Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Noe som er skrevet i affekt etter en brutal takling på en av våre spillere trenger ikke være representativt for vedkommendes ståsted når topplukket har kjølt seg ned. Finnes det noe tristere enn brukere som graver i eldre innlegg for å "ta noen"? Skjerp deg. PSV er vel relativt moderat og dempet i sine ytringer vanligvis, så jeg tror på vedkommende når han skriver det han gjør.

 

Spent på klubbens offentliggjøring ang denne saken og jeg håper virkelig Ferguson "overdriver" og slakter Hargreaves. Fullstendig mangel på respekt ovenfor både klubb og fans etter alle disse årene, uansett om han har et poeng vdr det medisinske eller ikke. I det minste kunne han holdt kjeft og insett han befinner seg i en særdeles prekær posisjon. Føler meg snytt og igrunn relativt bitter på Hargreaves, samledes som jeg innerst inne er litt småforbanna på klubben min også, som lot ham gå.

 

Tror mange her har glemt hvor god Hargreaves engang var. Selv om han ikke har lenge igjen på toppnivå, så er han en type som virkelig kan hjelpe City om han holder seg skadefri. Hvor bittert er det ikke da at han sanket lønn og snyltet på Utd i tre år uten at vi fikk smake på noen av fruktene.

 

Huff, håper han får minimalt med spilletid.

Endret av Game
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe som er skrevet i affekt etter en brutal takling på en av våre spillere trenger ikke være representativt for vedkommendes ståsted når topplukket har kjølt seg ned. Finnes det noe tristere enn brukere som graver i eldre innlegg for å "ta noen"? Skjerp deg. PSV er vel relativt moderat og dempet i sine ytringer vanligvis, så jeg tror på vedkommende når han skriver det han gjør.

 

Spent på klubbens offentliggjøring ang denne saken og jeg håper virkelig Ferguson "overdriver" og slakter Hargreaves. Fullstendig mangel på respekt ovenfor både klubb og fans etter alle disse årene, uansett om han har et poeng vdr det medisinske eller ikke. I det minste kunne han holdt kjeft og insett han befinner seg i en særdeles prekær posisjon. Føler meg snytt og igrunn relativt bitter på Hargreaves, samledes som jeg innerst inne er litt småforbanna på klubben min også, som lot ham gå.

 

Tror mange her har glemt hvor god Hargreaves engang var. Selv om han ikke har lenge igjen på toppnivå, så er han en type som virkelig kan hjelpe City om han holder seg skadefri. Hvor bittert er det ikke da at han sanket lønn og snyltet på Utd i tre år uten at vi fikk smake på noen av fruktene.

 

Huff, håper han får minimalt med spilletid.

Ai, ai, ai. Selvsagt er jeg klar over det, Game. Eneste grunnen til at jeg poster det, er at PSV spesifiserer "uansett situasjon".

 

Om jeg hadde gravd i gamle innlegg for å "ta" PSV, så hadde det vært smålig, om ikke tragisk. Er bare et lite humoristisk innslag for å vise at alle her tenker og sier forskjellige ting fra tid til tid.

 

No further comment.

Lenke til kommentar

Manchester United is disappointed with Owen Hargreaves’ remarks after the game on Wednesday. The Club gave him the best possible care for three years and is as disappointed as anyone he was not able to play a part in the team’s success at that time. It has shared all the medical records with Manchester City and is comfortable with the actions taken by its medical staff at each step of his many attempts at rehabilitation.

 

United does not acknowledge any validity in the comments Owen is alleged to have made.

 

Manchester United has some of the best sports medical staff in world sport, who have made a significant contribution to United’s on-pitch success in recent seasons.

 

 

Lenke til kommentar

CLUB statement fra Utd mot denne fyren som faktisk får støtte av noen Utd supportere nå. Official statement må jo si "dissapointed with remarks" mens vi som kan si vi hva vil osv kan glatt si at vi er mer enn dissapointed. Jeg var pisssur før Hargreaves kom med noen remarks jeg, så ja. Han er rett og slett en jævla fitte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ai, ai, ai. Selvsagt er jeg klar over det, Game. Eneste grunnen til at jeg poster det, er at PSV spesifiserer "uansett situasjon".

 

Om jeg hadde gravd i gamle innlegg for å "ta" PSV, så hadde det vært smålig, om ikke tragisk. Er bare et lite humoristisk innslag for å vise at alle her tenker og sier forskjellige ting fra tid til tid.

 

No further comment.

 

Jeg er bare glad for at folk påpeker at jeg ikke er bedre enn noen andre. Det jekker meg ned! :cool:

 

Jeg må vel moderere meg litt på generelt basis også, så du (evt. andre) ikke kommer og biter meg igjen:

 

Jeg hadde ikke blitt lei meg om noen av de som konstant takler helt håpløst (og utgjør en fare for andre) fikk føle det (jmfr. Davies, Gallas, Shawcross, Adam, Henry, Brown m.fl.) de i verste fall kan påføre andre. Det er dog ikke noe jeg går rundt uaffektert og ønsker.

Lenke til kommentar

CLUB statement fra Utd mot denne fyren som faktisk får støtte av noen Utd supportere nå. Official statement må jo si "dissapointed with remarks" mens vi som kan si vi hva vil osv kan glatt si at vi er mer enn dissapointed. Jeg var pisssur før Hargreaves kom med noen remarks jeg, så ja. Han er rett og slett en jævla fitte.

 

Dramaqueen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...