DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sir Alex told @nickcoppack for Inside United that he sees Antonio Valencia as an option in the centre of midfield #mufc Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hmm, The Game eller Toppmeis som du kaller deg nå. Hvor blir det av førsteposten som du har utsatt så lenge? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Siden du spør meg, så spør jeg deg. Vet ikke. Jeg orker ikke fullføre greia nå i alle fall. Tar det når jeg får lyst og tid, eller ikke i det hele tatt. Ønsket aldri å bli satt som TS før innlegget var ferdig, tbh. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sir Alex told @nickcoppack for Inside United that he sees Antonio Valencia as an option in the centre of midfield #mufc Han har vel spilt i en offensiv midtbanerolle på landslaget tidligere? Jeg kan se det for meg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva er denne tingen med at faren til Rooney er arrestert for å deltatt i betting scam? Noen som veit noe konkret om det? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sir Alex told @nickcoppack for Inside United that he sees Antonio Valencia as an option in the centre of midfield #mufc Han har vel spilt i en offensiv midtbanerolle på landslaget tidligere? Jeg kan se det for meg. Jeg ser for meg at Valencia kan være bra i en indreløper-rolle. Han er litt begrenset fordi han ikke kan bruke venstrebenet, men bortsett fra det kan han være bra. En 4-3-3 / 4-5-1 av de følgende spillerne lukter det svidd av. Valencia Carrick Anderson Nani Rooney Young Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva er denne tingen med at faren til Rooney er arrestert for å deltatt i betting scam? Noen som veit noe konkret om det? Ikke noe mer enn dette.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 #MUFC fixtures: Villa (A) Sat 3 Dec @ 5.30pm; QPR (A) Sun 18 Dec @ 12pm; Blackburn (H) Sat 31 Dec @ 12.45pm; Newcastle (A) Wed 4 Jan @ 8pm. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Sir Alex told @nickcoppack for Inside United that he sees Antonio Valencia as an option in the centre of midfield #mufc Han har vel spilt i en offensiv midtbanerolle på landslaget tidligere? Jeg kan se det for meg. Jeg ser for meg at Valencia kan være bra i en indreløper-rolle. Han er litt begrenset fordi han ikke kan bruke venstrebenet, men bortsett fra det kan han være bra. En 4-3-3 / 4-5-1 av de følgende spillerne lukter det svidd av. Valencia Carrick Anderson Nani Rooney Young Kan sikkert fungere det. Men tror egentlig både Nani og Young kunne fungert vel så bra i samme rolle. Kanskje helst Nani siden Young er det sterkeste kortet på venstrekanten. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 #MUFC fixtures: Villa (A) Sat 3 Dec @ 5.30pm; QPR (A) Sun 18 Dec @ 12pm; Blackburn (H) Sat 31 Dec @ 12.45pm; Newcastle (A) Wed 4 Jan @ 8pm. Hæ? Er ManU=Rovers tidligkamp nyttårsaften? PL.com opererer med at det er LFC-NUFC Saturday 31st December 2011 Liverpool v Newcastle United 12:45 Arsenal v QPR 15:00 Bolton Wanderers v Wolverhampton Wanderers 15:00 Chelsea v Aston Villa 15:00 Manchester United v Blackburn Rovers 15:00 Norwich City v Fulham 15:00 Stoke City v Wigan Athletic 15:00 Swansea City v Tottenham Hotspur 15:00 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mulig de ikke har oppdatert enda da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Nuhvel. Samma for min del, jeg begynner å drekke kl 12 uansett 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Flott for deg. Now gtfo. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Necro-gutta tar vel affære her, regner jeg med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Faen for et mongis ansiktsuttrykk. Og faen, hendene. Ser ut som om du skal klore noen til helvete og tilbake igjen. Endret 7. oktober 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 #MUFC fixtures: Villa (A) Sat 3 Dec @ 5.30pm; QPR (A) Sun 18 Dec @ 12pm; Blackburn (H) Sat 31 Dec @ 12.45pm; Newcastle (A) Wed 4 Jan @ 8pm. Hæ? Er ManU=Rovers tidligkamp nyttårsaften? PL.com opererer med at det er LFC-NUFC Saturday 31st December 2011 Liverpool v Newcastle United 12:45 Arsenal v QPR 15:00 Bolton Wanderers v Wolverhampton Wanderers 15:00 Chelsea v Aston Villa 15:00 Manchester United v Blackburn Rovers 15:00 Norwich City v Fulham 15:00 Stoke City v Wigan Athletic 15:00 Swansea City v Tottenham Hotspur 15:00 Magpies-kampen vår er flytta til 30. istedet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har dere kilder? KILDER SIER JEG Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Siden Newcastle har slikt et slikt sterkt lag denne sesongen, stiller Liverpool og Man Utd samlet lag for å kanskje kunne slå Newcastle. Men sånn seriøst, jeg aner ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå