Old Game Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Tangerudbakken på TVN nå, spotta akkuratt Gibson. Gøyalt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper det ikke var mobbing av Gibson Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nei. Gibson er med i denne episoden av Tangerudbakken. Fint gjort av han. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hva er tangerudbakken da? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Dokumentarserie om hverdagen til en gjeng funksjonshemmede som bor i Tangerudbakken Borettslag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet dere egentlig hvor vondt det er å høre sånne ting? 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hahaha, LOL me a river. Dagens første smil. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet dere egentlig hvor vondt det er å høre sånne ting? Hahahahahahaha, seriøst, tusen takk for den Lo så jeg fikk ei tåre i øyekroken 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Haha, god stemning Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det der er verre enn at Giggs skulle blitt matchvinner med selvmål i dag og han hadde vist frem en trøye med I love City. Det er den absolutte synd Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet dere egentlig hvor vondt det er å høre sånne ting? Hahahahah. Jeg gir deg pluss for den. Jeg fikk latter! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det noe skjult humor jeg ikke ser her? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tror bare det er kollektiv latter av personen Limbeck. Jeg ler i alle fall! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Rooney stod i det minste frem og viste at han er en av verdens beste imo. Å kunne spille såpass bra, løpe så mye, vinne så mye baller osv på 0-3 med dritten vi har sentalt på midten vitner om en som faktisk bryr seg. Rooney gikk opp i min bok i dag, som eneste mann. I mine røde øyne var han banenes eneste lys i tunellen. Deilig å se at han har litt følelser for fansen og at han gav alt for oss, selv om det gikk på dunken. Det kan jeg respektere. Dette var "the perfect storm" alt som kunne gå til helvete gikk dit og vi ble "endelig" straffet for det uhyre svake defensive spillet vi har vist i år. i 1omg var vi bedre enn City og selv på 3-0 syntes jeg ikke det var ydmykende, faktisk. Men det er alarmerende for meg som setter innsatsvilje og karakter såpass høyt at vi rakner totalt på 4-1 (takk ferdinand, som gir bort tidenes dummaste corner) og "gir opp". Var 7 skudd på mål fra City, tre gikk inn på overtid. Sier dessverre litt om De Gea i dag også, hvor enkelt er det ikke tre den gjennom beina hans? Det er så jævla uakseptabelt fra gutta at det knapt finnes ord for det. Derfor gidder jeg heller ikke lete etter dem og velger å glemme hele matchen allerede i aften. God kveld boys, nå tar jeg kvelden og i mårra er det på med Keane drakta på jobb. Skal bære den med mer stolthet enn på mange år. Deilig å vise våre sanne farger også i motgang (om så bare en kamp) Endret 23. oktober 2011 av toppmeis 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Rooney var legend i dag ja. Class. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bare lurer på hva dere synes om dette. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Idiotisk uttalt av han United mannen, men jeg ser poenget hans. De fleste norske Liverpoolfans synger Justice for the 96 som om det var faren som døde(helt greit for min del egentlig) men veldig mange av dem oppfører seg som om de ikke vet hva som skjedde i Heysel. (Ikke et skudd mot Pool supporterne her inne forøvrig, mer på et generelt inntrykk av de jeg har truffet i virkeligheten.) 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Blir som med alle som synger om Munich, ikke ta de seriøst. Alt de vil ha er oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå