Limbeck Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Skal ikke være sur når vi vinner med sånne sifre, men jeg satte selvfølgelig opptaket til canal+ sport 1. Når går kampen i opptak? Rooney koser seg om dagen Endret 20. oktober 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor skal dem være fulle ? Tenker vel på de derre "HAHAHHEHEHEH " under kamptråden Jeg full? Kunne jeg aldri tenkt meg Må da ha det litt morro på en lørdagskveld Ja, helt enig. 3 poeng, morsom kommentor med masse rare komentarer Mildt sakt, men føler jeg snart må slutte med OT her, før jeg blir kalt alkis neida, berre tulla Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det ikke bare å se på Canal + tekst tv? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Likte kommentaren om blondinene; United leder 3-1, Villa er redusert til 9 mann og da forlater....ja, ihvertfall blondinene Villa Park Ikke spesielt velspilt kamp, men herlig med 3 poeng og 4 scoringer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det ser ikke ut som om den går i opptak. Må vente på MUTV da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det håpet jeg hadde om tap varte ikke lenge. Gratulerer med en knusende seier mot et bra lag. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Herlig med en sterk borteseier! Carlos Tevez var sinnsykt god i dag! 2 flotte mål av Rooney. Han hadde fortjent et hattrick, synd han bommet på straffen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det håpet jeg hadde om tap varte ikke lenge. Gratulerer med en knusende seier mot et bra lag. Takk, fint å se at noen gratulerer som holder med andre lag Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det håpet jeg hadde om tap varte ikke lenge. Gratulerer med en knusende seier mot et bra lag. Takk, fint å se at noen gratulerer som holder med andre lag Kremt.... Får vel komme med en jeg også da. Gratulerer med en sterk seier! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg var ikke imponert over United i dag, selv om dem vant soleklart. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 2 flotte mål av Rooney. Flotte og flotte Bakre 4'ern til Villa burde seriøst vurdere å legge opp :!: Har aldri sett så håpløst forvasspill i mitt liv. men foralldel, fortjent seier. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 2 flotte mål av Rooney. Flotte og flotte Bakre 4'ern til Villa burde seriøst vurdere å legge opp :!: Har aldri sett så håpløst forvasspill i mitt liv. men foralldel, fortjent seier. Joda, målene var pene de. Den målgivende pasningen til Rooney fra Nani var pen og selveste angrepet var fint. Og andre målet til Rooney var bra det også. Meget bra forarbeid av Tevez som spilte Rooney fri og Rooney satte kontrollert inn sitt 2. mål for dagen. Jeg har faktisk sett så håpløst forsvarsspill i mitt liv, men jeg forstår selvsagt hva du mener. Det morsomte var kanskje han som sleiva ballen opp i tverliggeren og inn i mål på Ferdinand sin avslutning. Da måtte jeg le.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Skal ikke være sur når vi vinner med sånne sifre, men jeg satte selvfølgelig opptaket til canal+ sport 1. Når går kampen i opptak? Rooney koser seg om dagen Lurer på dette jeg også. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Rooney tilbake i kjent stil! Det er alltid gøy å se på at Rooney leker seg ut på banen. Deilig med denne seieren! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fantastisk at Rooney nå er på god vei tilbake i toppformen. Er en drøm å se på ham spille slik han gjør det nå om dagene. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fikk ikke sett kampen ettersom jeg var på festplassen på lørdag, eneste jeg fikk med meg var 1-0 til Aston Villa. Så fantastisk herlig når jeg fikk høre resultatet i Brann-depresjonen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 VG Noen som har noe info om denne spilleren? Har ikke hørt så mye om han.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Manchester United Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 VG Noen som har noe info om denne spilleren? Har ikke hørt så mye om han.. Har ikke hørt om han, men gøy at han får prøve seg. Han er jo norsk. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Gårsdagens kamp er en av de bedre for sesongen, dere som ikke er imponert må virkelig titte på lagoppstillingen. Ingen Carrick, Hargreaves, Ronaldo, Neville, Saha m.fl. Det var en bra spilt kamp fra United sin side, effektivt, enkelt, velspillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå