Jotun Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Eg takler ikke trynet på fyren. Synest han er en oppblåst og overvurdert blære. That's love! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Så mye Balotelli elsk i en Utd tråd? Something is wrong. Hva er galt med det? Selv liker jeg fyren Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=4VX3gOcUuNE Tar heller siden til eks-kapteinen vår if you know what I mean. Endret 28. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Balotelli er like elskverdig som en værkende vorte på innsiden av rævballene 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Har en liten gave til tc47 (intern) Edit: Og en av Park da, siden du er så fan ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Litt flere fra giftråden på cæffen. Evans happy med Carrick Nani moser Ivanovic Endret 28. september 2011 av toppmeis 6 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvor lenge blir Rooney ute? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sammen med Vidic så står han som usikker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Spiller ihvertfall mot LFC Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ikke vanskelig å skjønne hvorfor Ferguson ikke ville gi Tevez en ny kontrakt, makan til fyr. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Han blir plaget av noe utenfor fotballen og det påvirker han for mye. Tror det er der man må begynne med troubleshooting Må si at det er bra vi dukket unna den kula. Lurer på hvordan Fergie hadde reagert om noen hadde nektet å spille. Vi hadde hørt han herfra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Woah, visste dere om dette vedr. Scholesy i 2001? Takk Gud for at han oppførte seg bra etter det. Dette viser at til og med de absolutt beste og de med mest klubbfølelse kan gå på samme smell pga ren frustrasjon/irritasjon. Kommer bare i den tankegangen og KLARER ikke å komme seg ut av det før ikke det har gått over. Så jævlig takknemlig for at Fergie ga han noen dager, største bot han kunne gi før han fortalte ham å "get on with it". Ellers hadde vi gått glipp av utrolige år av en av de beste midtbanespillere i PL noensinne (den beste for meg men ja..). Mye kan skje i fotball når man leser en slik artikkel altså.. glad det skjer med en nå-City spiller og ikke skjedde med en type Scholes under oss. Phew. "I went to apologise as soon as I realised I'd made a massive mistake. - Dette var viktigste handlingen i hele saken. Man kan gjøre noen dumme ting in the heat of the moment, litt som det der med hva vi føler og sier under kamper; men innrømme at vi tok feil senere etter man har tenkt litt over hele saken. "He fined me the maximum and that was it - the story was over and I think I played the next game." Endret 29. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Trodde de fleste visste om den saken jeg. Stygg ripe i lakken til en fyr med en enorm karriere, men ikke noe annet. Tevez derimot, forventer nesten at han skal finne på slike ting. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Ja, kan tenke meg de fleste vet om det. Interesserte meg i fotball rundt 02/03, starten av den sesongen så ja. Godt down-to-earth intervju med Scholes da. Endret 30. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, litt morsomt hvor snakkesalig han er blitt nå^^ Husker ikke om han faktisk spilte den kampen eller ei. Men merkelig av de som satte opp kampene at vi skulle spille mot Liverpool på søndag, også mot Arsenal (riktignok i Ligacupen), dagen etter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Veldig merkelig. Men hadde jeg vært supporter da så hadde det vært ren skuffelse fra min side av å høre noe sånt, det må jeg innrømme. Scholes eller ikke. Veldig glad for at ting ble sånn som det ble etter det da. Legend. Endret 30. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, jeg trodde ikke på det da jeg hørte det første gang. Gikk i lang tid og trodde det var en merkelig spøk. Var for utrolig til å være sant. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Den overrasket meg. Kan ikke huske at det var noe i avisene Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg visste det, men tenkte ikke på det før jeg leste det intervjuet. Jeg tror det står noe om det i selvbiografien til Giggs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå