Leo_Khenir Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette ødelegger jo hele føkkings nyttårsaften for meg. Jeg skulle jo ha en hel dag hos en kompis (som er NUFC-supporter), med pils, sjampis, brunsprit, god mat, fotball og raljering over hvor dårlig Leon Best er ifht Andy Carroll og inngniing av at sebradrakter er mye verre enn mensdrakter og AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH /endrant Feil tråd, kanskje. ANYWAY. FFffffu. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Siden Newcastle har slikt et slikt sterkt lag denne sesongen, stiller Liverpool og Man Utd samlet lag for å kanskje kunne slå Newcastle. Men sånn seriøst, jeg aner ikke. Hvordan hadde det styrket oss? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Se, verdens søteste dyr. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Rooney smeller til med rødt kort. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Som en skrev på et annet forum: Rooney sent off! Wonder if Rooney's father had that one on his betting slip. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Flott, da slipper han å bli forstyrret av landskamper ei stund Endret 7. oktober 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 FAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnnnn Evra og Young skadd i kveld :(Jævla horete landskamper Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Satse på at det bare er en smell da, og ikke noe alvorlig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Fabio likeså! Jones Rio Vidic Evans/Smalling blir vel forsvarsfireren mot Liverpool... Endret 8. oktober 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vidic OG Rio? Eg tror det når eg ser det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vidic/Jones håper jeg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Yesss, Vidic tilbake Håper også Rio starter. Jones med sine offensive blottleggende løp funker også. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Lurer på hva oddsen er for at Vidic får rødt kort.. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Yesss, Vidic tilbake Håper også Rio starter. Jones med sine offensive blottleggende løp funker også. Så lenge dere starter med Carragher (at best like god som Jim Larsen) kan dette kun gå en vei uavhengig av hvem vi starter med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Ja, Carragher bruker å gjøre en dårlig figur mot United. Riktig. Er det en kamp i året Carra virkelig spiller kurrant så er det hjemme mot United(muligens også Everton-kampene) Endret 8. oktober 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Endret 8. oktober 2011 av LunaticFanaticHD 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Anbefaler alle å sjekke ut United (2011) Plot: United is based on the true story of Manchester United's legendary "Busby Babes", the youngest side ever to win the Football League and the 1958 Munich Air Crash that claimed eight of the their number. The film draws on first-hand interviews with the survivors and their families to tell the inspirational story of a team and community overcoming terrible tragedy. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Sumokode up for grabs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå