nevnte diskusjonen, men det overrasker meg ikke at du da, slik som nå tok på deg offerrollen. Det kan godt hende jeg var blant "dem" uten at jeg ønsker å bli satt i bås med en hel haug andre. Hvis du kunne vise til disse innleggene, så hadde det vært lettere å diskutere det.

 

Jeg kan erindre at jeg ønsket Sneijder på et tidspunkt (ikke mitt 1. valg), om vi hadde midlene til disposisjon, men jeg husker bestemt at jeg også mente at vi måtte legge om formasjonen om han kom, og at det var flere andre jeg så på som aktuelle kandidater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...