Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, la merke til flere. F. eks når Nani triksa litt, Nani tok en liten Ronaldo-overtrekk-hopp-sprett-finte :!: Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, la merke til flere. F. eks når Nani triksa litt, Nani tok en liten Ronaldo-overtrekk-hopp-sprett-finte :!: JA, var akuratt den jeg hadde tenkt å påpeke..hahaha :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tippet på at han kommentaren satt med en del sprit mens han kommenterte. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tippet på at han kommentaren satt med en del sprit mens han kommenterte. hehe, satt der nok med litt chips, par nøtter og en flaske med seks-og-nitti() ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nani tok en liten Ronaldo-overtrekk-hopp-sprett-finte :!: Hahahahahaha! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Han sa flere morsomme kommentarer han kommentatoren. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Flott seier. Vi viser styrke når vi kommer tilbake i 1.omgangen og putter tre. Villa får to utviste, men da er kampen allerede avgjort. Synd Roon brant straffe. Greit å få slappe av litt før Kiev-kampen, hvor vi kan sikre videre CL-avansement. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hadde en om Reo-Cocker også, hva var det han sa. Ikke en av de 300 minst sinna spillerne i PL Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Haha, fant et morsom bilde av Ronaldo... Årets grimase Endret 20. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hadde en om Reo-Cocker også, hva var det han sa. Ikke en av de 300 minst sinna spillerne i PL som sakt, var ikke helt i lodd han kommentatoren nei :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hadde en om Reo-Cocker også, hva var det han sa. Ikke en av de 300 minst sinna spillerne i PL som sakt, var ikke helt i lodd han kommentatoren nei :!: Skal være sånn, liker kommentatorer som har litt humor i tillegg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, jeg har ikke sagt at han har vært dårlig. Men han virket bare ikke helt god og ganske drita. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Haha, fant et morsom bilde av Ronaldo... Årets grimase o.O :!: Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Haha, fant et morsom bilde av Ronaldo... Årets grimase HHHEAHHEA :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er folk drita fulle allerede eller? Virker som om dj dark har tatt et par-8 Bayer allerede her. Og zaltzman Dette smakte godt etter Clattenburg-showet tidligere idag, var rimelig forbanna da skal jeg innrømme. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor skal dem være fulle ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor skal dem være fulle ? Tenker vel på de derre "HAHAHHEHEHEH " under kamptråden Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor skal dem være fulle ? Tenker vel på de derre "HAHAHHEHEHEH " under kamptråden Jeg full? Kunne jeg aldri tenkt meg Må da ha det litt morro på en lørdagskveld Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor skal dem være fulle ? Tenker vel på de derre "HAHAHHEHEHEH " under kamptråden Jeg full? Kunne jeg aldri tenkt meg Må da ha det litt morro på en lørdagskveld Ja, helt enig. 3 poeng, morsom kommentor med masse rare komentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå