Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kamp i dag, og tipper vi vinner 4-2 eller 4-1. Håper på denne lagoppstillingen eller tror på denne lagoppstillinga.. ---------------VDS------------- ----Brown-Vidic-Rio-Evra---- -Ronaldo-Giggs-Scholes-Nani --------Tevez--Rooney--------- Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det blir uansett 3 poeng! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vi får satse på det. Har jo hatt et godt tak på villa, men det er ofte en bortekamp eg aldri er heilt sikker på. Men håpar vi kan fortsette trenden fra forrige runde, og at Roon og Ron kan gjere som dei gjorde på landslaget. Alltid fint dersom vi kunne slått Villa med en to-tre mål i det minste, vi må jo score litt, for å ta igjen målforskjellen til et par andre lag. Håpar vi klarar å holde tett bakover også. Det seier mykje om forsvaret og keeper, når vi går så mange kampar uten baklengs og så lenge vi klarer det kan vi jo heller ikkje tape. Håpar vi får sjå litt til Anderson i dag. Og eg lurer på om eg heller ville hatt Pique eller Simpson på høgre-kanten, no når Wes har vore skadd og sånn... Menmen lykke til alle sammen uansett. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sitter og ser på ManUtd U18 her live mot WBA U18. Leder 3-0 etter hattrick av Welbeck! 2 av dem på assist fra Eikrem, som forøvrig viser imponerende overblikk i så ung alder og slår Scholes-pasninger som treffer hele tiden. Drinkwater har også vært veldig bra. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har det blitt noe "kjøtt" på kroppen til ungutten? Når eg såg han i pre-season var han tynn og såg lite sterk fysisk ut. Trenger muskler i Premier League! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vi får satse på det. Har jo hatt et godt tak på villa, men det er ofte en bortekamp eg aldri er heilt sikker på. Men håpar vi kan fortsette trenden fra forrige runde, og at Roon og Ron kan gjere som dei gjorde på landslaget. Alltid fint dersom vi kunne slått Villa med en to-tre mål i det minste, vi må jo score litt, for å ta igjen målforskjellen til et par andre lag. Håpar vi klarar å holde tett bakover også. Det seier mykje om forsvaret og keeper, når vi går så mange kampar uten baklengs og så lenge vi klarer det kan vi jo heller ikkje tape. Håpar vi får sjå litt til Anderson i dag. Og eg lurer på om eg heller ville hatt Pique eller Simpson på høgre-kanten, no når Wes har vore skadd og sånn... Menmen lykke til alle sammen uansett. Håper Nani og Pique får prøve seg... Pique kommer til å bli en fremtidig United stjerne Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har det blitt noe "kjøtt" på kroppen til ungutten? Når eg såg han i pre-season var han tynn og såg lite sterk fysisk ut. Trenger muskler i Premier League! Ikke så mye kjøtt nei, men det kommer seg 6-0 nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Håper bare på 3 poeng og ingen baklengsmål i dag. Mitt 2000. Innlegg og 354 av disse i denne tråden Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har det blitt noe "kjøtt" på kroppen til ungutten? Når eg såg han i pre-season var han tynn og såg lite sterk fysisk ut. Trenger muskler i Premier League! Ikke så mye kjøtt nei, men det kommer seg 6-0 nå. hvem scoret de siste 3? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har det blitt noe "kjøtt" på kroppen til ungutten? Når eg såg han i pre-season var han tynn og såg lite sterk fysisk ut. Trenger muskler i Premier League! Ikke så mye kjøtt nei, men det kommer seg 6-0 nå. hvem scoret de siste 3? Welbeck puttet sitt fjerde. Ajose eller hva han heter puttet 2 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har det blitt noe "kjøtt" på kroppen til ungutten? Når eg såg han i pre-season var han tynn og såg lite sterk fysisk ut. Trenger muskler i Premier League! Ikke så mye kjøtt nei, men det kommer seg 6-0 nå. hvem scoret de siste 3? Welbeck puttet sitt fjerde. Ajose eller hva han heter puttet 2 ok nokon som veit lagoppstillingen for i dag? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jaja, ingenting går vår vei nå. Trenger vel ikke nevne Liverpool/Clattenburg. Chelsea leder. Og Fabregas skulle vært utvist for sitt andre gule kort nå nettopp, det hadde skiftet kampbildet helt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har Fabregas fått to gule kort? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jaja, ingenting går vår vei nå. Trenger vel ikke nevne Liverpool/Clattenburg. Chelsea leder. Og Fabregas skulle vært utvist for sitt andre gule kort nå nettopp, det hadde skiftet kampbildet helt. Mao., han burde fått det andre gule, men fikk det ikke. For øvrig så ikke jeg det, så jeg skal ikke uttale meg om det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gleder meg til kampen nå som begynner om ca 35 min snart. Tipper 4-1 til oss i dag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jaja, ingenting går vår vei nå. Trenger vel ikke nevne Liverpool/Clattenburg. Chelsea leder. Og Fabregas skulle vært utvist for sitt andre gule kort nå nettopp, det hadde skiftet kampbildet helt. Mao., han burde fått det andre gule, men fikk det ikke. For øvrig så ikke jeg det, så jeg skal ikke uttale meg om det. Jepp. Feilformulert av meg. Skjer med at folk tipper 4 mål til oss idag borte mot Villa? Tipper vi vinner 2-0, selv om vi har Hargreaves, Carrick, Neville ute... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Pleier alltid å være noen mål mot Aston Villa, så regner med det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Cristiano Ronaldo starter på benken, mens Nemanja Vidic (bildet) ikke en gang er i 16-mannstroppen til møtet med Aston Villa. United: Van der Sar, Pique, Rio, Brown, Evra, Giggs, Anderson, Scholes, Nani, Tevez, Rooney. Innbyttere: Kuszczak, Simpson, O'Shea, Fletcher, Ronaldo. Aston Villa: Carson, Mellberg, Knight, Laursen, Baouma, Gardner, Reo-Coker, Barry, Young, Agbonlahor, Moore. Innbyttere: Taylor, Davies, Petrov, Osbourne, Maloney. Hvorfor all verden starter Ron på benken? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) kommer nok inn, er sikkert litt sliten etter en bra kamp for portugal*** i landslagspausen Endret 20. oktober 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå