Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Så jævla ekkelt å ønske spillere den slags. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Barnslig. Edit: Til tc47, for de som ikke forsto det. Endret 22. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Jeg var visst èn av dem, beklager det. Endret 22. september 2011 av Redneck 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hargreaves hefter meg ikke noe serlig, han gjorde helt sikkert det han kunne for oss den tiden han var her. Ønsker han til lykke med alt som ikke hjelper City. Ville han passet inn i dagens Manchester United. Jeg elsker han som spille type, men det er fordi han passer så godt inn i det United laget jeg vil ha Dessuten tror jeg godt han kunne hjulpet oss i de to finalene som det blir fokusert så mye på siden han kunne ha klart å forstyrre pasningsspillet til Barca -------- Hvor mange mål ar Torres mot Chelsea? Hadde vert morro i vist når han har nulla ut sine egne mål mot klubben Endret 22. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er forskjellig enn de andre sakene hvor man aldri skal håpe at noen blir skadet. I mine øyne siden han spilte FEM FUCKINGS minutter for oss iløpet av 3 år, så ER han skadet i hodet mitt. Han SKAL ikke spille mer, og når han først spiller så er jeg glad; men oi, så er det for City plutselig etter han får gratis penger i 3 år. Jævlig mye og. He can fuck off. Virkelig håper han ikke klarer å hjelpe City = stay injured, bitch. Wow. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg ser ikke den jeg. Noen mener det va fletcher som manglet i den første finalen, og på den forrige finalen var det sikkert en annen spiller som manglet. Sannheten er vel at Barca var bedre i alle leddene på banen. En midtbanespiller hadde ikke stoppet hele det laget der. For å bli like god som Barcelona må man ta det gradvis. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg sa " kunne ha gjort en forskjell " Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå var dette i 2009 og vi var på nivå med Barca. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Personlig så håper jeg Hargreaves blir skadet og må legge opp, jo før desto bedre. Hadde jeg vært Utd spiller ville jeg tatt på meg ansvaret og kjøtta judas v2 rett ned og spytta'n i krøllene om våre veies hadde møttes. Da skulle jeg strålte av med mitt velfortjente røde. Må jo bare le av moralistene her inne. Er ikke som om Hargy har levd på gata i mellomtiden heller, han har nok hatt til smør på brødskiva og vel så det. Takk for lojaliteten og klubbfølelsen Hargreavs, håper Rafael knuser leggen din i oktober. http://www.youtube.com/watch?v=pK2IeMQLCjQ 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Game, will ya marry me? Må jo bare le av moralistene her inne. Er ikke som om Hargy har levd på gata i mellomtiden heller Word word word. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Forskjell på å være moralist og det å ha litt i hodet. Selv om M. Owen er fotballens ekleste fyr gidder jeg ikke håpe han blir skadet, ei heller at Rooney skal smitte han med AIDS. 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Rart det er krig i verden. 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ikke spesielt overrasket til holdningene til enkelte. Men det får være så. 4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Igjen, vil ikke at spillere skal bli skadet. Men noen som er det fra før av i 3 år og får pissmasse penger av en klubb som er veldig snill mot ham, går ikke og spiller for klubben som prøver å OVERTA klubben han fikk så mye støtte fra. OVERTA klubben. Cunt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ja, City prøver vel å kjøpe opp Man Utd. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Overta posisjonen til Utd altså. Same difference. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Dummeste jeg har hørt. Alle klubber prøver å gjøre det best mulig. 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Ja, og du vet selv at Hargreaves sin klubb sitt (ganske realistisk) mål er å bli bedre enn Utd. I ligaen, i CL, alt. Ganske snart og. Timingen av hele greien er jo mye verre enn 3 år siden, det er poenget. 3 år siden hadde det ikke vært like ille. Endret 22. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Nå kan man ikke sammeligne Owen og Hargreaves heller da. To forskjellige situasjoner. Dog, er helt enig med Game. Jeg håper han blir skadet igjen. Endret 22. september 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå