Prusk Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis det er noe hold i ryktene om £80k i uka begynner jeg seriøst å gråte. Da har vi i alle fall fått bevis på at man trenger ikke kunne spille fotball for å nå langt i fotball. Nei, det holder visst å vite hvor målet står når man er spiss... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er så gøy å se enkelte debattere. Noen har sagt at Chicharito er en begrenset spiller og plutselig kan han ikke spille fotball. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Angående artikkelen så er det riktig at Torres var ikke så pen når han forlot Liverpool. Dog de fikk en mer enn høy nok sum. Ellers så graver han sin egen grav. Liverpool supportere glorifiserer sin egen klubb, vel ja, de og alle andre og ikke minst han selv. Chelsea har ikke en stor historie og han er veldig flink til å gå en lang runde rundt det temaet. ------- Hernandez er verdt den lønna. Glad han har fått ny kontrakt. En klassespiss Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 1045: FOOTBALL - Manchester United deny claims Javier Hernandez has signed a new five-year contract. The Mexican striker's agent has been quoted as saying the deal was done. But United say that is incorrect and no new deal is imminent. Kilde: BBC. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vidic har tilsynelatende lagt opp landslagsspill. Gode nyheter dette. http://www.101greatgoals.com/video-man-united-captain-nemanja-vidic-misses-crucial-penalty-retires-from-international-football/110085/? Litt rart at han slutter på landslaget så tidlig. Han bør ikke være veldig langt unna toppnivået sitt under neste VM, men for United er dette åpenbart gode nyheter. Vil ikke komme som noen overraskelse om han gjør comeback rett før VM, men jeg synes dette bare er positivt. Begynner å bli "gammel", da er det best at han fokuserer på klubb. Spesielt når det er så sterk konkurranse som det er nå. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Definitivt bare positivt for oss, ja. Vidic har ikke vært uten skadeproblemer de siste årene, og litt ekstra restitusjon mens resten av fotball-eliten spiller landslagsfotball er meget gunstig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har alltid sagt Raste er litt... spesiell. Nå vurderer jeg faktisk å sette på The Last Song eller Hannah Montana the movie Lenke til kommentar
Populært innlegg Medlem-205774 Skrevet 13. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg skjønte det etter han skiftet navn til Chuck Bass... 11 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Da var ny T-Skjorte i hus til lørdag! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Rooney ute i gruppepsillet i EM, ser vi en Rossi? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Å du din dumme dumme kelner Noen som sliter med å akseptere at andre er flinkere enn seg? Idiot. Du har alltid vært en taper, og kommer alltid til å være det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Å du din dumme dumme kelner Noen som sliter med å akseptere at andre er flinkere enn seg? Idiot. Du har alltid vært en taper, og kommer alltid til å være det. Hvis du følger med på twitter så anbefaler jeg deg å lese hva "andersred" har skrevet om saken. Han knuser argumentasjonen til Benitez etter aller kunstens regler, vakkert! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Bitter, neeeeeeiiiiddddaaaaaaaa... Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Skal ikke så mye til for å knuse argumentasjonen til Benitez. Alt han sier er jo idioti. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Rooney ute i gruppepsillet i EM, ser vi en Rossi? VegardHeggem Vegard Heggem Slapp av, England har jo Carroll! #2pl Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Føkk it, jeg poster likesågreit et par tweets her for de late. andersred Andy Green Rafa WAS RIGHT. Add wages to net transfers and SAF outspent him by £5m. That explains the 6-2 trophy advantage! It cost me £1 everytime I download another year of #LFC accounts and each time it says the same thing. Evans/Houllier/Benitez outspent SAF. 3 hours ago andersred Andy Green Full spreadsheet of the #LFC and #MUFC transfer data for the dweebs amongst you. docs.google.com/spreadsheet/cc… 3 hours ago andersred Andy Green LFC fan asked for data back to 2000. #LFC spent £403m, recouped £207m, net £195m. #MUFC spent £388m, recouped £225m, net £163m. 3 hours ago andersred Andy Green Even add back Ronaldo sale proceeds and Benitez spent £23m more... 4 hours ago andersred Andy Green Benitez spent £301m on gross transfers over 6 yrs at #LFC recouping £144m. Fergie same period spent £231m, recouped £178m. #facts 4 hours ago 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Takker Hoff. Eg boikotter fjasbok og twitter. Så det var bra du postet. Benitez må være tidenes idiot. Hadde håpt noen gikk i strupen på han og bad han kommentere tallenes tale. Men det ville vel bare ført til nok et sammenbrudd. Så kanskje vi skal spare pleierne for overtiden? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis det er noe hold i ryktene om £80k i uka begynner jeg seriøst å gråte. Da har vi i alle fall fått bevis på at man trenger ikke kunne spille fotball for å nå langt i fotball. Hmmm, ja Chicharito er en elendig fotballspiller. http://www.youtube.com/watch?v=WRCqblwz2Hs&feature=player_embedded Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg vet ikke hva du prøver på her. Prøver du å bruke videoen over som et argument for at Hernandez er en god fotballspiller? Han har sine ekstremferdigheter, men det er uten ball. Som fotballspiller for verdens nest beste klubb føler jeg det bør være et minimumkrav at man er i besittelse av basisferdigheter man lærer i syverfotball. Jeg setter pengene mine på at Hernandez ikke var mer enn en heldig målscorer i sin første sesong for klubben. Om han gjentar bedriften ønsker jeg selvfølgelig å ha han i troppen, men da som en supersub. Hernandez er ikke god nok og kommer aldri til å bli god nok til å være førstevalg for en klubb av Uniteds størrelse. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå