Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dødstrussel her? Reported!

:)

Men seriøst, håper Berba spiller bra. Det jeg tenker bare er at det kan være at plutselig så spiller vi ikke like frittflytende fotball plutselig siden det ikke er så mye fart på topp uten en Danny/Chicha med tanke på gjennombrudsspill osv. Berba klarer ikke å lure offside trap akkurat, komme seg gjennom og score. Og ikke glem, hva var eneste grunnen til at vi vant borte mot Stoke i fjor? Tror ikke jeg trenger å minne dere om hvordan målene våre var.. så det er litt kjipt og det vet dere. Kan godt gå fra en kamp vi hadde akkurat klart å vinne 1-2 mot Stoke borte, til en kamp vi taper 1-0 nå med Berba på topp istedenfor, sant?

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Tc

Du snakket vel ikke stygt om Berba gjorde du vel? :dontgetit:

Jeg mener vi spiller mer frittflytende uten Hernandez på banen, Hernandez er en målsnik og kun det. At du bruker en enkelt kamp som eksempel faller jo litt dødt da Berba var vår toppscorer og våre beste kamper ifjor var med han på banen. Jeg mener United er best uten Hernandez på banen, det er ikke om vi er bedre med Berba, det er om vi er bedre tjent med 10 utespillere som alle kan delta i det oppbyggende spillet. Hernandez er en elendig spiller med ballen i bena, og dessverre så ser jeg ikke at den delen av spillet hans skal utvikle seg stort. En herlig spiller som jeg liker jævlig godt, han er dessverre en gammeldags spiss, og vi er bedre tjent med å ha en spiller som Welbeck fremme, som kan bidra i alle spillets faser. Berba er en formspiller, når han er i form bør han spille, om ikke kan han være en joker. Og den hypotetiske teorien din er jeg ikke helt med på.

men nå skal jeg legge meg :)

Endret av Hyrlen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var strengt talt Hernandez som ordna biff med to scoringer ut av det blå borte mot Stoke i fjor, Altipalti. Kjenner også at jeg savner litt Berbinho lek nå, men håper det kommer først mot Norwich. Til uka er verdens mest sexy fotballspiller tilbake vet dere, nemlig Welbeck. Han kommer til å rive Stoke et par nye rasshøl, book it.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det synd Chica ble skadet Limbeck. Er vel ingen som synes det var positivt.

@Game, vet det. Men Chica var uansett ikke eneste grunnen til at man vant kampen. Uansett avgjorde Berba også flere kamper på "egenhånd" sist sesong. Jeg ser igrunn ikke hvilket poeng tc prøver å få frem med formuleringen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...