Ol'H Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Cudos til alle som taler sin mening, ikke cudos til alle som føler formet av hva som er politisk korrekt. Den havner vel hos begge parter. Jeg føler for å slå Kristin Halvorsen og Audun Lysbakken midt på kjeften, det er mitt standpunkt. Så om mine følelser for Hargy hadde vært kraftigere ville jeg nok ønsket han skadd innerst inne om jeg skal være ærlig, dog nok bare et saftig slag på kjakan. Men jeg bryr meg ikke om han, han dro til en klubb noen kaller et godt karrierevalg, noe som er en vits. Mancini nevnte han ikke engang når han skulle nevne spillere han hadde tilgjengelig på sentral midtbane, Hargreaves har minimalt med sjans på skikkelig spilletid der. Et godt karrierevalg hadde vært en mindre klubb dere han kunne vært mer sikker på spilletid i Premier League, men nei, han valgte å dra til City. Hvorfor, jo for å suge enda mer penger. Dritfyr, men jeg gir faen, han går inn i historien som en dust som ihvertfall ikke jeg kommer til å minnes med gode følelser. Endret 22. september 2011 av Hyrlen 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå kan man ikke sammeligne Owen og Hargreaves heller da. To forskjellige situasjoner. Jepp, som ble beskrevet i puben, M. Owen-situasjonen var tusen ganger verre. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå leser jeg på Twitter at Hargreaves faktisk går ut i media og skylder på United for sine skadeproblemer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå kan man ikke sammeligne Owen og Hargreaves heller da. To forskjellige situasjoner. Jepp, som ble beskrevet i puben, M. Owen-situasjonen var tusen ganger verre. Haha, absolutt ikke. Røyket noe? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 For øvrig. Selvfølgelig blir han skadet igjen. Det er Hargreaves det er snakk om. Større sjans for å vinne i lotto enn at han går skadefri en-to sesonger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) http://www.guardian.co.uk/football/2011/sep/22/owen-hargreaves-manchester-city-united http://www.guardian.co.uk/football/2011/sep/22/owen-hargreaves-manchester-united-injury Endret 22. september 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha, absolutt ikke. Røyket noe? Les. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 22. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. september 2011 Moralister? Jeg klarer iallfall å sette ting i perspektiv. Hargreaves kjempet for å komme tilbake fra skader. Han kunne ikke gjøre det alle fotballspillere ønsker, trene og spille fotball. I stedet måtte han drive med umåtelig kjedelig trening dag etter dag. Han prøvde å komme tilbake, men ble igjen stoppet av skader. Jeg er sikker på at mye av det som drev Hargreaves til å holde ut og kjempe for å komme tilbake, var tanken på å få spille for Manchester United igjen. Jeg tror neppe han hadde holdt ut i tre år for å komme tilbake for Stoke. Han ble skadet, og han hadde en kontrakt. Han gjorde sin del av jobben under denne perioden. Han lå ikke på sofaen og spiste fish'n'chips. Han gjorde øvelser om, og om, og om igjen. Når han endelig så ut til å være helt skadefri, så bestemte klubben seg for at de ikke ville satse videre på han. Owen Hargreaves hadde uttrykt et ønske om at han ville fortsette i klubben. Det er greit at vi takker nei til han, men da kan vi heller ikke legge noen føringer på mannen. Han er profesjonell fotballspiller, ikke supporter. Det var svært få klubber som viste interesse for han. Manchester City var den eneste som kunne kjempe om titler. Ambisjoner og penger gjorde at han naturlig nok valgte dem. De fleste forstår dette. Det er selvsagt vanskelig å begripe som Manchester United-supporter, men det virker ikke som våre egne spillere har noe problem med det. (jf. Rio) Jeg har aldri ønsket en eneste spiller en alvorlig skade, og vil aldri gjøre det. Jeg synes faktisk det er skremmende å lese innleggene deres (Game/tc47) http://www.youtube.com/watch?v=oaUorPFmw2w 10 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg kunne på sett og vis skjønt reaksjonene om OH hadde oppført seg som en dritt, spilt dårlig og generelt hatt dårlige holdninger. Men når han dag ut, dag inn kjemper for å komme tilbake i troppen, for så å ikke få fornyet kontrakt når han endelig er skadefri har jeg seriøse problemer med å se hvordan rasjonelle mennesker kan ønske han skader og det som verre er. Men det får være deres problem. 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Cudos til alle som taler sin mening, ikke cudos til alle som føler formet av hva som er politisk korrekt. Den havner vel hos begge parter. Jeg føler for å slå Kristin Halvorsen og Audun Lysbakken midt på kjeften, det er mitt standpunkt. Så om mine følelser for Hargy hadde vært kraftigere ville jeg nok ønsket han skadd innerst inne om jeg skal være ærlig, dog nok bare et saftig slag på kjakan. Men jeg bryr meg ikke om han, han dro til en klubb noen kaller et godt karrierevalg, noe som er en vits. Mancini nevnte han ikke engang når han skulle nevne spillere han hadde tilgjengelig på sentral midtbane, Hargreaves har minimalt med sjans på skikkelig spilletid der. Et godt karrierevalg hadde vært en mindre klubb dere han kunne vært mer sikker på spilletid i Premier League, men nei, han valgte å dra til City. Hvorfor, jo for å suge enda mer penger. Dritfyr, men jeg gir faen, han går inn i historien som en dust som ihvertfall ikke jeg kommer til å minnes med gode følelser. Umulig å si noe imot dette. Å gå ut i media og snakke slikt om å ha vært "guinea pig" osv og gråte sånn. Spar meg. Sorry for at alle legene i Utd prøvde sitt beste og testet alt de kunne for å fikse deg. Guinea pig. Jesus. Profesjonelt sagt! Endret 22. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hargreaves snakker jo faktisk relativt positivt om United i det intervjuet, selv om han sier at ting kunne ha blitt gjort anderledes og at han følte seg som en forsøkskanin fordi så mye ble prøvd, legger han til at det er lett å si i ettertid. Han har oppført seg veldig proffesjonelt angående det intervjuet TC. 6 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Testet alt de kunne? Det høres for meg ut som om målet var å få OH ut på banen så fort som mulig, og at det derfor har tatt så mye lenger tid. Det er heller ikke sagt som noe "sleivspark". Det må gå an å innrømme feil, og hvis det OH sier er sant, så har vi begått et par. 5 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kanskje han gjør det beste ut av hele situasjonen ja, men det Hyrlen sier er sannheten. Det virker ikke akkurat som en veldig kul fyr som noen gang kommer til å bli husket som en veldig snill og fin fyr. Valgte igjen muligheten å tjene mest, og resten er allerede sagt om og om igjen. Og sympati er det siste han fortjener. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg synes synd på Hargreaves, og ingenting hadde gledet meg mer om han hadde blitt skadefri og spilt for United, men slik ble det nå ikke. Hvis han nå holder seg skadefri for City, så er det ganske komisk igrunn, men han har så absolutt fortjent det, selv om det er et drittlag han spiller for 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 La meg bare legge til en ting: Hadde absolutt elsket om han hadde spilt på 23. okt på Theatre of Dreams. Fy faen så herlig det hadde vært. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Klart når noen sier noe som er det samme som en selv mener så er det "sannheten" Tror mange lar hatet over klubbene gå litt vel hardt utover spillere her. Får være måte på. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hargreaves har jo selvsagt ikke i denne saken tatt så mye hensyn til Utd og mer på seg selv, noe som kanskje er beklagelig, men forståelig i dagens fotball. City kan dessverre tilby mer enn bare penger nå. De er med og kjemper om titler, og kommer nok til å gjøre det lenge framover. Nå kan de faktisk hente klassespillere som allerede tjener megafett i klubbene de er i, fordi de kan tilby andre ting enn penger. (selv om det nok enda er en stor faktor, men det er det for alle klubber nå til dags. Se Sneijder og Mata) 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Overta posisjonen til Utd altså. Same difference. Hva i all verden. Hvordan kan det være det samme? Vi er Manchester United. De er Manchester City. For at det skal bli det samme så må de to klubbene slåes sammen. Jævla mye skal råtne i Manchester før det skjer Herregud, bare tanken gjør meg kvalm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 OK, alt det der ble rotete Limbeck. Mente det aldri sånn som du tror. Tenker rent på at de vil en gang ha like mye pokaler som oss og ende opp høyere på tabellen år etter år og vinne CL flere ganger enn oss osv. Akkurat den delen ble veldig uklart fra min side pga hele Hargreaves-greien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå