banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvor (type utested) har man best sjanse for å få seg noe kuse i den byen? You're an animal. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hyrlen, du er fra Tromsø, er du ikke? Hvor (type utested) har man best sjanse for å få seg noe kuse i den byen? Tromsø? Trø varsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Blir vel Findus fabrikken sikkert. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nå er vel nord-norge det enkleste stedet å få seg noe. Herlig for sånne som deg som bare skal ha noe på to bein man kan stappe kølla inn i. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Pøh, alt man trenger er en gammel kuforsekk med hull i og god fantasi 6 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Pøh, alt man trenger er en gammel kuforsekk med hull i og god fantasi Hvorfor ikke bare en ku? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har du noen gang blitt sparket av ei ku? 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har du noen gang blitt sparket av ei ku? S&M med en ku Limbeck, ærlig talt? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg ble sparka i trynet av en ku når jeg var liten. Ikke godt. 1 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg ble sparka i trynet av en ku når jeg var liten. Ikke godt. Jeg fikk i det nedre hodet. Enda værre. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hyrlen, du er fra Tromsø, er du ikke? Hvor (type utested) har man best sjanse for å få seg noe kuse i den byen? The Hoff på mine jaktmarker? Hvem har gitt deg lov til det? Grunder er jo safe nesten uansett dag, kjøttmarked nr1, hils damene fra Hyrlen og happyhunting Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hyrlen, du er fra Tromsø, er du ikke? Hvor (type utested) har man best sjanse for å få seg noe kuse i den byen? The Hoff på mine jaktmarker? Hvem har gitt deg lov til det? Grunder er jo safe nesten uansett dag, kjøttmarked nr1, hils damene fra Hyrlen og happyhunting Seriøst? Jentene kjenner deg ved ditt brukernavn på diskusjon.no? 5 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hyrlen, du er fra Tromsø, er du ikke? Hvor (type utested) har man best sjanse for å få seg noe kuse i den byen? The Hoff på mine jaktmarker? Hvem har gitt deg lov til det? Grunder er jo safe nesten uansett dag, kjøttmarked nr1, hils damene fra Hyrlen og happyhunting Nice, takk skal du ha. Jeg går generelt bare etter de på den nedre enden av skalaen, så du har ingenting å frykte Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Får si det som jeg så det genialt skrevet på et annet forum: Han kaster seg fordi han er redd Evra skal skade ham i den voldsomme farten. Men det er ikke filming fordi han reiser seg opp igjen med en gang han skjønner at dommeren ikke blåser. Dagens! (Evt. gårsdagens) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er klart, hadde Evra TRUFFET Downing så hadde det jo vært tidenes gule kort, for Evra er rimelig sent ute. Dog ingen unnskyldning for Downing. Makan til håpløshet. Fyren har spilt bra så langt i år, men på lørdag var han en av Liverpools dårligste. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vet ikke om temaet har vært oppe, men det er for meg rimelig klart at målet som scores av Gerrard burde vært avblåst for offside???? Rotta Suarez er jo MEGET delaktig i målet og står helt klart i en offside posisjon... Nok en elendig dommeravgjørelse etter min mening! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hyrlen, du er fra Tromsø, er du ikke? Hvor (type utested) har man best sjanse for å få seg noe kuse i den byen? The Hoff på mine jaktmarker? Hvem har gitt deg lov til det? Grunder er jo safe nesten uansett dag, kjøttmarked nr1, hils damene fra Hyrlen og happyhunting Seriøst? Jentene kjenner deg ved ditt brukernavn på diskusjon.no? Navnet mitt er ikke så veldig ulikt brukernavnet mitt Men nei, jeg oppgir aldri navn og adresse, har i tillegg en burner i tilfelle de prøver å spore meg opp 9 måneder etterpå. @the hoff, vel det er mye å ta av der oppe, studentby og lite søringer. Og et heads up, ikke snik i taxikøa Endret 17. oktober 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vet ikke om temaet har vært oppe, men det er for meg rimelig klart at målet som scores av Gerrard burde vært avblåst for offside???? Rotta Suarez er jo MEGET delaktig i målet og står helt klart i en offside posisjon... Nok en elendig dommeravgjørelse etter min mening! United kjører jo samme taktikk på frispark med Anderson. Tror også de endret regelen litt i forhold til når man var med i spillet samtidig som de fjernet offside på armer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Side 39 i denne pdf er definisjonen. Regner med den er oppdatert.... Står ikke noe spesifikt om frispark... Linkus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå