NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Men for svarte helvete da? Ronaldo på benken!? Vidic ikke med engang!? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Faen til helvette, 1-0 til Aston Villa. Ta ut Anderson og sett innpå Ronaldo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 JA FOR FAEN! JAAAAA! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 HAHEAHEHA, LATTIS :!: Midtforsvaret til Villa Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva faen skjer nå a ? 1-3 jo, snuoperasjon som faen. Han kommentaren høres ikke edru ut :!: Ta ut Anderson i pausen og sett inn på Ronaldo så kan vi få flere mål. Jeg tipper 1-4 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hva faen skjer nå a ? 1-3 jo, snuoperasjon som faen.Han kommentaren høres ikke edru ut :!: Ta ut Anderson i pausen og sett inn på Ronaldo så kan vi få flere mål. Jeg tipper 1-4 ikke helt edru? han er jo drita stakkar :!: han sier jo PÌKE istedenfor "pikè"..og etter night slo rooney i duell, " oOoo, night slo rooney i en duell" tror jeg lo meg ihjel :!: EDIT: ble litt omformuleringer her Endret 20. oktober 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, det var det jeg reagerte på. :!: Når han sa ohhhh og resten, fikk jeg så jævla latterkrampe. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er greit å spille mot lag som opererer med flere nisser i forsvaret sitt. Tenker O'Neil tar frem spanskrøret sitt og gir Zap Knight og co en skikkelig overhøvling nå i pausen :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, det var det jeg reagerte på. :!: Når han sa ohhhh og resten, fikk jeg så jævla latterkrampe. Jeg vil og høre!! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, det var det jeg reagerte på. :!: Når han sa ohhhh og resten, fikk jeg så jævla latterkrampe. Jeg vil og høre!! skal love deg att ifra det øyeblikket var jeg sikker i min sak at den kommentatoren der er anten det snåleste på norsk tv, eller er han alvorlig drita..fy faen :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Haehae! Hvor ser dere den? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Haehae! Hvor ser dere den? ser kampen? hjemme, i tv-stova EDIT: du mente sikkert kanal ehm, canal+ Sport 2 Endret 20. oktober 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Snåleste? Mildt sagt jo, Sier Pique navnet feil, han sier pike jo... Han er en gutt assa.:!: Men håper på en fartsfyllt 2. omgang, med Ronaldo på banen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Håper Ronaldo blir spart, unødvendig å risikere å bruke en småskadet spiller nå som kampen er vår. Håper også Simpson får prøve seg, Brown ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er han småskadet? Ikke hørt om det jeg.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Villa har 2 (?) utviste og vi bommer på straffe. Haha. Bør putte et par til da. EDIT: Sier jeg i det vi scorer! Endret 20. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Haha, har tippet riktig resultat 3 ganger på rad :!: Begynner å lure på om jeg er synsk Dårlig kamp av United side, utenom scoringene. Rooney er ingen mann til å ta straffe, men tipper på at han fikk tatt den pga Hat-Tricken. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 HAHAH, la du merke til en ting til i andre omgang med kommentator Raste? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå