Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har ikke fått med meg denne før Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 If you stink, come and buy cologne! =D Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Og da fikk jeg plutselig et litte trallala øyeblikk igjen... Manchester United Limited Edition 19 Times League Champions Box Set og Manchester United Limited Edition Paul Scholes Commemorative Box Set Får vel kalle det årets julegaver til meg selv Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Evra er kaptein for tiden. Det er så mange jeg ville valgt forann. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Evra er kaptein for tiden. Det er så mange jeg ville valgt forann. I dagens lag er det kun Fletcher jeg ville vurdert som kaptein i stedet for Evra. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor Evra foran Rooney? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er meir logisk å ha kapteinen lenngere bak i bana. Derfor det oftast er keeper/forsvarsspelarar som er kapteinar. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Eller sentrale midtbanespillere. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er nå sant, og det er på grunn av overblikket de får bak på banen. Men det er ikke så veldig sjelden at du ser en spiss med Kapteins-bindet likevel. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Og da fikk jeg plutselig et litte trallala øyeblikk igjen... Manchester United Limited Edition 19 Times League Champions Box Set og Manchester United Limited Edition Paul Scholes Commemorative Box Set Får vel kalle det årets julegaver til meg selv Personen jeg digger deg litt nå, men økonomien min hater deg. Bestilte meg Scholes-versjonen, kommer vel på nærmere 2000 spenn det der? Nummer 19 er ikke i nærheten så gjevt for min del. Er det noe spesielt med produkter over 1000spenn igjennom tollen forresten, eller er det bare noe jeg syns å ha hørt? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor Evra foran Rooney? I mine øyne er ikke Rooney kapteins-emne lenger. Men det er sikkert bare meg. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Etter disse overgangsgreiene for en stund tilbake? Om Rooney hadde vært kaptein tror jeg han kunne gjort det bra i den rollen, han er en som passer til det. 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 På kva grunnlag? Eg meiner ein spiss, og da spesielt Rooney som spring rundt på bana og jobbar "heiletid" har meir enn nok å kontrollera seg om si oppgåve. Det er lettare for ein bakspelar å konsentrera seg om resten av laget. Ein spiss har nok med seg sjølv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 En spiller som for 1 år siden ville forlate klubben har ingenting som kaptein og gjøre. 5 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det noe spesielt med produkter over 1000spenn igjennom tollen forresten, eller er det bare noe jeg syns å ha hørt? Posten pleier å ta en hundrelapp ekstra for å gjøre jobben, de må jo trykke på en ekstra knapp på kalkisen... Men nå blir vel dette sendt med UPS tror jeg, men jeg husker ikke i farten om de tar noe ekstra viss det koster over tusen kroner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 United har 19 poeng. Målforskjellen er på +19 mål. Målskårer i går, Welbeck (Nr 19). 19 strake seire på OT i ligaen. Og 19 titler. 19 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 En spiller som for 1 år siden ville forlate klubben har ingenting som kaptein og gjøre. Evra ville vel forlate klubben for 18 måneder siden Men enig angående Rooney, synes ikke han er et kapteinsemne, alt for humørsyk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Et år er tolv måneder det Hoff...... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Etter disse overgangsgreiene for en stund tilbake? Ja, det er bare å bagatellisere det om du vil det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 En spiller som for 1 år siden ville forlate klubben har ingenting som kaptein og gjøre. Enig. Han har heller ikke prestert som spiller på over et år, og jeg ville gjerne sett en annen som kaptein når ikke Vidic spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå