Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får satse på det. Har jo hatt et godt tak på villa, men det er ofte en bortekamp eg aldri er heilt sikker på. Men håpar vi kan fortsette trenden fra forrige runde, og at Roon og Ron kan gjere som dei gjorde på landslaget. Alltid fint dersom vi kunne slått Villa med en to-tre mål i det minste, vi må jo score litt, for å ta igjen målforskjellen til et par andre lag. Håpar vi klarar å holde tett bakover også. Det seier mykje om forsvaret og keeper, når vi går så mange kampar uten baklengs og så lenge vi klarer det kan vi jo heller ikkje tape.

 

Håpar vi får sjå litt til Anderson i dag. Og eg lurer på om eg heller ville hatt Pique eller Simpson på høgre-kanten, no når Wes har vore skadd og sånn...

 

Menmen lykke til alle sammen uansett. ;)

Lenke til kommentar
Vi får satse på det. Har jo hatt et godt tak på villa, men det er ofte en bortekamp eg aldri er heilt sikker på. Men håpar vi kan fortsette trenden fra forrige runde, og at Roon og Ron kan gjere som dei gjorde på landslaget. Alltid fint dersom vi kunne slått Villa med en to-tre mål i det minste, vi må jo score litt, for å ta igjen målforskjellen til et par andre lag. Håpar vi klarar å holde tett bakover også. Det seier mykje om forsvaret og keeper, når vi går så mange kampar uten baklengs og så lenge vi klarer det kan vi jo heller ikkje tape.

 

Håpar vi får sjå litt til Anderson i dag. Og eg lurer på om eg heller ville hatt Pique eller Simpson på høgre-kanten, no når Wes har vore skadd og sånn...

 

Menmen lykke til alle sammen uansett. ;)

Håper Nani og Pique får prøve seg... Pique kommer til å bli en fremtidig United stjerne :D

Lenke til kommentar
Har det blitt noe "kjøtt" på kroppen til ungutten? Når eg såg han i pre-season var han tynn og såg lite sterk fysisk ut. Trenger muskler i Premier League!

 

Ikke så mye kjøtt nei, men det kommer seg :) 6-0 nå.

hvem scoret de siste 3?

 

Welbeck puttet sitt fjerde. Ajose eller hva han heter puttet 2

ok :) nokon som veit lagoppstillingen for i dag?

Lenke til kommentar
Jaja, ingenting går vår vei nå. Trenger vel ikke nevne Liverpool/Clattenburg. Chelsea leder. Og Fabregas skulle vært utvist for sitt andre gule kort nå nettopp, det hadde skiftet kampbildet helt.

Mao., han burde fått det andre gule, men fikk det ikke. For øvrig så ikke jeg det, så jeg skal ikke uttale meg om det.

Lenke til kommentar
Jaja, ingenting går vår vei nå. Trenger vel ikke nevne Liverpool/Clattenburg. Chelsea leder. Og Fabregas skulle vært utvist for sitt andre gule kort nå nettopp, det hadde skiftet kampbildet helt.

Mao., han burde fått det andre gule, men fikk det ikke. For øvrig så ikke jeg det, så jeg skal ikke uttale meg om det.

 

Jepp. Feilformulert av meg.

 

Skjer med at folk tipper 4 mål til oss idag borte mot Villa? Tipper vi vinner 2-0, selv om vi har Hargreaves, Carrick, Neville ute...

Lenke til kommentar

Cristiano Ronaldo starter på benken, mens Nemanja Vidic (bildet) ikke en gang er i 16-mannstroppen til møtet med Aston Villa.

 

 

 

United: Van der Sar, Pique, Rio, Brown, Evra, Giggs, Anderson, Scholes, Nani, Tevez, Rooney.

 

Innbyttere: Kuszczak, Simpson, O'Shea, Fletcher, Ronaldo.

 

 

 

Aston Villa: Carson, Mellberg, Knight, Laursen, Baouma, Gardner, Reo-Coker, Barry, Young, Agbonlahor, Moore.

 

Innbyttere: Taylor, Davies, Petrov, Osbourne, Maloney.

 

 

Hvorfor all verden starter Ron på benken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...