Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser egentlig ikke noen grunn til å styrke midtbanen i hele tatt, men tror Sneijder hadde hevet oss

 

En som er så opptatt av å gjøre det godt defensivt som deg (har jeg fått inntrykk av) burde da for all del se en grunn til å styrke midtbanen. Jeg kan ta kampen i dag som et eksempel - Hvorfor tror du Rooney hadde cirka null avslutninger på mål? Jo, fordi han gang på gang må ned og hjelpe til på midtbanen. Park og Fletcher var helt forferdelig å se på i dag. Vi trenger dedikerte boks-til-boks midtbanespillere. Gode, unge alternativ er for eksempel Javi Martinez, Yann M'Vila, Ever Banega og Moussa Sissoko. Alle disse er rivjern som kunne tilført oss det vi strengt tatt har savnet litt siden Roy Keane forsvant. Phil Jones virker forøvrig som et godt alternativ på midten også, men da må Brødrene Brasil bli permanent friske først. Jeg er faktisk litt mer skeptisk til Sneijder. Jeg tror at å hente ham ville vært hemmende for Tom Cleverley.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor tror du Rooney hadde cirka null avslutninger på mål?

Fordi han spilte på midtbanen i dag.

 

Som var poenget mitt. Vi spiller med kanskje ligaens beste midtspiss* på midtbanen fordi vi ikke har bedre alternativer.

 

(*: basert på hans prestasjon den sesongen han faktisk spilte fast der).

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du Rooney hadde cirka null avslutninger på mål?

Fordi han spilte på midtbanen i dag.

 

Som var poenget mitt. Vi spiller med kanskje ligaens beste midtspiss* på midtbanen fordi vi ikke har bedre alternativer.

 

(*: basert på hans prestasjon den sesongen han faktisk spilte fast der).

 

Setningen som kom etterpå ga meg inntrykk av at du trodde at han spilte spiss men måtte ned på midtbanen for å hente baller. My bad.

 

Men ja, vi har ikke mange alternativer. Aner ikke hvorfor Carrick og Anderson ikke var med i dag. Skada begge to?

Lenke til kommentar

Defensiv v1

---------------------------------- De Gea -----------------------------------

Rafael----------Vidic--------------------------Smalling------------Evra

----------------------------------Jones----------------------------------------

------------------Cleverley------------------Modric-------------------------

Nani--------------------------------------------------------------------Young

----------------------------------Rooney---------------------------------------

 

Offensivt v1

---------------------------------- De Gea -----------------------------------

Rafael----------Vidic--------------------------Jones--------------Evra

------------------Cleverley------------------Modric-------------------------

Nani--------------------------------------------------------------------Young

----------------------Hernandez---------------Rooney---------------------

 

Få inn Modric tenker jeg, så er vi perfa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig enig i de to lagoppstillingene, Game! Men vi måtte kanskje kjøpt inn en ny midtstopper dersom Jones skulle spille mye som midtbaneanker. Alternativet hadde selvsagt vært å kjøpe en midtbanespiller istedenfor og bruke Jones som stopper, men en av delene tror jeg ville blitt nødvendig.

Lenke til kommentar

 

Kalte Evra en "negro"

Men Luis Suarez sier det ikke var ment rasistisk.

 

I ettertid av kampen mellom Liverpool og United hevdet Patrice Evra at Liverpool-spiss Luis Suarez kom med rasistiske utsagn mot han flere ganger. Dette har Suarez nektet for, og frem til nå har det kun vært ord mot ord siden det ikke finnes bildebevis.

 

Nå har Suarez delvis endret historie. Ifølge The Mirror sier han at han kalte Evra for "negro", men at det ikke var rasistisk ment. På spansk er det et vanlig ord uten rasistisk betydning.

 

Det engelske fotballforbundet har ennå ikke kommet med noen avgjørelse i saken, og det er ikke kjent når de vil gjøre det heller.

 

 

Lenke til kommentar

Kalte Evra en "negro"

Men Luis Suarez sier det ikke var ment rasistisk.

 

I ettertid av kampen mellom Liverpool og United hevdet Patrice Evra at Liverpool-spiss Luis Suarez kom med rasistiske utsagn mot han flere ganger. Dette har Suarez nektet for, og frem til nå har det kun vært ord mot ord siden det ikke finnes bildebevis.

 

Nå har Suarez delvis endret historie. Ifølge The Mirror sier han at han kalte Evra for "negro", men at det ikke var rasistisk ment. På spansk er det et vanlig ord uten rasistisk betydning.

 

Det engelske fotballforbundet har ennå ikke kommet med noen avgjørelse i saken, og det er ikke kjent når de vil gjøre det heller.

Nøkkelord. Det er søndag, da skrives det masse bull i slike søppelaviser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...